Fotografierea articolelor de calitate - Horeca

.

A transformat un hobby într-o carieră și a-l menține nu este ușor, iar fotografia nu face excepție. A câștiga existență, ca orice altceva, înseamnă ceva diferit pentru fiecare. Definirea succesului are capacitatea de a face orice vor ei, atâta timp cât doresc, atâta timp cât au destui bani. Alțîi îl definesc ca pe un loc de muncă bine plătit, iar eu sunt undeva la mijloc, de preferință ambele. Dar de ce mi-a luat aproape 15 ani să ocup această funcție în carieră mea de fotografie? Am aflat despre flash, T. Partituri, hiperfocus, compoziție, editare, gradare a culorilor, opțiuni de echipare și costuri vor dura aproximativ 4-5 ani. Și nu este diferit de orice altă carieră căutată. Să faci ceea ce îți place pentru a câștiga un salariu de șase cifre este o iluzie și, ca atare, este extrem de competitiv și necesită la fel de mult efort și muncă.


Ca orice altă carieră. Este nevoie de multă practică pentru a deveni suficient de bun cu camerele, iluminarea și post-producția pentru a produce în mod constant fotografii atractive, de înaltă calitate, dar transformarea acesteia într-o companie înfloritoare este o abilitate foarte diferită. Unul dintre cele mai iritante lucruri pe care le văd este că fotografii buni nu pot să reușească din punct de vedere profesional, deoarece cred în mod eronat că a deține o cameră este egal cu succesul financiar, când, în realitate, este nevoie de mult mai mult decât atât.


Cei mai de succes fotografi au capacitatea de a folosi un aparat de fotografiat, dar recunosc că a avea abilități puternice de afaceri și a le aplica în vânzari de fotografie de produs ca serviciu este mai important, mai ales că marea majoritate a profesioniștilor lucrează pe cont propriu. Într-un fel, dezvoltarea unor camere care pot face imagini grozave fără implicarea utilizatorului poate fi grozavă, dar fotograful este cel care stabilește unghiul de unde va capta fotografia pentru a putea avea o imagine calitativă. Un astfel de dispozitiv va face ca mulți potențiali clienți să creadă că nu au nevoie de serviciile unui fotograf profesionist și îi va determina să creeze fotografii nepotrivite.

Perioada nefavorabilă pentru Horeca și industria vinurilor

Sectorul Horeca a înregistrat multe creșteri semnificative în perioada 2012- 2017 atât pe  partea de hoteluri cât și pe partea de restaurant, ajungând în următorii ani să piardă sute de milioane de lei. Cele mai mari cifre de afaceri sunt generate de hotelurile și restarantele din Bucureșți. Ele fiind singurele care reușesc să se mențină pe piață cu un profit destul de bun. Pe litoral, în perioada pandemiei, a fost mai greu deoarece clienții erau într-un număr mai redus și patronii de restaurante nu puteau să se mențină pe piață cu un profit mai mic. Costurile pentru menținerea unui restaurant este destul de mare, și din lipsa clienților acesta trebuia să reducă din personal sau să își închidă restaurantul pentru o perioadă de timp.


Fotografiile sunt foarte importante. Ele sunt importante și pentru un hotel, pentru că fotografia este imaginea hotelului și clientul își poate forma o părere raportată la fotografia ilustrată. Un fotograf profesionist Constanța te va putea ajută și îți va crea fotografiile de care ai nevoie. O fotografie de produs executată profesional va capta atenția clienților și îi va putea determina să opteze pentru acel hotel. Fotografia este esențială, ea te poate ajuta să vorbească pentru client și să îl ajute să se decidă asupra unei locații.  Clienții vor fi plăcut surprinși când vor vedea că datorită unor fotografii au putut lua o decizie potrivită. Dacă hotelul deține un restaurant și o piscină special create pentru clienții hotelului, vor avea mai multe beneficii comparativ cu hotelurile care nu dețin servicii extra. Fotografierea lor va aduce un plus imaginii hotelului.


Marea aduce atât vara cât și pe perioada iernii clienți. Majoritatea clienților aleg să meargă în weekend datorită locului de muncă care poate fi solicitant și stresant. Un weekend petrecut la mare va putea să îi relaxeze și să se distreze alături de grupul lor de prieteni. O cazare potrivită le va crea o stare de bine și îi va determina să se reîntoarcă în același loc. Marea fiind des populată de turiști, vei reuși cu o fotografie de produs executată de un profesionist să întâlnești și clienți noi.


Clienții vor opta pentru barul de pe plajă

Barurile, restaurantele și cafenele aproape de plajă sunt cele mai accesibile pentru clienți. Aceștia întotdeauna vor alege un bar care se potrivește nevoilor lor și care este destul de apropiat de plajă. Barul trebuie să dețină și fotografii în meniu pentru ca alegerea clientului să fie cea mai bună. Este important să alegi tendințele și să evoluezi pe piață pentru a putea satisface preferințele consumatorilor. Pentru a poza un cocktail ai nevoie de o iluminare diferită față de toate celelalte fotografii. Este o băutură căutată și aleasă de foarte mulți oameni, și aspectul ei atât când este servită cât și în fotografie trebuie să fie perfectă. Cocktailul este o băutură bună și este indicat să împărtășiți această imagine tuturor celor care vă vizitează.


Placarea alimentelor pentru ca ochii să o consume nu este același lucru cu placarea alimentelor pentru cameră. Bucătarul nu este de vină, el sau ea nu este educat să creeze o imagine pentru cameră. Camera vede antena la un alt punct de mărire și perspectivă, nu cum văd ochii tăi. De aceea se folosesc anumite  obiective pentru a face prim-planuri. Se poate alege cel puțin o parte a unui fel de mâncare care arată excelent și să începi să o fotografiezi. Nu trebuie să-ți faci griji pentru restul farfurii, deoarece se filmează strâns și cu o adâncime de focalizare suficient de mică. Restul vasului va urmă atâta timp cât partea orientată spre cameră arată bine.


Fotografii de restaurante au nevoie de diferite echipamente pentru ca fotografia să fie un succes

Dacă vă gândiți să vă fotografiați restaurantul și mâncarea ca să se poate vedea calitatea poate fi atât intimidant, cât și costisitor. Ar putea dura mult timp să vă dați seama ce să cumpărați, cum să vă prioritizați cheltuielile și în ce ordine să cumpărați un mobilier pentru restaurant, ca fotografiile să fie cât mai reușite. Dar atunci când optați pentru un fotograf profesionist Constanța grijile vor dispărea și rezultatul va fi unul spectaculos. Fotografiile se pot realiza atât în restaurante mici cât și în restaurante mai spațioase. Ceea ce contează este calitatea și aspectul din interiorul restaurantului. Abilitățile unui fotograf reușește să înțeleagă valorile anumitor unghiuri pentru fotografiere precum și capacitatea de a înțelege de ce tip de fotografie este nevoie.


Puteți ajuta fotograful căutând o strategie pentru a vă face fotografia alimentară mai incitantă. Ați încercat vreodată să vă faceți mâncarea să plutească sau poate să optați pentru diferite decorari lângă mâncarea care urmează să fie fotografiată. Se folosesc multe decorari pentru ca mâncarea să ceeze diferite imagini inedite tocmai ca mâncarea să prindă gust și aspect. Datorită fotografiilor oamenii vor fi atât curioși cât și doritori să încerce diferite mâncăruri în restaurantul ales. Cum perioada pandemiei a deteriorat afacerea restaurantelor, fotografia va fi salvarea și ridicarea acelui restaurant.

Nebunia pentru fotografia alimentară este un fenomen relativ nou. Ceea ce a fost odată o specialitate în fotografie a câștigat pe rețelele sociale în deceniul precedent și de atunci a devenit una dintre cele mai populare teme pentru un număr mare de restaurante. După nebunia selfie-urilor, se spune că este al doilea subiect cel mai popular printre fotografii de pe site-urile restaurantelor. Un director de artă, un fotograf, un stilist alimentar, un stilist de recuzită și asistenții lor respectivi sunt frecvent implicați în fotografia alimentară profesională.

Fotografia alimentară este un gen unic care necesită entuziasm și o conștientizare aprofundată a produselor. Cum este înghețata care se topește, bețișoarele de caramel se sfărâmă și ierburile proaspete care se ofilesc. Trebuie să ai o pasiune pentru mâncare, și după este ușor să se ramifice în fotografie. Stilul său de scris este necomplicat, captivant și nu prea serios. În funcție de felul de mâncare care se fotografiază, este potrivit să se treacă de la întuneric și tulburător la luminos și strălucitor. Această gamă de tonuri prioritizează întotdeauna mâncarea, creând o atmosferă realistă care ajunge direct la obiectul cel mai important, apetitul tău.

Mâncarea poate avea un design deosebit

Mâncarea are toate aspectele de design care pot fi folosite pentru a crea o imagine grozavă. Culoarea, textura, modelul, linia și forma sunt toate prezente, dar cel mai important element este să surprindă imaginea în așa fel încât privitorul să dorească, și să aibă nevoie să consume ceea ce vede. O grafică a alimentelor bine realizate va face ca spectatorul să își dorească să mănânce. Un fotograf profesionist Costanta culinar și excelenții fotografi culinare va reuși să aducă la viață cea mai banală mâncare. Se pot folosi și fotografii cu deserturi care reușesc să îi încânte pe clienți. Mai întâi mănânci cu ochii alegând mâncarea. Simplitatea configurației sale nu trebuie trecută cu vederea, deoarece un mare fotograf alimentar necesită o conștientizare aprofundată a luminii, a paletelor de culori și a tendințelor stilistice. O imagine frumoasă, bine lucrată, va ieși mereu în evidență.

 Tot ceea ce este necesar este să ieși în evidență în mod constant cu locația, mâncarea și alte facilități pe care le ai disponibile pentru clienți. Fotografia alimentară pare să fie blocată în rolul ilustrativ, în ciuda faptului că publicul larg și profesioniștii se grăbesc să desemneze o fotografie drept artă. Dar alimentară nu pare să aibă aceeași influență în lumea artei ca alte genuri.

În comparație, genul picturii cu natura moartă datează din secolul al XVI-lea, mișcarea frumusețea naturală recunoscând ulterior compozițiile alimentare, picturile cu preparate sunt opere de artă comune în galerii și muzee. În 1832, cea mai veche imagine cu mâncare a fost făcută cu o masă cu un castron, câteva ustensile, o ceașcă și un călcâi de pâine de către inventatorul francez Joseph Nicéphore Niépce. Fotografii din întreaga lume lucrează din greu pentru a ridica fotografia alimentară la o formă de artă.

Cum să fotografiați și să aprindeți o sticlă de bere

Când fotografiați orice produs strălucitor, rețineți că nu aprindeți întotdeauna produsul. Uneori, luminezi elemente din jurul produsului care se vor reflectă înapoi în cameră. Se folosesc în jur de cinci lumini pentru această fotografie.

Lumina cheie grilă a fost folosită în mod clar pentru a ilumina eticheta de pe sticlă, iar lumina care aprinde chiar în spatele sticlei a fost folosită pentru a lumina interiorul sticlei și berea în sine. Reflecțiile au fost create în jurul întregului exterior al sticlei folosind diferite lumini suplimentare. Orice modificator care a înmuiat luminile ar fi putut fi folosi diferite programe care să îl ajute în aceasta situație dificilă. Deoarece masă de sticlă era prea largă, o cameră normală pe un suport nu ar fi putut să se apropie suficient de sticlă de bere în această circumstanță. Casetele soft standard cu o masă mai mică pentru a le pune chiar lângă mărfuri sau blițurile care trag în reflectoare sau miezul de hârtie albă sau spumă pot recrea cu ușurință această fotografie.

Trei indicatoare pentru fotografiatul sticlelor de bere

  1. Luminează imediat în spatele băuturii pentru a o face să arate apetisant.
  2. Pulverizați eticheta cu luciu transparent înainte de a o pune pe sticlă. Pe tot parcursul fotografiei, va păstra eticheta într-o formă excelentă.
  3. Pentru a face condens cu aspect realist, combinați apă cu glicerină și aplicați-o pe obiect folosind o sticlă de pulverizare. Apa se va condensa și rămâne staționară.

Cu cât este mai meticuloasă fotografia, cu atât mai profesionist va apărea produsul final. Dacă s-ar fi rafinat picăturile de apă de pe partea de sus a sticlei dacă ar fi fost mai mult timp că să se ilumineze eticheta într-un mod mai fascinant, dar pentru o fotografie scurtă, trebuie să fi mulțumit de rezultatul final. Fotografia va fi profesională și aspectul ei reuși să aducă mulți doritori de a consumă bere.

Alegerea cea mai bună pentru sursa de lumină naturală

Cu siguranță șțiți că lumina naturală de la o fereastră produce fotografii uimitoare. Când se fotografiază alimente și portrete, această sursă de lumină gratuită și ușor disponibilă este alegerea preferată. Produce efecte minunate, dar există un dezavantaj. În timpul unei fotografii, s-ar putea să modifice. Este vital să se studieze și alternativele și să se selecteze cea mai bună sursă de lumină naturală pentru a putea obține aspectul dorit. Dacă fereastră ta este orientată spre est sau spre vest, vei primi soare direct la începutul și la sfârșitul zilei. Fereastră menționată mai sus este orientată spre sud-est. În spatele ei se află și o clădire, precum și o linie de acoperiș, care influențează modul în care soarele întră pe fereastră.

Cele mai bune surse de lumină naturală sunt ferestrele uriașe de pe partea de nord sau de sud a unei structuri. Aceste ferestre vor oferi multă lumină, dar nu sunt singura alegere. Orice lumina poate fi folosită pentru a produce imagini uimitoare. Pentru sesiunile de poze, se folosesc că surse de lumină întrări, uși cu deschidere mai mare, uși de doc de încărcare și uși glisante din sticlă. Orice intrare în clădire va funcționa atâta timp cât lumina care intră are o singură direcție. Stați în fața deschiderii și vedeți dacă puteți aruncă o umbră în cameră pentru a verifica dacă va funcționa. Dacă există o umbră, poți fi sigur că subiectul tău va fi umbrit de deschiderea ta. Controlul și ajustarea umbrelor subiecților va ajuta fotograful să adauge interes și complexitate fotografiilor.

Rețineți că lumina din fața ferestrei poate să nu fie în mod constant așa. Aspectul luminii care curge prin fereastră se va schimba pe măsură ce soarele călătorește pe cer. Această înseamnă că nu vei avea lumina ideală pentru fotografiat la fiecare oră din zi. Urmărește la diferite ore de-a lungul zilei pentru a vedea cum s-a schimbat lumina ca să se poată determina când este momentul optim pentru a fotografia la fereastră. O fereastră care este orientată spre nord sau spre sud este bună dintr-un motiv. Nu vei avea niciodată lumina directă a soarelui să strălucească prin acele ferestre.

Opțiunile de ferestre

Nuanța luminii variază pe parcursul zilei. Ea are o nuanță rece, aproape albăstruie la început. Nuanța luminii se încălzește treptat pe măsură ce dimineața trece. Totul se reduce la aspectul albastru mai rece la sfârșitul zilei. Dacă se fotografiază pentru o perioadă lungă de timp, lumina va modifică temperatura culorii. Trebuie să se ajusteze și balansul de alb pentru a ține cont de acest lucru. Dacă este de preferat o altă fereastră după-amiază, atunci fotografia se va face după-amiază acolo. Vă puteți asigura că vă aflați în mod constant la cea mai bună sursă de lumină naturală pentru zona aleasă.

Este de reținut faptul că, dacă fotografia de produs are mai multe ferestre sau locuri de filmare, nu trebuie să rămâi într-un singur loc toată ziua. Se fac fotografii în zori dacă se va află că lumina de la o fereastră este fantastică dimineața.