Contractul, cel mai mare din istoria de 74 de ani a marcii, il aduce pe Ronaldinho, alaturi de alti atleti de marca internationali care reprezinta Nutrilite – Asafa Powell, recordmanul mondial la alergari pe 100 de metri, Liu Xiang, recordmanul mondial la 110 metri garduri si detinatoarea recordului american la alergari pe 400 de metri, Sanya Richards.
![]() |
Ronaldinho si Candace Matthews, Chief Marketing Officer |
In cadrul acestui parteneriat, Ronaldinho va fi starul unei campanii multinationale de marketing care se va desfasura in 58 de tari, de pe sase continente. De asemenea, compania l-a desemnat pe Ronaldinho ca purtator de cuvant Nutrilite pentru campania pentru copii Amway One by One.
Ronaldinho va reprezenta exclusiv Nutrilite la categoria vitaminelor, mineralelor, suplimentelor nutritive si a proteinelor. Totul are sens pentru mine, pentru ca amandoi credem ca fiecare ar trebui sa profite de tot ceea ce natura ne ofera', a spus fotbalistul.
Pentru fiecare gol pe care il va da Ronaldinho, Nutrilite va face o donatie catre programul Amway One by One in fiecare dintre cele 58 de tari in care Amway este prezenta. De-a lungul carierei mele am fost un puternic sustinator al copiilor. Multumita Nutrilite, fiecare gol pe care il voi inscrie in urmatorii trei ani va aduce beneficii copiilor cu probleme', a mai declarat Ronaldinho.