Cu fiecare nou început, așteptăm, ghicim, cercetăm și ne gândim la ce va urma și la ce va evolua anul viitor. De aceea, toate publicațiile, influecerii, bloggerii și entuziaștii caută acum indicii, cercetează și postează ceea ce cred că vor fi cele mai populare tendințe, produse, ingrediente, culori din 2021 și orice ar trebui să existe în the ruling class' pentru anul viitor.
Prin urmare, pentru că avem încredere absolută în puterea surprizei, permiteți-ne să vă prezentăm ANTI-TENDINȚELE DIN 2021!
Dar ce anume este un anti-trend?
Lesne de înțeles, mulți ar presupune că anti-tendința este o opoziție flagrantă față de tendințele actuale. Concepția brand-ului FOREO a fost întotdeauna puțin în afara proverbialului, așa că vom defini un anti-trend din 2021 pur și simplu ca „tendință declarată popular a anului precedent care s-a înrăutățit și, mai mult, ar fi putut merge într-o direcție complet opusă'.
Anti-Trend #1: Mască de îngrijire a pielii 3-D imprimată personal
A fost pe lista tendințelor fierbinți a tuturor din 2019 și 2020. A câștigat, de exemplu, 40.000 de premii prestigioase! A fost numit ca ceva care ar putea schimba lumea, și mai ales frumusețea, în special, pentru totdeauna. Dar a suferit un eșec.
De cele mai multe ori, oamenii nu sunt pregătiți să încerce ceva atât de nou. De obicei este nevoie de eoni ai omenirii pentru a îmbrățișa tehnologii noi. Deci, vei cumpăra un dispozitiv care va face o hartă a feței, o analiză tipologia pielii și va imprima propria mască individuală de îngrijire a pielii pe o imprimantă 3-D compactă? Sună grozav, sigur. Într-o zi, produsul ar putea prinde și atrage un public mai larg de consumatori.
Anti-Trend #2: Pre-Șamponare
Unii ar putea găsi de necrezut suma de bani pe care oamenii o cheltuiesc pe părul lor. Părul din cap în special, deoarece pentru restul părului de pe corp există reguli total diferite – în timp ce părul din capul nostru trebuie să rămână și să fie bine îngrijit, restul trebuie să dispară.
Pentru a face părul și mai de dorit, oamenii au inventat produse, tratamente și tehnici. A existat o profeție că 2020 va fi anul pre-șampoanelor, dar nu s-a întâmplat. O posibilă problemă cu pre-șampoanele este că avem deja destul de multe produse și obiceiuri post-șampon – balsamuri de păr și măști de păr, pentru a numi doar câteva. Se poate presupune doar că cererea de a adăuga încă un pas la rutina părului a fost pur și simplu – prea mult.
Deci, o tendință populară în 2021 ar putea fi chiar opusul adăugării unui alt pas (pentru păr, piele sau orice alt regim din viața ta). Simplificarea va câștiga din ce în ce mai mult anul viitor.
Anti-Trend #3: Witch Hazel (Vrăjitoarea Hazel – arbust cu flori parfumate de culoare galbenă)
Witch Hazel a existat de când erau vrăjitoarele. Derivatul vegetal a fost folosit ca secreție pentru pori, de tonifiere a pielii, de reducere a umflăturilor și de luptător împotriva coșurilor. Toată lumea o știe. Milioane de oameni o folosesc, în fiecare zi.
Dar dintr-o dată, de nicăieri, a apărut această frenezie totală, iar Vrăjitoarea Hazel a (re)născut ca un ingredient super nou. A devenit TEMATICA tuturor conversațiilor: într-o singură zi, în doar 8 minute, de fapt, a existat o creștere de 305% a persoanelor care au căutat pe Google „Witch Hazel'.
Dar am putea să ne întrebăm: poate cineva să numească un lucru nou? Cum ar fi cu adevărat nou? Un anumit ingredient sau plantă despre care nu am auzit sau nu am avut niciun indiciu că ar putea fi util ca fiecare dintre noi să devină mai frumoși? Greu, nu? Îți amintești de nemuritorul, melc? Era acolo, nu e nou. Dar o tendință la un moment dat. Ei bine, asta pentru că majoritatea lucrurilor există și sunt deja acolo. Undeva.
Anti-Trend #4: Micro-Ace – să faci sau să nu faci?
În 2019 un dermatolog care a făcut o listă cu Whats Hot and Whats Not (Ce este fierbinte și Ce nu). Pe lista NOT HOT, s-ar fi găsit un dispozitiv de micro-ace pentru acasă. Nu putem pretinde că acesta este motivul sau modul în care s-a desfășurat totul după aceea, dar se pare că cuvintele ei trebuie să fi lovit cititorii similar cu expresia „Orice ai face, nu te gândi la un elefant'. Pe scurt, toată lumea a mers direct la magazinele care vând dispozitive cu micro-ace.
A fost unul dintre cele mai bine vândute instrumente de îngrijire a pielii din 2020. Este de înțeles, totuși. Doctorul bine intenționat s-a temut că pasionații de îngrijire a pielii vor folosi în mod necorespunzător dispozitivul cu micro-ace și își vor răni fețele. Ea nu a prevăzut pandemia din 2020 și totodată apelarea la îngrijirea și înfrumusețarea la domiciliu (ceea ce este un mare impact asupra tendințelor de îngrijire a pielii din 2021).
Anti-Trend #5: Mai puține produse în coșul de cumpărături
S-a simțit puternic că 2020 va fi anul în care oamenii vor achiziționa mai puține produse de îngrijire a pielii și de înfrumusețare. Numai în Marea Britanie, vânzările de produse de îngrijire a pielii au avut un salt uriaș în 2020, crescând cu 54% din ianuarie până în octombrie, comparativ cu aceeași perioadă a anului din 2019. Și aceste creșteri au fost generale. Vânzările de creme de față au crescut cu 67%, produsele de curățare pentru față au crescut cu 66%, seturile și kit-urile au crescut cu 57%, iar serurile de față au crescut cu 32%.
Iată ce se întâmplă: miliarde de oameni, din toate colțurile lumii, nu se vor opri niciodată din eforturile lor de a-și atinge obiectivele în materie de frumusețe.
Concluzie: investiții personale, nu doar cheltuieli
Deci, știind toate acestea, ce vedem ca pe o tendință în 2021? La ce ne putem aștepta de la noul an? Ce poți face? În primul rând, încearcă și simplifică lucrurile, da. Dar, de asemenea, fă un pas înapoi – sau înainte, în funcție de modul în care îl privești – și realizează ce funcționează cel mai bine pentru tine personal. În cele din urmă, trebuie să descoperi propriul tău scop. Deci, găsește-ți propriul ingredient de semnătură, produs sau tratament, ceva care să-ți spună propria (istorie) poveste, ceva care va fi propriul tău lucru în 2021 odată ce arunci o privire nostalgică înapoi din viitorul îndepărtat.