3 tendințe ce vor influența reclamele Social Media în 2023

 advertising.ringier
.

Rețelele sociale se mișcă în ritm alert. Promovarea pe rețelele sociale a devenit tot mai influențată de concurență, fiecare agenție media sau firmă caută noi tendințe, idei, moduri de a ieși în evidență pe o piață tot mai aglomerată.

În vreme ce în anul 2022, pe rețelele sociale s-au impus cu hotărâre TikTok și interacțiunile sociale, în anul care vine, vom remarca schimbări, pe care trebuie să le înțelegem din timp, pentru a ne construi strategia potrivită pentru 2023.

Pe măsură ce ne pregătim pentru un al patrulea trimestru aglomerat al anului 2022, merită să aruncăm o privire la ceea ce vom vedea mai mult în 2023.

Care sunt tendințele reclamelor pe rețelele sociale pentru anul următor?

1. Mai multă autenticitate

Schimbarea de strategie a Instagram, care a impus video-urile pe lista de tendințe i-a luat pe toți prin surprindere. Sau poate nu?  Știm cu toții că videoclipul apare pe listele de tendințe de ceva vreme, dar 2022 a simțit cu adevărat influența autenticității.

Realitatea s-a transformat în vedetă  iar multi profesioniști își calibrează campaniile în funcție de acest trend. Super-puterea care este autenticitatea este folosită  de orice agenție care oferă campanii de promovare PPC

Totul devine strâns legat de consumatorii direcți. Brandurile se adaptează, partajează conținut autentic, în timp real, pentru a menține atenția audienței din Social Media. 

Apetitul consumatorilor pentru autenticitate atât din perspectiva mărcii, cât și a creatorilor de conținut va continua același trend și în 2023. Odată cu popularitatea crescută a TikTok, publicul își demonstrează preferința pentru conținutul care evită postările șlefuite în favoarea documentației actuale și realiste.

Evenimentele live pe rețelele sociale sunt un exemplu concret de format care a fost amplificat de pandemie și care va continua să se dezvolte și în 2023. 

Consumatorii de Social Media apreciază mai mult ca niciodată reclame care conțin relatări autentice, prezentări simple, reacții la cald și trăiri reale ale celor care sunt deja clienți ai anumitor branduri.

2. Interactivitatea este o necesitate

Reintroducând interactivitatea în rețelele sociale, platformele promovează noi modalități pentru mărci și creatori de a construi  un dialog bidirecțional cu potențialii clienți și îi vor recompensa pe cei care le implementează corect.

Publicul este în primul rând cel care solicită în mod clar o abordare mai interactivă a modului în care folosim platformele Social Media.

Relația cu clienții este o necesitate iar oportunitatea de a construi astfel de relații durabile și reale cu publicul tău este azi posibilă datorită reclamelor în Social Media.

O agenție certificată Google Shopping Ads știe cum să impună publicului întrebări și răspunsuri care impulsionează vânzările și conduc la succesul oricărei afaceri.

 Introducerea sesiunilor regulate de întrebări și răspunsuri în poveștile postate pe Facebook, de exemplu, poate fi o modalitate excelentă de a da ocazia audienței tale să fie auzită. 

Totodată, răspunzând la întrebările publicului tău, ai oportunitatea de a evidenția beneficiile aduse de produsele sau serviciile tale.  Într-o perioadă în care utilizatorii devin critici față de numărul excesiv de reclame afișate pe platformele de social media (adesea în detrimentul conținutului pe care de fapt au ales să îl urmărească), aceasta este o oportunitate deosebită de a-ți diferenția marca de restul produselor publicitare.

3. Abordarea umană câștigă teren

În timp ce mărcile vor continua să recunoască în general importanța prezenței pe rețelele sociale, în 2023 le vom vedea că îmbrățișează în sfârșit o abordare mai umană.

 Acest lucru se va manifesta în două strategii diferite, iar cele mai inteligente mărci le vor încorpora pe ambele, implementând o combinație perfectă de UGC (conținut generat de utilizatori) sau IGC, alături de o nouă interpretare a conținutului de marcă.

Nevoia de autenticitate va stimula brandurile să acorde prioritate conținutului care prezintă utilizatori „adevărați' mai degrabă decât modele. În același timp, ne așteptăm să vedem mai multe mărci care profită de mediul mai prietenos pe care îl oferă rețelele sociale și pe care îl preferă utilizatorii săi. 

Pe măsură ce devin mai interactivi și receptivi, brandurile vor adopta tonuri mai conversaționale și vor prezenta  produsele într-un mod mai personal. Conținutul reclamelor în Social Media va arăta mai mult „funcționarea interioară' a afacerii și va scăpa de luciul lustruit pe care suntem obișnuiți să îl vedem afișat pe rețelele de socializare.

Pe măsură ce ne apropiem de 2023, mesajul de la platforme și utilizatori deopotrivă este tare și clar: fiți autentici.Dacă vrei să introduci cu succes acest concept în strategia ta de publicitate pe rețelele sociale, alege agenția re7consulting.ro din București, care îți oferă experiența sa îndelungată în servicii de marketing online și promovare în mediul digital.

Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Citește în continuare
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton