Levi’s și Crocs combină stilul casual, confortul și design-ul de calitate într-o nouă colecție capsulă

.

Piesele iconice sunt menite să devină simboluri atemporale. Din 1853 și până în prezent, Levi Strauss & Co. și-a menținut angajamentul de a crea denim de înaltă calitate și modele de blugi care au devenit sinonime cu generații întregi. Anul acesta, Levis sărbătorește cea de-a 150-a aniversare a blugilor 501, una dintre cele mai emblematice piese vestimentare din lume. Ca parte din întreaga celebrare se regăsește și parteneriatul încheiat între Levi’s și Crocs, brand de încălțăminte renumit pentru modelele lor distinctive și confortabile. Aceste două branduri îndrăgite s-au unit pentru a îmbina confortul casual și designul de calitate într-o colecție capsulă Levis x Crocs.

Primele două modele din colecție reprezintă un twist al modelului Crocs All-Terrain Clog. Fiecare pereche este acoperită de denim, care are drept detalii cusături Sashiko – o tehnică tradițională de broderie japoneză. Precum blugii Levis, încălțămintea are emblematica etichetă roșie pe pantoful drept, împreună cu inserții de nasturi Levis pe cureaua din zona călcâiului. În plus, un mic detaliu de finețe este reprezentat de un logo japonez ce poate fi găsit în aceeași zonă. Fiecare pereche vine, de asemenea, cu trei charm-uri premium Jibbitz din metal, personalizate pentru această colaborare. Aceste două modele de Crocs sunt disponibile în ​​culorile Navy și Bone. 


Cel de-al treilea model din colecția capsulă Levis x Crocs este reprezentat de modelul Classic Clog. Acesta are un imprimeu tie-dye, inspirat din tehnica japoneză de vopsire Shibori. Printre caracteristicile speciale ale pantofului se numără tălpile exterioare roșii și logo-ul Two Horse-Pull ca detaliu. Din dorința de a încuraja exprimarea sinelui, această pereche de încălțăminte vine la pachet cu 8 charm-uri Jibbitz personalizate de Levis, inspirație fiind arhivele grafice ale brandului. 


„Am fost încântați să lucrăm alături de echipa Crocs cu scopul de a crea o colecție capsulă senzațională’, a declarat Kenny Mitchell, director de marketing al brandului Levis la Levi Strauss & Co. „Două branduri care sunt lideri de piață și încurajează auto-exprimarea, îndrăzneala și stilul personal, au decis să facă front comun. Item-urile care rezultă sunt create pentru pasionații de fashion din lumea întreagă.’ 

„Împărtășim angajamentul elaborat de Levis atunci când vine vorba de inovare și exprimarea sinelui’, a declarat Heidi Cooley, Chief Marketing Officer la Crocs. „Această colaborare invită fanii de pretutindeni să pășească într-o nouă eră a creativității și confortului.’


Colecția capsulă Levis x Crocs a fost lansată pe 19 septembrie și este disponbilă pe levis.com și crocs.com. De asemenea, aceasta este disponibilă și în anumite magazine Levis și Crocs, de la data de 21 septembrie. 

Despre Levis

Brandul Levis simbolizează stilul american clasic și cool fără efort. De la inventarea lor de către Levi Strauss & Co. în 1873, blugii Levis au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  îmbrăcăminte din lume, captând imaginația și loialitatea oamenilor de generații. Astăzi, portofoliul de mărci Levis continuă să evolueze printr-un spirit de pionierat și inovator neobosit, care este de neegalat în industria de îmbrăcăminte. Gama noastră de îmbrăcăminte de blugi și accesorii de top este disponibilă în peste 110 de țări, permițând persoanelor din întreaga lume să-și exprime stilul propriu. Pentru mai multe informații despre marca Levis, produsele și magazinele sale, vă rugăm să vizitați levi.com.


Despre Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de îmbrăcăminte de marcă din lume și un lider global în îmbrăcăminte pentru blugi. Compania proiectează și comercializează blugi, îmbrăcăminte casual și accesorii aferente pentru bărbați, femei și copii sub mărcile Levis, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co., Denizen și Beyond Yoga. Produsele sale sunt vândute în peste 110 de țări din întreaga lume printr-o combinație de lanțuri de comercianți cu amănuntul, magazine universale, site-uri online și o amprentă globală de aproximativ 3.200 de magazine și magazine dedicate mărcii. Veniturile nete raportate de Levi Strauss & Co. în 2022 au fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informații, accesați levistrauss.com, iar pentru știri și anunțuri despre companie accesați investors.levistrauss.com.


Despre Crocs, Inc.

Crocs, Inc. (Nasdaq: CROX) este lider mondial în ceea ce privește încălțămintea casual inovatoare pentru femei, bărbați și copii, combinând confortul și stilul. Brandurile companiei includ Crocs și HEYDUDE, iar produsele sale sunt vândute în peste 85 de țări prin canale en-gros și direct către consumatori. Pentru mai multe informații despre Crocs, Inc., vă rugăm să vizitați investors.crocs.com. Pentru a afla mai multe despre brandurile noastre, vă rugăm să vizitați www.crocs.com sau www.heydude.com.