Rochii elegante perfecte pentru vara. Habar nu aveţi ce rochii să purtaţi la evenimente importante din viaţa voastră care o să aibă loc vara aceasta? VIVA! a aflat ce ţinute sunt în tendinţe acum, în sezonul cald. Culorile pastelate sunt în vogă, iar dacă vreţi să străluciţi optaţi pentru broderii sau diverse aplicaţii!
A venit sezonul cald şi odată cu el evenimentele fie în aer liber, fie la piscine sau la restaurante luxoase care impun anumite ţinute. Dacă vrei să străluceşti la petreceri trebuie să fii în tendinţe, să descoperi ce se poartă. Aşa o să reuşeşti să atragi toate privirile! Uită de rochiile demodate, e timpul să porţi culori pastelate pe timpul zilei, iar seara nuanţe-surpriză!
„Pentru acest sezon, ținutele purtate în timpul zilei la diferitele evenimente trebuie să fie rochii ușoare din țesături blânde cu pielea, fluide, în culori pastelate, cu multe volane, dar și imprimeurile florale. Pentru ținutele de seară, vara aceasta mizez pe culori de baza gen alb, negru, nude, dar și fucsia, galben lemon-bineînțeles toate acestea puternic accesorizate cu broderii sofisticate.
Ca accesoriu suplimentar recomand centură lată de catifea sau o curea subțire din piele.”, ne-a declarat Loredana Sandu.
Dubai, oraşul promotor al multor brand-uri
Loredana este cea care a fondat Mahnoor The Brand. A susţinut la Dubai diverse prezentări de modă, însă îşi doreşte să îşi desfăşoare acivitatea în România.
„Dubai a fost un vis frumos, poate prea frumos că să îl și trec în portofoliu. Am aplicat pentru înscriere întâmplător, aproape ironic, din dorința de a mă testa și a-mi confirma că ceea ce fac nu este doar un moft, ci un talent real care poate tinde către dezvoltare. Dubai reprezintă un oraș cu potențial major, o piață de desfacere ideală pentru conceptul viitor al brandului Mahnoor.
Încerc să introduc brandul în mall-urile din Dubai. Momentan mă limitez la discuții cu reprezentanții lor, doresc să introduc produsele mele acolo însă tot acest demers presupune o investiție foarte mare constând în cercetare, amenajare, stocuri de produse.
Pentru România, am planuri foarte mari! Pentru început intenționez să deschid un showroom în București în primăvara lui 2019 și un pop-up store într-unul din mall-urile capitalei. În prezent, lucrăm comenzile plasate care au venit în număr neașteptat de mare. Din toamna intenționez să îmi măresc echipa de lucru. Mă pregătesc intens pentru luna noiembrie,voi participa la un fashion show la Cluj.”, ne-a declarat Loredana Sandu.
Povestea din spatele brand-ului
Brand-ul a pornit de la un vis care a devenit realitate.
„La îndemnul unei prietene, căreia îi plăcuse o rochie concepută și purtată de mine la nuntă unor prieteni, am hotărât să acord o șansă visului meu. Am început prin a lucra în colaborare cu un atelier, eu concepeam schițele, alegeam materialele și atelierul le executa. În toamna lui 2017 m-am mobilizat și am zis că e momentul să tratez cu seriozitate lucrurile.
Am început să gândesc și în același timp să dezvolt un plan de afaceri pentru visul meu. Experiența de 10 ani că antreprenor în transport internațional de marfă m-a ajutat enorm în acest domeniu. E un domeniu greu care implică multă muncă, răbdare și nenumărate sacrificii. Deși la prima vedere par a nu avea nici o legătură una cu cealaltă, pot spune că fără această experiență în spate, Mahnoor the brand ar fi fost din start destinat eșecului.
Mahnoor the brand nu a avut prestabilită o suma pentru investiție, evenimentele s-au derulat rapid și nu am contabilizat în mod real toate cheltuielile.
Peste 5 ani văd Mahnoor the brand atingându-și țintele propuse. Mă văd în showroom înconjurată de clientele mele, pentru că în fond ele sunt elementele centrale ale poveștii Mahnoor the brand. They are my Mahnoor! (Ele sunt binecuvântarea mea!) Mahnoor în limba arabă semnifică binecuvântare.”, a mai adăugat deţinătoarea brand-ului.
FOTO: Mahnoor the Brand