C&A a prezentat la finalul lunii noiembrie colecția sa Spring/Summer 2024 sub conceptul Finding Beauty in Chaos' în cadrul fabricii proprii de producție a denimului din Mönchengladbach, Germania. Colecția a fost prezentată către invitați din presa de specialitate europeană, parteneri media și influenceri.
Așa cum indică acronimele, Fabrica C&A de Inovații în Textile (FIT) funcționează ca un HUB creativ pentru cercetarea noilor metode de producție, mai eficiente. Prin acest lucru C&A își propune să furnizeze jeanși pentru piața europeană, care sunt realizați prin tehnologii digitale, cu energii regenerabile și tehnologii inovatoare precum laserul și sistemul de nebulizare, care reduc semnificativ consumul de apă în cadrul procesului de producție. Locația a combinat perfect stilul autentic industrial cu proiecții luminoase de efect. Karkousse, liderul formației belgiene GOOSE, a colaborat cu compozitorul Reinhard Vanbergen, pentru a crea un soundtrack exclusiv pentru show-ul C&A.
Principalele teme ale colecției Spring/Summer 2024
Pentru conceptul colecției Spring/Summer 2024 – Finding Beauty in Chaos' designerii C&A au realizat o colecție bazată pe patru tendințe principale.
În timp ce am explorat istoria și moștenirea noastră, suntem acum pe cale să definim viitorul nostru. Dorim să construim o conexiune, cu un scop clar de a crea un viitor în care să putem fi noi înșine. De la om la om –pur și simplu mai bine împreună! Să vedem frumusețea în haosul cotidian, nu asta căutăm cu toții? Producem în continuare modă de calitate, accesibilă. Ne inspirăm clienții să arate bine, să se simtă și să facă bine.', a declarat Mandy Hendriks, Head of Creative Women.
Cu tema New Iconics' C&A reinventează colecția capsulă logomania din sezonul trecut și demonstrează contrastul între ținutele smart și casual, între siluetele masculine și feminine, definite de nuanțe puternice precum alb, negru și albastru denim.
Legătura dintre viața urbană și natură este reprezentată de Raw Simplicity'. Texturi naturale, ținute în stil utility în nuanțe dark olive sau chartreuse, se regăsesc în ținutele prezentate.
Colecția Culture Exchange' este inspirată din tradiții, folclor și artă artizanală. Ținutele sunt înfrumusețate cu imprimeuri grafice, ciucuri, broderii și finisaje feminine.
Ținutele din colecția Maximal Abundance' sunt caracterizate prin elemente florale, mâneci supradimensionate și plissé-uri romantice. Primăvara pare foarte aproape cu această infuzie de culori intense precum portocaliu, roz și magenta.
Un alt punct de atracție al evenimentului C&A a fost prezentarea expozitiei de artă numită Relevanța denimului în istorie și în societate – de la echipament de lucru la cel mai democratic articol fashion – pentru orice ocazie și pentru toată lumea, indiferent de mărime sau tip de siluetă'. Această expoziție a pus în centrul atenției zece studenți ai Academiei Regale de Arte Plastice din Antwerp. C&A a asigurat studenților materiale și țesături din denim, pantaloni, accesorii, toate produse în fabrica FIT. Studenții și-au prezentat creațiile din denim comunității de experți în fashion prezente la eveniment.
– –
Despre C&A Europe
Cu peste 1.300 de magazine situate în 17 țări europene și peste 27.000 de angajați, C&A este unul din principalii retaileri de modă din Europa. În fiecare zi C&A întâmpină milioane de vizitatori în magazinele sale din Europa și în cel online. C&A oferă modă de calitate și durabilă la prețuri accesibile pentru toți. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne vizitați pe website.
Urmăriți-ne pe:
- www.linkedin.com/company/c&a/
- www.instagram.com/ca
- www.facebook.com/ca