Mulți români au lucrat de acasă și au optat pentru vizionarea de seriale Netflix pe perioadă stării de urgență. În egală măsură, ei au avut și alte preocupări, cum ar fi să se edifice pe internet, la un click distanță, în legătură cu anumite nelămuriri care îi măcinau.
O agenție de marketing a fost cea care a relizat topul nelămuririlor românilor.
„Dacă am lua Facebook ca un indicator al intereselor oamenilor, cu siguranță putem spune că o parte dintre termenii căutați pe Google în perioada asta erau previzibili, cum ar fi rețeta pentru maia, tunsul acasă și chiar amenajarea unui birou, unui spațiu optim de muncă, acasă', a precizat Cristian Bolocan, Head of SEO Department, SEO Cupcake.
În topul căutărilor pe Google se regăsesc întrebări precum: „Ce este maiaua?', „Ce este tamiflu?', „Ce este horeca?', „De ce nu se găsește drojdie?', „De ce crește euro', „De ce bat clopotele la ora 12 ', „Ce este recesiunea'. Alte dileme au vizat „dex pandemie ', „vreau să mă întorc în România', „vreau să donez', „exerciții fizice acasă', „bancă fitness', „set gantere' „tuns acasă', „activități acasă', „livrare la domiciliu' și „birou acasă'.
Pentru că tot mai mulți oameni s-au decis să intre în bucătarie pentru a valorifica timpul petrecut acasă, mulți au căutat „drojdie uscată', „maia de casă', „pâine fără drojdie', „alimente neperisabile', „lipii fără drojdie', notează spynews.ro.
„Slujbă online', „acatist sf haralambie', dar și „arsenie boca profeții' și… „rugăciunea inimii' s-au căutat în contextul în care oamenii nu au putut participa la slujbe în ultima perioadă.
La capitolul căutări amuzante ar fi de menționat „femei singure care caută bărbați', „turte în tigaie', „poze curcubeu' sau „idei de poze în casă'.
Tu știi care sunt culorile curcubeului?
Sursa foto: pixabay.com