12 studenți au reprezentat România în competiția P&G „CEO Challenge”pentru Europa de Sud-Est
Anul acesta, în cadrul competiției „CEO Challenge” pentru Europa de Sud-Est, România a fost reprezentată de patru echipe de studenți, fiecare formată din câte trei membri, care și-au prezentat ideile și au impresionat juriul format din top manageri ai companiei P&G. Câștigătoarea concursului a fost desemnată una dintre cele trei echipe de studenti din Grecia, care a reușit să se remarce în mod special în fața juriului și va reprezenta Europa de Sud-Est în următoarea rundă a competiției, care va avea loc la sfârșitul lunii martie.
Concursul internațional „CEO Challenge”, organizat de P&G, este un eveniment anual de primă clasă, adresat studenților din învățământul universitar și postuniversitar. Aflată deja în al șaselea an de desfășurare, competiția a devenit un reper pentru comunitatea de studenți, creând o legătură între cunoștințele academice și experiența profesională. Sub îndrumarea unor angajați cu experiență din cadrul P&G, studenților li se oferă oportunitatea de a-și demonstra abilitățile și de a primi feedback legat de capacitatea de a dezvolta strategii de afaceri și de soluționare a unor provocări desprinse din realitatea mediului de afaceri. Până la acest moment, mii de studenți din numeroase țări, provenind din medii academice și culturale diverse și cu niveluri variate de experiență, au participat la acest eveniment și mulți dintre ei s-au alăturat deja echipei P&G.
Competiția din acest an, care a avut loc online din cauza contextului, a implicat participarea a 240 de studenți din 36 de țări din întreaga Europă. Echipa Europei de Sus-Est, în cadrul căreia au concurat studenții români, a fost formată din 30 de candidați din 4 țări. Studenții au trebuit să lucreze la un studiu de caz, de afaceri, pentru unul dintre brandurile de top ale P&G, Oral-B, și au fost invitați să abordeze o serie de provocări bazate pe condiții reale de muncă, pentru rezolvarea cărora a fost nevoie de o abordare strategică și de gândire inovatoare.
„Trăim într-o eră a schimbărilor radicale – în economie, în societate și în industrie – care au devenit recent și mai pronunțate, ca urmare a crizei de sănătate cu care ne confruntăm în prezent. Ceea ce este sigur e faptul că tinerii de astăzi vor trebui să dezvolte competențe complet noi pentru a aborda cu succes noile provocări. Prin evenimentul „CEO Challenge”, le oferim liderilor de mâine oportunitatea de a avea o experiență practică legată de ce presupune să fii la cârma unei mari corporații, poziție în care vor fi așteptați în curând, pentru a decide nu doar cursul companiei viitorului, ci și al societății viitorului”, declară Despina Passaris, Director de Comunicare pentru Europa Centrală și de Sud-Est.
„CEO Challenge” face parte dintr-o gamă mai largă de activități ale P&G, al căror obiectiv este de a le oferi tinerilor acces la cunoștințe, abilități și resurse care îi vor ajuta în viața lor profesională viitoare. Prin programe de formare în cadrul companiei și evenimente interactive, P&G România își propune să le ofere studenților coaching continuu și, în special, să-i ajute să își aplice cunoștințele academice pe care le-au dobândit deja într-un cadru de experiență practică, familiarizându-i, astfel, cu așteptările pieței moderne.
Pentru mai multe informații:
Departamentul de Comunicare P&G România: George Carpov , 21 301 1170 , [email protected]
Despre Procter & Gamble:
Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de încredere, de calitate, lideri în categoriile lor, precum: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Sfferwi, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Pentru cele mai recente știri și mai multe informații despre P & G și brandurile sale, vă rugăm să vizitați https://ro.pg.com/.