Christina One a acceptat cea mai tare provocare a verii! Ce a dezvăluit influencerița despre noul proiect Samsung: “A fost chimie din prima clipă”

.

Christina One, una dintre cele mai apreciate influencerițe și creatoare de conținut din mediul online de la noi, a făcut acum o serie de dezvăluiri despre noul ei proiect. Ea li s-a alăturat celor șase ambasadori de brand Samsung și împreună au pornit într-o nouă aventură, sub umbrela „Overtake The Ordinary'.

Mai precis, este vorba despre un parteneriat local pe termen lung între Samsung România și BMW România, iar un prim proiect din cadrul parteneriatului a fost „Destination Unknown', o inițiativă Samsung, în colaborare cu SuperSpeed, care i-a adus împreună pe cei 6 ambasadori de brand Samsung: Christina One, Ovidiu Patrașcu, Alex Teodorescu (Tedereu), Laura Mușuroaea, Cosmin Seleși și Ela Crăciun.

Aceștia au primit misiunea de a explora o destinație necunoscută cu ajutorul tehnologiei și au avut ocazia să experimenteze în mod direct performanța mașinilor BMW, cât și a telefoanelor din seria Samsung Galaxy Z, pe care le-au folosit pentru a documenta întreaga experiență.

Adrenalină la cote maxime

Cei șase ambasadori, printre care s-a aflat și Christina One, au putut testa una din cele mai exclusive modele ale mărcii germane – BMW Seria 8 Gran Coupe, BMW i7 şi BMW iX – trei modele care dezvoltă împreună peste 1800 CP şi 2000 Nm. Creativitatea le-a fost pusă la încercare, iar adrenalina a fost la cote maxime pentru că au primit provocarea de a realiza și fotografii cu Samsung Galaxy Z Fold4 şi Galaxy Z Flip4, în timp ce testau caii putere.

Cum a reacționat Christina One când i s-a propus acest proiect

Pasionată de pictură și fotografie, dar și îndrăgostită de ipostaza de șoferiță, celebra creatoare de conținut a fost încântată atunci când a primit propunerea din partea Samsung și BMW. A fost o oportunitate excepțională care i-a oferit șansa de a uni tehnologia cu arta și cu adrenalina la cote maxime!

Ești una dintre cele mai apreciate influencerițe din țara noastră, iar experiența ta în domeniul fotografiei, dar și în pictură, te ajută să creezi un conținut original, care să atragă imediat atenția prin creativitatea de care dai dovadă. Cât de mult crezi că ajută rețelele de socializare și tehnologia din ziua de astăzi la apropierea publicului de artă?

Categoric facilitează accesul rapid, oferă o vizibilitate foarte mare şi cred că cel mai important este că facilitează educația artistică, pentru că oricine, în orice moment, poate accesa informații detaliate despre artă, istorie şi tehnici artistice.

Rețelele de socializare și tehnologia din ziua de astăzi au adus multe oportunități și avantaje, dar s-a creat totodată şi o presiune asupra artiștilor de a crea lucrări care să se potrivească cu gustul maselor, în detrimentul exprimării autentice şi a explorării creativității. Dar chiar şi aşa, în ciuda provocărilor, cu siguranță oferă oportunități remarcabile în orice domeniu, nu numai artistic.

Cum ai decis să accepți parteneriatul cu Samsung și cum ți s-a părut proiectul „Destination Unknown’, realizat alături de cei de la BMW? Ce principii ale acestor două branduri se potrivesc cu cele personale?

Cu Samsung am o colaborare foarte frumoasă şi tot mai înfloritoare de foarte mulți ani, este unul dintre brandurile mele de suflet cu care am realizat o groază de proiecte reuşite, dintre ele şi premiate. A fost chimie din prima clipă şi întotdeauna a mers totul ca uns pentru că împărtăşim viziuni comune şi mi-au oferit libertatea, de fiecare dată, de a mă exprima pe cât de creativ doresc, prin intermediul celor mai noi tehnologii.

Când m-au sunat să mă întrebe dacă am permis de conducere, aproape c-am sărit de pe scaun de fericire, pentru că eram convinsă că trebuie să urmeze ceva wow, având în vedere istoricul colaborărilor reuşite şi faptul că-mi place foarte mult să fiu în spatele volanului. 

Proiectul în parteneriat cu BMW și echipa SuperSpeed este de departe unul dintre proiectele mele preferate, în topul experiențelor de până acum. Atât Samsung, cât şi BMW pun preț, pe lângă inovație, pe calitatea produselor şi serviciilor, pe design şi estetică, aspecte la care țin şi eu foarte mult în ceea ce fac.

