Marți, 26 septembrie, comunitatea Originals din București s-a reunit pentru a descoperi noua campanie adidas, 'We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back'. Aceasta aduce un omagiu celor ce și-au lăsat amprenta asupra istoriei brandului și au contribuit la menținerea logo-ului Trefoil în fruntea culturii – fiind un simbol care a trăit cel puțin o mie de vieți, timp în care a fost purtat cu mândrie de toată lumea, de la sportivi la personalități culturale.
Evenimentul a avut rolul de a crea un spațiu de explorare și descoperire a istoriei adidas Originals în context internațional și local, prezentând cele 3 filme din campanie regizate de Daniel Wolfe, Justyna Obassi și Will Dohrn. Acestea ilustrează modalitatea în care modele clasice adidas Originals, Superstar, Gazelle și Samba, au trecut întotdeauna cu brio testul timpului, fiecare contribuind în modul său unic la depășirea și rescrierea limitelor culturale, fiind la rândul lor asimilate și integrate în diferite comunități și grupuri.
Pe lângă aceste proiecții, fiecare dintre invitați a avut posibilitatea să descopere cea mai mare colecție de item-uri vintage adidas Originals din România, deținută de colecționarul Dennis Green. Printre piese s-au regăsit 2 perechi unicate de sneakerși pentru baschet, fabricate în România în jurul anilor 1980, la fabrica Pionierul precum și o pereche de Gazelle din anii ‘70. De asemenea, acesta a expus o parte din articolele vestimentare pe care le deține și o serie de bits and pieces precum mini-sneakerși, pachete de cărți și chiar o mini-mașină adidas.
Un alt moment definitoriu a fost reprezentat de panelul de discuții alcătuit din Dennis Green, Otravă, Bogdan și Silvana Macovei – fiecare dintre ei fiind creator de cultură urbană și sneakerhead în același timp. Discuția a fost facilitată de cei trei ambasadori locali adidas care au căutat să descopere cum adidas Originals le-a definit povestea originală pe care o reinventează zi de zi. Mai mult de atât, în urma dialogului dintre invitați a fost evidențiată moștenirea culturală oferită de adidas în România – țara noastră fiind singura care se referă la încălțările sport drept 'adidași' – și totodată, cum brandul a contribuit puternic la originalitatea și exprimarea liberă a fiecăruia dintre noi.
Nu în ultimul rând, fiecare invitat a avut posibilitatea să-și transpună identitatea unică și caracterul Original prin activarea foto din cadrul evenimentului, plecând acasă cu un poster unicat adidas Originals.
Întreaga campanie 'We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back' se poate vedea pe rețelele de comunicare adidas Originals, iar siluetele emblematice Superstar, Gazelle și Samba sunt disponibile în magazinele adidas din întreaga țară și la parteneri de retail selecționați.
Despre adidas Originals
Inspirat de bogata moștenire a adidas, adidas Originals este un brand de lifestyle creat în 2001. Acesta are la bază arhiva adidas, continuând să evolueze prin angajamentul său de a crea produse inovatoare și prin capacitatea sa de a susține creativitatea și curajul noilor generații. Prin logo-ul Trefoil, care a fost folosit pentru prima dată în 1972 și susținut de cei care modelează și definesc cultura creativă, adidas Originals continuă să fie pionier în ceea ce privește îmbrăcămintea sport streetwear.