Modul în care angajații tăi te percep ca și angajator influențează destul de mult renumele pe care compania ta îl are, precum și viitoarele procese de recrutare. Mai mult, un brand de angajator construit pe valori reale, se va transforma într-un avantaj competițional și va face diferența atunci când vine vorba de timpul pe care un individ îl petrece în companie, precum și de productivitatea acestuia.
Iată cum îți poți crește brandul de angajator în mod natural, astfel încât firma ta să fie un mediu sănătos care atrage angajați:
1. Consolidează relația dintre echipa de marketing și cea de HR
În construcția brandului de angajator un factor cheie este modul în care echipa ta de marketing lucrează cu oamenii de la resurse umane, astfel încât comunicarea în cadrul angajaților tăi să fie una unitară. Mai mult, echipa de marketing va avea rolul de a promova extern toate demersurile realizate de către HR, astfel încât potențialii angajați să fie atrași de mediul de lucru.
2. Pune accent pe misiunea și valorile interne ale companiei
Angajații sunt cei mai de preț ambasadori ai brandului tău. Astfel, ceea ce ei cunosc și știu despre companie, vor reprezenta lucrurile pe care le vor transmite mai departe. Astfel, asigură-te că aceștia cunosc și înțeleg valorile și misiunea firmei și, mai mult decât atât, aceștia sunt de acord cu ele și le acceptă în totalitate.
3. Asigură-te că oferi pachete și beneficii salariale
Niciun angajat nu va sta într-o companie în care munca sa nu este răsplătită. Mai mult, acesta va căuta mereu să părăsească compania și, vrei nu vrei, vorbă că salariile tale sunt mici se va răspândi. Astfel, asigură-te că ai pachete salariale aliniate cu media pieței din domeniul în care activezi și încearcă să oferi angajaților tăi câteva beneficii precum bonuri de masă, card de vacanță de la Sodexo.ro sau bonusuri semestriale.
4. Asigură un mediu de lucru sănătos
Un angajat petrece, în medie, 8-9 ore la birou sau la job (depinzând de modul de lucru: on-site sau online), astfel, ei au nevoie de un mediul în care să se simtă confortabil, să poate să comunice cu colegii și cu superiorii fără dificultăți, precum și de un mediu prietenos. Pe lângă acestea, spațiul de lucru influențează destul de mult starea de spirit a angajatului și, evident, productivitatea acestuia. Astfel, poți alege să investești în mobilier de birou ergonomice, precum și să le dai oportunitatea de a-și personaliza propriile spații de lucru.
5. Investește în dezvoltarea angajatului tău
Un angajat mai bine pregătit se traduce în modul în care acesta lucrează, precum și în rezultatele lui. Mai mult, acestea înseamnă valoare adăugată business-ului tău. Așa că, ori de câte ori este nevoie investește în training-uri și workshop-uri care să-ți ajute oamenii din companie în domeniul în care activează.
Dacă până în acest moment, brandul de angajator nu a reprezentat o prioritate, de acum încolo lucrurile trebuie să se schimbe. Pentru angajați contează din ce în ce mai mult mediul de lucru, precum și prestigiul angajatorului.
Sursa foto: pexels.co