Surorile Kardashian sunt printre cele mai influente vedete de peste ocean, mai ales când vine vorba de mediul online. De aceea, Kim, Khloe sau Kourtney primesc sume mari de bani de la diferite brand-uri pentru a apărea în postările lor de pe Instagram.
Potrivit Business Magazine, unele companii plătesc până la 500.000 de dolari pentru ca brand-urile să fie vizualizate de cei 94,5 milioane de followeri pe care îi are Kim Kardashin, a declarat Michael Heller, CEO-ul firmei de marketing digital Talent Resources.
Nici Khloe sau Kourteny nu sunt mai prejos decât sora lor, Kim, acestea primind 250.000 de dolari pentru o postare din cauză că au mai puțini urmăritori, respectiv 64,1 milioane.
Kendall și Kyle Jenner primesc în jur de 400.000 de dolari pentru a face reclamă brand-urilor pe Instagram.
Potrivit lui Heller, cei care apelează la acestea pentru promovare au succes garantat, iar produsele se vând imediat.
Veniturile din social media reprezintă 25% din totalul pe care surorile Kardashian îl au, așa că afacerea este tratată cu seriozitate și profesionalism. Reclamele de pe paginile de Instagram ale vedetelor sunt marcate cu hashtag-ul #ad sau #collab.
Alexandra Popescu
Foto: Hepta
Citește și:
Kim Kardashian își spală părul o dată la 5 zile. Vezi care este secretul ei!