(P) Dana Săvuică recomandă SMART Indoor Advertising: Salon TV. Reach the Rich!

.

Dana Săvuică: „Recomand doar ceea ce apreciez cu adevărat.'

 


 

 

Piaţa de advertising din România este în expansiune, în ciuda contextului economic instabil. Modelele occidentale ne sunt de fiecare dată sursă de inspiraţie, iar inovaţia este iniţiativa salvatoare pentru a reuşi în business. Ca femeie cu spirit antreprenorial, Dana Săvuică alege cele mai bune medii pentru a-şi promova afecerile dedicate în special femeilor, Salon TV fiind alegerea ei în materie de indoor advertising, datorită criteriilor sale SMART şi a sloganului definitoriu Reach the Rich!.


 

Aspectul fizic face parte din brand-ul personal al fiecărui personaj de succes din media. Dornică să arate mereu bine, am surprins-o pe Dana Săvuică la o sesiune de styling în salonul său preferat şi am profitat de acest moment pentru a afla mai multe despre partenerul său de business şi prietenul timpului său de aşteptare, Salon TV.

 

R: Dana, care este modul de petrecere a timpului liber al femeii contemporane?

 

Dana: Femeia contemporană se bucură de multe avantaje ale prezentului. În trecut, femeia trebuia să improvizeze, să poarte peruci pentru a avea un look cochet. Astăzi, totul este diferit, mult mai simplu şi la îndemână. Femeile au devenit sofisticate, mult mai atente cu privire la aspectul fizic, iar spiritul competitiv le determină să apeleze la ajutor profesional. Personal, iubesc să mă răsfăţ şi să am grijă de mine. Iar pentru acest lucru, apelez de fiecare dată la cei mai buni specialişti în servicii de frumuseţe, Salonul Miko Beauty.

 


 

R: Cât de mult timp petreci la salon pentru a avea grijă de tine, pentru a te întreţine, întrucât frumuseţea este naturală, din câte se vede?

 

Dana: Vin cu drag aici, de fiecare dată; este o modalitate frumoasă de petrecere a timpului liber. Am noroc pentru că în saloanele de top din Bucureşti emite o televiziune internă, Salon TV şi nu doar că mă las răsfăţată, dar mă şi informez, aflu despre brand-uri la modă şi despre tot ce e nou în oraş.

 

Salon TV este o modalitate de promovare de excepţie, bine gândită. Mi se pare foarte util să valorifici timpul de aşteptare prin vizionarea unui program cu rol de informare dar şi de divertisment.Iar pentru cei care se promovează prin intermediul acestei reţete este o ocazie unică de a ajunge în faţa potenţialilor clienţi şi de a le aduce la cunoştinţă noutăţi, informaţii despre o anumită marcă, un anumit produs sau serviciu.


 

 

 

R: Ce anume consideri interesant în programul Salon TV?

 

Dana: De fiecare dată aflu informaţii utile de la rubricile despre sănătate, familie, business, mă inspir unde să îmi petrec timpul liber şi aflu noi trucuri de beauty. Îmi plac şi spoturile publicitare, întrucât se adresează femeilor de clasă, după cum spune şi conceptul Salon TV, Reach the Rich!. Și mă distrez copios la rubrica „Bancuri’.

 

 

 

R: Ai lansat o nouă linie de accesorii, Etiquette by Dana Savuică – Hand made Accesories with Swarovsky elements. De ce ai ales să îţi promovezi afacerea în cadrul unei televiziuni indoor?


 

Dana: Avantajele sunt multiple. În primul rând acest concept de publicitate indoor participă la alinierea la standarde de publicitate inovatoare. Are un target precis, cu o rată maximă de vizualizare, este modern, ecranul are dimensiuni adecvate spaţiului în care este plasat, este prietenos cu mediul, nu poluează, implicit, nu încarcă peisajul urban şi îmbină armonios informaţii necesare cu publicitate informativă despre brand-uri imporante, companii care se adresează aceluiaşi target. În plus, observ cum reacţionez eu atunci când vizionez o reclamă interesantă, imediat merg să vad ce pot să mai cumpar, ce a mai apărut nou. Noi femeile vrem mereu să fim în pas cu moda şi interacţiunea cu mesajul care mă interesează, într-un mediu în care disponibilitatea de a mă răsfăţa este maximă, mă trimite direct la o sesiune de shopping.


Contactaţi-ne pentru o oferta de impact: office@salontv.ro

 

Interviu pregătit de Cristina Stan (PR Manager)