Servicii de livrat mâncare: Curierii vor lăsa comanda în faţa uşii

 Lupescu Anca
.

Ca măsură preventivă împotriva răspândirii coronavirusului, începând de astăzi, Takeaway.com va oferi livrare fără contact fizic direct. Această nouă măsură se aplică tuturor restaurantelor din platformă, iar curierii sunt instruiți să folosească soneria și să lase pachetul la ușa clientului. Această măsură va fi aplicată în toată Europa, au anunţat reprezentanţii platformei de comenzi online.

Citește și: Cât de eficient este gelul dezinfectant împotriva coronavirusului COVID-19! Ce trebuie să știi înainte să-l cumperi

„Cele de mai sus se adaugă măsurilor de siguranță deja implementate. În ultimele săptămâni, Takeaway.com a oferit instrucțiuni de sănătate și siguranță tuturor angajaților și șoferilor, iar membrii personalului sunt instruiți special în măsuri preventive corecte, precum și să raporteze situații suspecte. Compania distribuie, de asemenea, echipamente igienice în rândurile curierilor proprii, cum ar fi dezinfectantele de mâini.

Takeaway.com lucrează cu restaurantele partenere pentru a ne asigura că toate măsurile recomandate de sănătate și siguranță sunt implementate și respectate, în interesul clienților, al angajaților și al curierilor”, au mai anunţat reprezentanţii platformei printr-un comunicat de presă.

De asemenea, plaforma românească de food delivery EuCeMananc a anunţat că tilizatorii pot alege astfel ca, în loc ca livratorul să le înmâneze direct comanda, să o lase la ușă sau într-un loc specific menționat de client in aplicatia de utilizator, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea livrării.

Citește și: Coronavirusul, de neoprit. Stare de urgență în SUA. În Italia, numărul de cazuri a crescut într-o singură zi cu 50%

Compania recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, mai ales în această perioadă și să respecte măsurile de prevenție recomandate de autorități.

„În acest moment, 30% dintre plățile online efectuate prin intermediul platformei reprezintă plăți cu cardul, iar reprezentanții companiei se așteaptă la o creștere cu 50% procente în următoarele săptămâni”, mai spun reprezentanţii aplicaţiei.

Foodpanda, o altă aplicaţie de livrare mâncare, anunţa în urmă cu o săptămână că va bloca zonele de carantină precum spitalele de boli infecțioase sau, dacă va fi cazul, alte zone clar delimitate de către autorități ce se află în aria de livrare, pentru ca livratorii să nu fie expuși la niciun fel de risc de îmbolnăvire. În această perioadă, foodpanda va păstra în permanență active canalele de comunicare cu livratorii pentru a afla dacă există cazuri de persoane suspecte sau contaminate cu coronavirus.

Citește și: Coronavirus în România. Câte cazuri sunt până acum. Bilanțul a crescut la 81 de persoane infectate, dintre care 28 în București

În cazul restaurantelor partenere, compania va pune la dispoziția acestora un set special de reguli de bune practici cu privire la modul în care ar trebui să își păstreze igiena în pregătirea comenzilor. Totodată, le recomandă acestora să predea comanda doar dacă livratorul are asupra sa geanta specială pentru transport și să sigileze comenzile. foodpanda va notifica partenerii să anunțe de urgență reprezentanții companiei dacă observă cazuri de persoane suspecte sau confirmate cu coronavirus.

Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Citește în continuare
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton