Accesorii utile care te pot ajuta să fii mai productiv la birou

 advertising.ringier
.

Fie că lucrezi de acasă sau la birou, există o varietate de accesorii disponibile care te pot ajuta să fii mai productiv și organizat în timpul zilei de lucru. Aceste accesorii inteligente și practice îți pot îmbunătăți eficiența și confortul în timp ce te concentrezi asupra sarcinilor tale. 

Iată câteva accesorii utile pe care le poți adăuga la biroul tău

Cooler și stand pentru laptop

Ar fi ideal să ai atât un cooler pentru răcirea laptopului tău, cât și un stand cu ajutorul căruia să poți ajuta înălțimea la care ții ecranul. Un stand pentru laptop te ajută să-ți ajustezi înălțimea și unghiul ecranului, astfel încât să ai o postură mai confortabilă și să reduci tensiunea în gât și spate. Există diferite modele disponibile, de la standuri ajustabile până la cele care îți permit să-ți conectezi un monitor suplimentar. Iar de regulă sunt modele universale, care funcționează chiar dacă ai un model de laptop Asus sau de la alt brand. Poți găsi coolere și standuri, dar și laptopuri de ultimă generație dacă ai nevoie de unul nou pe Altex.ro, la prețuri avantajoase. 

Tastatură ergonomică

O tastatură ergonomică poate face o mare diferență în ceea ce privește confortul și productivitatea ta atunci când lucrezi mai multe ore, iar munca poate deveni repetitivă. Tastaturile de acest gen sunt concepute cu un design curbat, având tastele plasate într-o poziție naturală pentru mâini și încheieturi. Folosirea unei astfel de tastaturi pe termen lung poate ajuta la prevenirea unor dureri sau afecțiuni la nivelul mâinilor/ încheieturilor provocate de o poziție incorectă.

Organizatoare de cabluri

Cablurile dezordonate pot crea haos și pot încurca spațiul de lucru. Organizatoarele de cabluri te ajută să-ți păstrezi cablurile ordonate și bine organizate. Așa că dacă lucrezi cu multe fire și cabluri, pe care nu reușești să le ții ordonate, aceasta poate fi o soluție salvatoare.

Planner și alte accesorii de birotică

Un planner te poate ajuta să-ți păstrezi sarcinile și deadline-urile în ordine și într-un singur loc. Cu toate că ai varianta digitală la dispoziție, dacă scrii pe hârtie informațiile se vor sedimenta mai bine în memoria ta și vei știi mai ușor ce ai de făcut. Iar dacă lucrezi cu documente fizice sau cărți, un suport pentru documente îți poate fi de mare ajutor pentru a nu pierde nimic din vedere și pentru a ține totul cât mai ordonat cu putință. Pe lista de accesorii de birotică mai poți adăuga și un capsator, un suport cu pixuri și niște sticky notes.

Căști

Dacă lucrezi într-un mediu zgomotos sau ai nevoie de concentrare suplimentară, un set de căști de birou cu funcții de anulare a zgomotului poate fi o alegere excelentă pe care trebuie neapărat să o pui pe lista ta de accesorii utile.

Adăugarea acestor accesorii poate face o diferență semnificativă în productivitatea și confortul tău în timpul programului de lucru. Fie că îți optimizezi postura, îți organizezi cablurile sau îți îmbunătățești eficiența cu ajutorul dispozitivelor suplimentare, investiția în aceste accesorii merită pe termen lung. De asemenea, sunt și o idee bună de cadou pentru cei ce petrec multe ore la birou și au nevoie de un refresh la spațiul respectiv.

Sursă foto: unsplash.com

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton