Pandora relansează al doilea dintre talismanele de colecție în ediție limitată, pentru a marca aniversarea cu numărul 20 a brățării faimoase Pandora Moments.
Pe parcursul anului 2020, Pandora marchează o realizare majoră prin celebrarea celor 20 de ani de când fanii își spun poveștile prin intermediul faimoasei brățări cu talismane. Brățara Pandora Moments, renumită și îndrăgită la nivel gloval de către colecționari ca o modalitate de a-și exprima iubirea și valorile prin bijuterii, a fost lansată pentru prima dată în anul 2000.
În fiecare lună a anului 2020 va avea loc relansarea unuia dintre cele 12 cele mai iubite talismane Pandora, ca parte a seriei de Talismane 2020 în ediție limitată, așteptate să devină imediat produse de colecție.
Prințul broscoi
În luna februarie relansăm unul dintre primele talismane Pandora: micuța broscuță jucăușă. Sărind dintre florile de nufăr direct în mâinile celor mici și adusă la viață în povești precum Prințul Broscoi, broscuța simpatică evocă cele mai frumoase amintiri din copilărie și s-a dovedit a fi unul dintre cele mai bine vândute talismane din colecția Pandora inițială. Un talisman iubit care cuprinde atât de multe povești ale atâtor persoane din întreaga lume.
Talismanul în formă de broscuță 2020 în ediție limitată din argint 925 a fost lansat pe data de 20 februarie în magazinele selectate global, într-un număr extrem de limitat. Fiecare talisman poartă inscripția Pandora 20 și vine cu un certificat care marchează aniversarea.
#Pandora20
DESPRE PANDORA
Cunoscută în toată lumea pentru bijuteriile sale de înaltă calitate, finisate manual, disponibile la preţuri accesibile, PANDORA creează, fabrică şi comercializează bijuterii moderne, realizate din materiale veritabile. Inspirându-le pe femei să-şi accepte personalitatea şi să-şi exprime stilul propriu, bijuteriile fermecătoare şi feminine de la PANDORA simbolizează momentele de neuitat ale vieţii şi valorile personale. Creaţiile unice şi atent finisate de la PANDORA combină meşteşugul vechi de secole cu tehnologia modernă, fiind distribuite în peste 100 de ţări, de pe şase continente, prin aproximativ 7,700 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,600 de magazine-concept.
Fondată în 1982 şi având sediul în Copenhaga, Danemarca, PANDORA are peste 27,700 de angajaţi în întreaga lume, dintre care aproximativ 14,000 sunt în Thailanda, unde compania fabrică produsele. PANDORA este listată public la bursa NASDAQ din Copenhaga. În 2017, veniturile totale ale PANDORA au fost de aproximativ 3,1 miliarde de euro.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi www.pandoragroup.net sau găsiţi-vă inspiraţia pe www.pandora.net