Cum să te îmbraci atunci cand pleci la birou, cu haine de damă de la iiana.ro?

.

Companiile bancare, financiare, de asigurări, de consultanță impun un aspect business la locul de muncă. Greșelile de stil nu prea sunt acceptate, în special când vorbim de medii foarte formale. Gri și bleumarin sunt culorile preferate pentru nevoile unui stil clasic și atemporal. Totuși, pentru femeile cu funcții de conducere, flexibilitatea de a se îmbrăcă la birou este puțin mai mare. Cu toate acestea, ferește-te de excentricitățile de formă ( pantaloni prea strâmți de exemplu), lungime (fusta prea scurtă), culoare (bluza verde măr) și material (poliester). Îți recomandăm haine dama iiana.ro dacă dorești să scapi de clasicele costume terne. Puțină culoare nu face rău, atâta timp cât sunt alese produse de clasa precum cele de la iiana.ro

Nu
există nimic mai nepotrivit ca un stil vestimentar greșit care să
te discrediteze într-o afacere sau la locul de muncă. Întrebarea
Cum mă voi îmbrăcă astăzi la birou?’ nu este una ce trebuie
ignorată. Dimpotrivă, ținuta pe care trebuie să o adopți în
birou necesită gândire. La nivel de stil, câteva detalii sunt
suficiente pentru a atrage toate privirile, dar și pentru a-ți
pierde toată credibilitatea pentru care ai muncit poate luni de zile
să o dobândești. Deci, înainte de a te lăsa sedusă de vocea
aceea mică care te încurajează să-ți exprimi personalitatea prin
ținute, ține cont de acest lucru: la birou, nu te îmbrăca (numai)
pentru a fi tu mulțumită de tine!


Regulile
pentru a te îmbrăca bine la serviciu

Putem
spune că hainele nu sunt totul la locul de muncă. Pentru a fi
respectată în domeniul tău, trebuie să îți cunoști bine
capacitățile profesionale. Totuși, poți avea mult de pierdut dacă
aspectul tău lasă de dorit. Concret, acest lucru înseamnă a avea
abilitățile necesare pentru a stăpâni codurile vestimentare
pentru a te îmbrăca la birou.

Îmbrăcămintea
este un instrument de comunicare extrem de important, la fel că
cuvântul. De exemplu, ținutele care sunt prea cool pot fi în
detrimentul percepției pe care o vor avea asociații de la locul de
muncă și a concluziilor pe care le pot trage despre atitudinea la
locul de muncă. De asemenea, este o idee bună să alegi ținuta
potrivită chiar și pentru un interviu de angajare.


Cum
să te îmbraci în birou când ești femeie?

Dacă
ai epuizat ideile pentru a te îmbrăca pentru muncă, iată câteva
elemente de bază de știut:

-În
partea de sus, alege o bluză sau o cămașă, pe un ton colorat sau
neutru. Iiana.ro îți poate oferi astfel de bluze, cu detalii care
nu afișează extravaganță și nonconformist, ci un stil feminin,
clasic, dar numai bun de adoptat pentru birou. 

-O
rochie cu lungimea corectă poate fi și ea acceptabilă. Tot la
iiana.ro poți găsi astfel de rochii. Accesorizează ținuta cu
pantofi cu toc, nu prea înalți, și o geantă din piele, de
calitate. Vei obține ținuta perfectă pentru întâlnirile de
afaceri. 

-Un
sacou va da structură ținutei. Alege unul uni, cu un croi
impecabil, pe care să-l porți în zilele mai răcoroase. 

-În partea de jos, alege o fustă, nu prea scurtă, sau pantaloni chic. Poate avea câteva elemente decorative discrete. Poți găsi astfel de articole tot la iiana.ro.

Există,
în problema codului vestimentar la locul de muncă, o negociere
între ceea ce vrem să arătăm despre noi înșine și ceea ce vrem
să simțim, adică confortul, plăcerea și așa mai departe. Cu
alte cuvinte, îmbrăcămintea este rezultatul întâlnirii dintre
preocuparea pentru imagine și căutarea confortului. 


Ești
furioasă pentru că hainele tale de lucru nu reflectă
personalitatea ta? Va trebui să aștepți până la sfârșit de
săptămână pentru a purta fustele din tul și pentru a dezvălui
artista din tine! Pentru că ceea ce contează, prin stilul tău de
îmbrăcăminte, este abilitatea ta de a înțelege (și de a te
adapta la) cultura companiei tale. Cu mult dincolo de aparență,
alegerile tale vestimentare fac posibilă afirmarea locului pe care
vrei să îl ocupi acolo și, la un anumit nivel ierarhic, stabilirea
legitimității tale. 


Ceea
ce contează este modul în care persoana în cauza își însușește
acest cod vestimentar acordând atenție propriului corp, pentru a nu
se distorsiona. Totuși, adoptând ținute compuse cu piesele de la
iiana.ro, respectarea cadrului vestimentar impus de companie nu te va
împiedica să îți exprimi personalitatea. De asemenea, alege o
broșă, un ceas sau o brățară că un touch de stil, nu prea
țipător, dar nici prea șters.

Există
joburi unde femeile poartă ceea ce vor?

Cu
toate acestea, există profesii care par să scape de dictatele de
îmbrăcăminte la locul de muncă: cele creative. Directorii
artistici, fotografii, designerii și arhitecții au norocul să
poată purta ținute casual chic. Desigur, și aceste persoane sunt
supuse unor coduri subtile pentru ținutele din birou, pentru a
realiza amestecul inteligent al unui stil creativ fără a fi
excentrice, relaxate, fără a fi neglijente.


Pentru
un job creativ, aspectul este o carte de vizită reală: orice eroare
de stil la birou poate fi, prin urmare, foarte scumpă!

Cum
să te îmbraci în birou când e frig?

Dacă
perioada de iarnă nu este propice exercițiilor de eleganță
sartorială, va trebui totuși să adopți stilul cald și elegant.
În acest punct, regulă pentru ținută de birou este aceeași
pentru toată lumea: mai multe straturi.

Pentru
o ținută de birou, alege materiale nobile și croieli structurate
pentru toate straturile vizibile: lână, cașmir sau alpaca pentru
cardiganele și puloverele tale. Nu evita salurile sau eșarfele de
mătase, care protejează deosebit de bine împotriva frigului. Iar
pentru haina ta, îți recomandăm un stil clasic și atemporal.


Ținuta
de birou potrivită când este cald

Vara,
mergi mai mult pe materiale respirabile, precum bumbac sau mătase
naturală. Inul poate fi potrivit doar în anumite situații. Evita
materialele sintetice pentru că nu este nimic mai urât decât pata
aceea de transpirație apărută pe cămașă!