Manea Brutarul, pâinea cu etichetă curată și 52% maia adevǎratǎ a intrat şi în Kaufland

 Advertorial
.

Din toamna aceasta, pâinile cu etichetă curată Manea Brutarul pot fi cumpărate la nivel național în rețeaua Kaufland. Până la acest punct, brandul a avut o distribuție exclusiv regională.

Brandul românesc Manea Brutarul prin intrarea în rețeaua Kaufland este mai aproape de românii care își doresc o pâine sănătoasă pentru mesele zilnice, dar și de cei care apreciază posibilitatea de a alege un gust special din cele 6 variante: Pâine cu făină integrală şi boabe de grâu, Pâine cu semințe și cereale, Pâine cu făină albă de grâu şi fibre, Pâine cu făină neagră de grâu şi fibre, Pâine cu negrilică, făină şi boabe de secarǎ, Pâine cu mămăligă.

Viziunea pe care se bazează întregul concept este de a crea de la zero o pâine adevărată, fără compromis sau substituenți, o pâine ce îmbină tradiția brutarilor de altă dată cu tehnologia modernă pentru a susține sănătatea consumatorilor. Pâinea se realizează fără grăbire chimică sau tehnologică, pe parcursul a aproape 22 de ore. Sistemul de distribuție se face în regim propriu ceea ce garantează un control deplin asupra calității produsului.

Povestea începe în anul 1780, în Bucureştii de odinioară, pe când starostele brutarilor era Manea Brutarul.

Manea Brutarul cuprinde o lume a pâinii binecuvântate, o pâine făcută cu pricepere după o rețetă dezvoltată alături de o echipă de experți, cu maia adevărată,  dospită cu răbdare, fără conservanți, doar cu făinuri din grâne și semințe adevărate. Fără doar şi poate, este pâinea care îți inspiră încredere şi sănătate.

Manea Brutarul se implică în zona de CSR prin oferirea de pâine gratuită zilnic bătrânilor, copiilor și oamenilor aflați în nevoie prin programe pe care le desfășoară în zona în care se afla fabrica.

,,NU UITA SǍ IEI PÂINE!' Am luat deja Manea Brutarul cu 52% maia

De curând, comunitatea a răspuns pozitiv la o invitație de marketing contextual prin campania NU UITA SǍ IEI PAINE! – Am luat deja, Manea Brutarul cu 52% maia. O campanie de comunicare și marketing contextual exclusiv realizată pe facebook și instagram pentru a evidenția beneficiile pâinii cu rețetǎ curatǎ într-un mod creativ.

Încă de la început, întreaga comunicare, la fel ca și produsul, a pus în prim plan omul, respectiv consumatorul și consumul firesc de pâine. Astfel, contextul panourilor naționale NU UITA SǍ IEI PÂINE! s-a transformat într-o execuție de marketing contextual care a adus mai aproape oamenii de brand.

Manea Brutarul – informație de calitate de nutriție alături de Dr. Sonia Burtic, nutriționist

Alături de echipa Manea Brutarul se află și nutriționistul Dr. Sonia Burtic pentru a oferi informații de calitate pentru sănătatea de zi de zi a oamenilor din punct de vedere al nutriției și al consumului de pâine. Pe canalul de youtube al brandului se află videouri gratuite cu informații utile de nutriție.

'Există acest mit că pâinea îngrașă. De aceea, am considerat că parteneriatul cu Manea Brutarul, reprezintă, de fapt, o șansă de a oferi informație de calitate pentru toți cei care își doresc să își trăiască viața sănătoși, făcând algeri alimentare sănătoase. Avem nevoie de informații corecte despre nutriție. Personal, am cunoscut echipa și am vizitat fabrica Manea Brutarul pentru a înțelege exact cele 6 produse realizate cu atâta grijă. Tot ceea ce fac este pentru a susține cât mai mulți oameni să aibă o alimentație sănătoasă.', declară Dr. Sonia Burtic, nutriționist.

Dr. Sonia Burtic, nutriționist a absolvit în paralel două facultăți distincte în cadrul Universității de Medicină și Farmacie Victor Babeș Timișoara. Prima facultate este cea de Medicină Generală, în urma căreia a ales specializarea de Chirurgie Plastică , Estetică si Microchirurgie Reparatorie, iar a doua facultate este cea de Nutriție și Dietetică. În prezent continuă perfecționarea prin masterat și doctorat.

Manea Brutarul – pâine cu etichetă curată și 52% maia adevǎratǎ

Brandul este dezvoltat de la zero de o familie de antreprenori aflați la a doua generație de brutari, cu suportul agenției de branding – Logo Bigger, și al agenției de marketing și comunicare – Prodan Communication.

'De la zero la raft, vrem să oferim consumatorilor o pâine adevărată, negrăbită, cu grijă la fiecare detaliu, pentru că și noi ne dorim să fim sănătoși și să avem grijă de sănătatea celor dragi. Cele 6 sortimente de pâine au fost dezvoltate prin procese ample de către o echipă de experți pe parcursul a mai bine de doi ani de cǎutare şi inovare continuǎ. Am analizat fiecare aspect, standardele de calitate ale prezentului, dar și tradiția extraordinară a brutarilor de altă dată ', declară Claudiu Măruță,  fondator Manea Brutarul.

'Pâinea este un produs care intră zilnic în casele românilor și care face parte din viața lor, poate din cele mai frumoase momente de familie sau cu prietenii. Este nevoie de o pâine cu etichetă curată care să respecte tradiția brutarilor de odinioară. Continuăm să dezvoltăm, atât la nivel de produs, cât și în ceea ce privește relația cu cei care aleg să pună pe masă, în fiecare zi, una sau mai multe pâini realizate în fabrica noastră', declara Mihai Măruță, fondator Manea Brutarul. 

„Facem echipă bună cu antreprenorii ambițioși care își propun să investească în branding. Lucrăm bine cu acei clienți care înțeleg valoarea adăugată a unui nume bun sau a unui ambalaj cu impact, care transportă rapid produsul de pe raft în coșul cumpărătorului. Scopul nostru este să construim branduri puternice care cresc profitabilitatea clienților noștri”, declară Iosif Oprescu, Logo Bigger.

'Vorbim despre un proiect de suflet și suntem mândri de clienții noștri care au decis, nu doar să dezvolte produse de calitate, ci și să le susțină cu marketing și comunicare de calitate. S-a lucrat strategic, în paralel cu dezvoltarea produselor și cu o echipă de specialiști din marketing și comunicare. Continuăm să fim alături de partenerul nostru', declară Elena Prodan, fondator Prodan Communication.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton