Dacă planifici să îi înveți pe alții ceva nou, atunci workshop-urile și prezentările sunt ceea ce ai nevoie.
Pentru a face un pas către alegerea zilei din calendar, îți recomand să structurezi un plan de organizare bine pus la punct.
Nu te îngrijorara, căci câteva ponturi utile și o locație cu oameni responsabili te vor ajuta enorm să te descurci cu succes și să te focusezi pe scopul workshop-ului.
Dacă ești angajat, atunci dezvoltarea abilităților de vorbire în public va fi foarte utilă pentru cariera ta. Dacă sunteți proprietar de afaceri, astfel de evenimente corporate sunt o modalitate excelentă de a vă extinde baza de clienți și de a câștiga o reputație de expert în domeniul dvs.
Unde, în București, găsești o locație care să ofere condițiile necesare pentru organizarea workshop-ului?
Tot mai popular a devenit SkyBar de pe Calea Dorobanți – acest succes se datorează următorilor factori esențiali:
- Aici găsești o sală cu o panoramă de senzație ceea ce oferă acces către apusul spectaculos, cer înstelat
- Primul roof bar din România, cu experiență de peste 10 ani
- Meniul este aspectuos, delicios și diversificat, precum și băuturile
- Poți opta pentru servicii de foto și video, fiindcă restaurantul colaborează cu profesioniști
- Ai toate condițiile necesare pentru a desfășura un workshop video, oral, cu proiecție și multe altele
- Design luminos și modern, cu mobilier confortabil, care te fac să te simți bine
- Skybar a fost și este alegerea multor antreprenori și vedete
- Chelnerii și barmanii sunt foarte amabili, atenți la nevoile clienților
La SkyBar ești binevenit oricând. Deci, îți recomand să iei prânzul într-o zi, să admiri priveliștea și să analizezi sala, pentru a te asigura că îți vei organiza sala de workshop din Bucuresti exact așa cum ai visat.
Sfaturi utile pentru un workshop de succes
- Alege o temă
Alege un subiect pentru prezentarea ta, bazat pe competențe și obiective, precum și pe nevoile publicului. Dacă organizați cursuri de management pentru angajatori, ar trebui să urmăriți să oferiți noi cunoștințe pentru cel puțin 90% din audiență. Dacă ți-ai organizat propriul atelier, sarcina ta principală este să-ți împărtășești propria experiență.
- Alege un format de prezentare
Un workshop este o muncă comună a tuturor participanților pentru a crea ceva și a dobândi abilități noi. Dacă, de exemplu, workshop-ul tău se numește „Depășirea fricii', atunci participanții ar trebui să învețe să-și depășească fobiile în practică. În același timp, seminarul nu necesită implicarea practică a participanților. Ei pot răspunde sau pune întrebări, dar nimic mai mult.
- Estimează durata prezentării
Ia în considerare durata prezentării, pe baza cantității de material disponibil și a nevoilor publicului. De exemplu, dacă desfășurați un curs de certificare, trebuie să organizați un program de două până la trei zile. Dacă faci un curs de management al stresului, vei avea nevoie de două până la patru ore.
Din acest punct de vedere, cei de la SkyBar îți vor oferi sugestii din experiența lor vastă.
- Fă o listă de rezumate
Fă o scurtă schiță a prezentării. După fiecare secțiune, scrie punctele principale pe care publicul trebuie să le înțeleagă. Reîmprospătează în memoria audienței tot conținutul prezentării de la obiective până la concluzii. Treceți prin punctele principale de mai multe ori pentru a îmbunătăți rezultatul.
- Atenție la aspectele vizuale
Pregătește suporturi vizuale pentru prezentare. Ar putea fi prezentări de dispozitive, postere, videoclipuri, jocuri, orice, în funcție de tema aleasă. Asigură-te că astfel de instrumente sunt clare și concise, vizibile din orice punct al audienței, nu conțin erori și nu se contrazic.