Factori de clasare Google pe care trebuie să îi ai în vedere

.

Pentru că factorii de clasare ai Google sunt numeroși, iar listele care îi conțin par a fi interminabile, este important să îi ai în vedere pe cei mai importanți, iar în acest articol vei descoperi tocmai acest lucru. Iată, așadar, ce nu trebuie să ignori pentru a avea o clasare pe Google îmbunătățită și pentru ca site-ul tău să se poziționeze pe primele pagini.

Un conținut calitativ și profund într-o formă potrivită


Pentru că Google dorește să clasifice cele mai utile rezultate în momentul interogării, este importantă acoperirea aspectelor de interes pe care utilizatorii ar dori să le descopere. Aspectele de conținut sunt extrem de importante, fără doar și poate, și nu este vorba de lungimea conținutului, ci despre calitatea acestuia, respectiv despre acoperirea a ceea ce este important pentru utilizatorul de internet, despre ceea ce dorește acesta să afle. În scenă intră apoi elementele de Web Design, deoarece un conținut bun care nu îmbracă forma potrivită va fi un conținut aproape inutil. Astfel, pentru a crea conținut util este importantă luarea unor indicii din paginile principale, cercetarea întrebărilor la care oamenii doresc răspuns, respectiv includerea acestora acolo unde le este locul în conținutul paginii. 


Viteza de încărcare a paginii și nerăbdarea utilizatorului

Viteza cu care se încarcă pagina este unul dintre factorii care afectează chiar și astăzi un oarecare procent al interogărilor. Nu este vorba despre a învinge concurența cu doar câteva milisecunde, ci despre asigurarea unui răspuns rapid al site-ului, astfel încât timpul de așteptare să nu afecteze negativ utilizatorii. Pentru că timpul este prețios în orice situație și acesta poate costa mult. 

Ușurința în utilizare pe dispozitivele mobile

Pentru că multe dintre căutările utilizatorilor se fac prin utilizarea dispozitivelor mobile, este important ca site-ul să fie ușor de vizualizat și de utilizat de pe un smartphone, principalul dispozitiv modern utilizat astăzi la scară largă. Este important să te asiguri că fiecare pagină de pe site este compatibilă cu vizualizarea în modul mobil, astfel încât să nu se piardă informații esențiale, iar experiența utilizatorului să fie pe deplin satisfăcută. Nu în ultimul rând, experiența utilizatorului trebuie să fie una bună, iar pentru aceasta specialiștii SEO recomandă ca site-ul să fie unul bine organizat, conținutul să fie ușor de citit, interesant și util, designul să fie adaptat nevoilor utilizatorilor și să nu existe reclame intruzive.