Știm că ești pasionată și de caii putere, iar la volan te simți la fel de bine precum în spatele aparatului de fotografiat. Ai reușit să aduci în fața publicului o experiență dincolo de tehnologie cu ajutorul acestui proiect. Industriile de tech și auto reușesc constant să revoluționeze într-un mod dinamic produsele din acest domeniu, la fel cum și tu ai influențat într-un mod inedit prin tipul de content pe care l-ai adus în online. Ce momente memorabile ne poți dezvălui din culisele acestui proiect?

Unul dintre momentele cele mai pline de adrenalină pentru mine a fost proba în care a trebuit să ne arătăm îndemânarea pe un traseu cu obstacole parcurs în viteză. Chiar dacă nu se vede în materialul final, am avut emoții mari înainte de a mă urca la volan pentru că nu mai condusesem o maşină aşa puternică până atunci şi nici nu-mi mai testasam abilitățile sub cronometru, mai ales fără să mă acomodez cu maşina înainte. Am avut aproximativ un minut la dispoziţie cu maşina şi-apoi am intrat direct în probă. Şi cu toate astea, tot am reuşit să scot un timp foarte bun, 37,7 secunde. 

Un alt moment absolut trăznit a fost când a trebuit să ghicim locația primei destinații în baza unei fotografii primite. Iar eu şi coechipierul meu, am încercat în primă instanță varianta old school: să ne holbăm la imagine până ne dăm seama unde ar putea fi locul respectiv. Când am văzut că ai noştri colegi pornesc deja la drum, după nici un minut, am luat-o şi noi în urma lor, în speranța că ne-om descurca cumva pe parcurs. 

Să ne fi văzut fețele când ne-am prins că informația era la un swipe distanță: coordonatele GPS erau în detaliile fotografiei. Ne-am prăpădit de râs şi ne-am bucurat că ne-a salvat tehnologia, că şi azi am fi fost tot acolo, cu fotografia-n față. Aşa că ne-am folosit de integrarea Android Auto BMW şi-am pornit către locația celei de-a 3-a probe, unde ne-a fost pusă la încercare creativitatea. Încă un lucru care-a rămas în culise a fost şi momentul în care a trebuit să realizăm câteva fotografii trăznite cu Samsung Galaxy Z Fold4 şi Galaxy Z Flip4 – şi-am fost nevoiți, sub o formă sau alta, să găsim o variantă ca amândoi să fim în cadru. 

Am folosit tot ce-avem la-ndemână prin maşină pe post de trepied: bagaj, peste care am pus cutia cu șervețele şi-am sprijinit telefonul de portofel. Să ne fi văzut cum făceam ture în viteză între telefon şi maşină, până declanşa selftimerul, doar om prinde un cadru inedit. 

Cum te-ai înțeles cu ceilalți ambasadori care s-au bucurat de această experiență? Cât de diferiți sunteți ca personalități, dar și ce lucruri simți că ai în comun cu ei?

#TeamGalaxy este o echipă foarte pestriță, dar în acelaşi timp, poate deveni extrem de omogenă. Suntem toți destul de diferiți, dar avem o chimie pe care nu am prea am întâlnit-o în altă parte. Şi cred că asta se datorează numitorului comun: relația noastră cu brandul Samsung – ne simțim cu toții ca într-o mare gașcă de prieteni. Un sentiment rar întâlnit când vine vorba de relaționarea c-un brand. Iar în cazul acestui proiect, chiar dacă am fost în competiție, am fost la fel de uniți ca-ntotdeauna. 

Cât de diferit a fost acest drive test față de unul obișnuit și ce aport au avut telefoanele flagship Samsung în a-ți oferi o experiență de neuitat? 

Un drive test atât de entertaining, plin de adrenalină şi cu provocări care mai de care, nici că mi-a fost dat să trăiesc până acum şi pe care l-aş repeta periodic, oricând, atât de mult mi-a plăcut. Pe lângă traseul cu obstacole parcurs în viteză cu BMW Seria 8, condusul la drum lung (tot cu Seria 8 la dus, pe serpentine, şi cu limuzina I7 la întoarcere pe ploaie), am avut ocazia chiar să parcurg şi circuitul de viteză la volanul SUV-ului IX. 

Şi-n toată adrenalina asta, când coechipierul meu era la volan, mi-am propus să nu ratez nici un moment şi-am încercat să fotografiez şi să filmez cât mai mult. Chiar dacă de multe ori mă lua amețeala în scaunul din dreapta, telefoanele s-au descurcat cu brio şi stabilizarea integrată a imaginii şi-a spus cuvântul.

Ți-ai ieșit din zona ta de confort? Ce anume ai avut de învățat din toată experiența?

În mod normal, mie-mi place să fac lucrurile pe-ndelete atunci când vine vorba de fotografie sau orice ține de domeniul vizual. Am obsesia asta constantă de a ieşi perfect fiecare mic detaliu, iar acum totul a trebuit făcut în viteză, cu foarte puțin timp la dispoziție. Mai toate trebuiau să iasă din primele încercări, căci nu prea era timp de gândit şi de ajustări, iar treaba asta m-a scos un pic din zona mea de confort, dar m-am conformat repede.

Un smartphone performant poate să transforme pe oricine într-un fotograf/cameraman profesionist? Ce tips & tricks ai pentru cei care sunt pasionați de fotografia în mișcare?

Categoric nu, însă un smartphone performant poate fi un instrument excelent pentru a învăța și practica fotografia și videografia. Rezultatele notabile necesită experiență, cunoștințe și abilități dobândite în timp. Ambele presupun înțelegerea compoziției, a iluminării, a elementelor tehnice şi artistice, aşa că un telefon inteligent de ultimă generație poate doar facilita capturarea unor imagini şi video-uri de înaltă calitate, dar pentru a deveni un profesionist e nevoie de mai mult decât deținerea unui echipament performant. 

Pentru cei pasionați de fotografierea subiectelor aflate în mişcare, câteva sfaturi ar fi să seteze autofocusul pe modul continuu sau urmărire subiect pentru a menține focalizarea pe subiectul în mișcare, să utilizeze modul de fotografiere în rafală sau burst pentru a captura mai multe cadre într-un interval de timp scurt, pentru a obține un cadru reuşit în timp ce se desfăşoară mişcarea, să se asigure că funcția de stabilizare a imaginii este activată şi să încerce pe cât posibil să fotografieze în condiții de iluminare bună, pentru a avea un timp cât mai scurt de expunere.

Cum crezi că va evolua tehnologia pe viitor și cât de mult simți că te ajută telefoanele din seria Samsung Galaxy Z în activitatea ta de zi cu zi?

Având în vedere rapiditatea cu care a avansat inteligența artificială în ultima perioadă, cu siguranța tehnologia va continua să evolueze într-un ritm extrem de rapid. Calitatea camerelor de pe smartphone-uri se va îmbunătăți şi sigur vom vorbi de senzori de imagine mai mari, tehnologii avansate de focalizare și de stabilizare a imaginii în condiții low light şi dezvoltarea tehnologiilor AR şi VR. 

Şi dacă tot vorbim de seria Samsung Galaxy Z, cred că telefoanele cu ecrane flexibile şi pliabile vor deveni din ce în ce mai versatile şi mai compacte. Telefoanele pliabile sunt uşor de transportat şi ocupă puțin spațiu în buzunar sau în geantă, iar atunci când sunt deschise, te poți bucura de beneficiile unui ecran extins. Şi au şi funcțiile de multitasking îmbunătățite.

Christina One, sfaturi pentru noua generație de influenceri

Atunci când vine vorba despre munca în mediul online, Christina One pune foarte mult accentul pe consecvență. De asemenea, așa cum a demonstrat-o chiar ea, originalitatea și instrumentele utilizate în crearea conținutului de pe rețelele de socializare sau site-ul propriu, contează enorm în evoluția celor care vor să îi calce pe urme.

Ce sfaturi le dai celor care vor să îți calce pe urme ca influencer și artist vizual? Ce caracteristici trebuie să caute atunci când vor să cumpere un telefon care să îi ajute în munca lor de zi cu zi? 

Cred că cel mai important este să studieze şi să învețe, să se educe, să îşi dezvolte abilitățile, indiferent de domeniul de activitate care-i pasionează, să fie consecvenți şi persistenți, şi să încerce să evolueze cu fiecare ocazie care se iveşte. 

Cât despre achiziționarea unui telefon care să fie util în munca zilnică, cred că ar trebui să aibă în vedere un telefon performant cu putere de procesare, cu o baterie durabilă, un ecran c-o rezoluție bună, memorie şi camere foto avansate, zice fotograful din mine. 

Colaborarea verii – Samsung și BMW au pregătit experiențe de neratat pentru iubitorii de tehnologie

Colaborarea Samsung și BMW nu se oprește la „Destination Unknown’, ci continua mai departe pe întreaga durată a verii cu experiențe spectaculoase, care le vor oferi cu siguranță fanilor niște imagini fabuloase! 

Telefoanele flagship Samsung din seriile Galaxy S și Galaxy Z vor fi expuse într-o serie de showroom-uri BMW de la nivel național, iar consumatorii vor avea ocazia să testeze diferitele specificații ale smartphone-urilor odată cu drive testingul obișnuit al mașinilor. 

Mai mult decât atât, cei care își petrec concediul la mare pe litoralul românesc perioada aceasta se vor putea bucura de o pauză de relaxare și răcoare alături de cele două branduri, la cornerul Samsung PopUp de pe plaja H2O. Acolo vor putea testa capabilitățile de gaming, photo-video și nu numai ale flagshipurilor Galaxy într-un cadru special creat pentru fanii Samsung și BMW deopotrivă.