De ce să treci la ambalaje din hârtie în afacerea ta fast food sau în restaurantul tău?

 advertising.ringier
.

Sursă foto: deliverect

Îți dorești să adopți o practică sustenabilă pentru afacerea ta fast-food sau restaurantul tău? Să te aliniezi dorințelor consumatorilor, să le oferi variante sigure pentru ei dar și pentru mediu chiar și atunci când vorbim despre ambalarea sau servirea preparatelor tale?

 Trecerea la ambalaje eco-friendly poate fi o alegere benefică pentru mediul înconjurător și pentru afacerea ta și îți poate aduce o multitudine de avantaje ale afacerii.

În ultimii ani, s-a observat o schimbare semnificativă în mentalitatea consumatorilor când vine vorba de achiziționarea de produse de la fast-food-uri și restaurante. 

Într-un mediu în care protejarea mediului înconjurător a devenit o problemă majoră, tot mai mulți clienți caută opțiuni mai ecologice și sustenabile atunci când aleg mâncarea lor preferată. 

În acest context, o schimbare esențială pe care o poate face un restaurant sau o afacere de fast-food este să treacă la utilizarea de ambalaje eco-friendly. 

Iar dacă deții o astfel de afacere este crucial să te aliniezi la aceste dorințe ale clienților tăi și de asemenea să te aliniezi afacerilor care au făcut deja acest pas , alegând ambalaje fast food din hârtie. 

Studiile au demonstrat faptul că, consumatorii sunt mai predispuși la a alege afaceri care folosesc deja ambalaje ecologice

Conform unui sondaj realizat în SUA ( sursa: interbrandspackaging.com) , mai mult de jumătate dintre participanți (55%) ar fi mai predispuși să cumpere de la afaceri care utilizează ambalaje durabile.

În aprilie 2021, Adweek a realizat un sondaj împreună cu Harris Poll pentru a evalua sentimentul consumatorilor cu privire la soluțiile propuse pentru o mică parte a impactului omenirii asupra climei: gunoiul și poluarea produse de ambalajele de tip fast-food de unică folosință.

 81% dintre adulții americani au arătat îngrijorare cu privire la contribuția companiilor la criza plasticului, ceea ce a crescut cererea pentru soluții alternative de ambalare.

Alte constatări au arătat că 55% dintre respondenți ar avea o părere mai bună despre o marcă care a eliminat ambalajele din polistiren, iar 62% ar avea o părere mai bună despre o marcă care a trecut la ambalaje și ustensile reciclabile.

Industria fast-food-ului a folosit în mod tradițional ambalaje din plastic de unică folosință pentru cutii și tacâmuri. Cu toate acestea, în ultimele luni, restaurantele de tip fast-food, cum ar fi KFC, McDonald’s și Burger King, au dezvoltat inițiative pentru a limita deșeurile produse de ambalajele alimentare de unică folosință prin introducerea de programe-pilot pentru ambalaje ecologice și eliminarea polistirenului.

KFC a colaborat cu Sustainable Forestry Initiative și Forest Stewardship Council pentru a certifica noile ambalaje cu carton reciclabil. În UK, McDonald’s a anunțat o parteneriat global cu serviciul de ambalaje circulare Loop de la TerraCycle pentru a testa un nou model de cană reutilizabilă pentru băuturi calde. 

Burger King a început să testeze noi ambalaje pentru burgeri, cutii pentru cartofi prăjiți, tacâmuri, paie, capace și șervețele pentru clienții din Miami, Florida. Acestea sunt produse din carton virgin nealbit, regenerabil, fibre 100% reciclate și alte materiale prietenoase cu mediul.

În același sondaj, 55% dintre participanți au spus că preferă opțiunea biodegradabilă din cauza preocupărilor cu privire la curățenia recipientelor reutilizabile (55%) și costurile suplimentare (48%) asociate cu participarea la un program de recipiente reutilizabile.

Cum poți trece la ambalaje eco-friendly în afacerea ta fast-food sau restaurantul tău?

În primul rând, ar trebui să cauți furnizori de ambalaje eco-friendly care să ofere opțiuni potrivite pentru afacerea ta. 

Poți căuta furnizori locali sau poți comanda online de la furnizori specializați în ambalaje eco-friendly precum precum paparbag.ro care îți oferă prețuri de producător și posibilitatea de personalizare a ambalajelor.

În al doilea rând, ar trebui să alegi ambalajele eco-friendly potrivite pentru afacerea ta. 

În funcție de specificul acesteia, există o gamă largă de opțiuni disponibile, inclusiv pahare, boluri, tacâmuri, pungi, suporți pentru pahare tăvițe, farfurii, cutii etc. 

Nu uita să alegi produse care pot fi inclusiv personalizate pentru a-ți crește notorietatea brandului. 

Avantajele utilizării ambalajelor din hârtie în afacerea ta

  1. Îmbunătățirea imaginii afacerii tale – Prin utilizarea ambalajelor eco-friendly, poți transmite un mesaj pozitiv clienților tăi. Acest lucru poate crește loialitatea clienților și poate aduce noi clienți care apreciază preocuparea ta pentru mediu.
  2. Reducerea costurilor – Ambalajele eco-friendly pot fi mai costisitoare la achiziționare, dar pot reduce costurile pe termen lung. Acestea sunt mai durabile și mai rezistente decât ambalajele tradiționale, ceea ce poate reduce riscul de scurgeri sau deteriorare a alimentelor. De asemenea, ele pot fi reciclate sau compostate, ceea ce poate reduce costurile de eliminare a deșeurilor.
  3. Responsabilitatea socială – Utilizarea ambalajelor eco-friendly demonstrează preocuparea ta pentru mediul înconjurător și arată că ești o afacere responsabilă social. Aceasta poate îmbunătăți reputația afacerii tale și poate atrage mai mulți clienți preocupați de impactul lor asupra mediului.
  4. Educația clienților – Prin utilizarea ambalajelor eco-friendly, afacerea ta poate educa clienții cu privire la importanța protejării mediului înconjurător. Aceasta poate contribui la o creștere a gradului de conștientizare a consumatorilor cu privire la impactul lor asupra mediului și poate încuraja și alte afaceri să urmeze exemplul tău.
Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Citește în continuare
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton