De aproape 7 ani Ioana Burcea este marketing manager la Paralela 45 și cea care a adus un suflu nou agenției, introducând în schemele de lucru, digitalizarea anumitor proceduri interne, poziționând astfel brandul pe palierele moderne ale business-ului relevant și actual.
Efervescența proiectelor ei este rezultatul exemplului pe care l-a primit de la părinți, Ioana admițând cu recunoștință că educația primită de acasă au contribuit enorm la ușurința cu care a știut să jongleze cu provocările inerente din viața de student într-o țară străină, sau mai târziu, cu greutățile unei profesii în care orice decizie trebuie asumată pe baza unor argumente solide și convingătoare.
S-a născut într-o familie în care călătoriile erau, nu doar un aspect normal și natural, ci o chestiune care făcea parte din viața de zi cu zi. În 1990, tatăl ei, Alin Burcea, înființa prima agenție de travel din România, singura din domeniul turismului care a intrat într-un top al încrederii realizat de una dintre cele mai citite reviste din lume.
Cu ce se diferențiază astăzi agenția Paralela 45 față de altele de pe piață?
„Toate locațiile pe care le promovăm și le recomandăm turiștilor noștri sunt verificate de noi. Asta aduce un plus valoare serviciului oferit. Noi le vedem cu ochii noștri, știm exact despre ce este vorba și dacă se potrivesc clienților noștri.’
Ioana muncește de mică, a jonglat cu joburi gândite și concepute de ea, cum ar fi vânzarea de popcorn și cafea pe plajă la mare în adolescență, sau mai târziu, o găsim simplă asistentă în cadrul agenției părinților ei, atentă, serioasă, concentrată să nu-i scape nimic din hățișurile unei profesii cu resorturi complicate, când pe primul loc trebuie pus satisfacerea turistului și anticiparea dorințelor lui.
Care sunt proiectele de viitor ale Agenției și cum se va schimba work-flow-ul odată cu implementarea ideilor inovatoare ale Ioanei, urmărește video-ul: