Experiența exclusivă a avut loc la Cabaret Club Lafayette, cu motto-ul „Celebrating Life since 1743”.
O lungă istorie de evenimente mărețe și festive a făcut ca Moët & Chandon să fie un simbol global al dorinței de a sărbători. De la curțile regale la covoarele roșii, de la faimosul Studio 54 la evenimente sportive majore, brandul reunește oamenii în momente emoționante și speciale din viața lor.
După Sydney, New York, Tokyo, Paris și Londra în ultimii ani, acum Belgrad și Serbia au avut privilegiul de a face parte din istoria bogată a mărcii, unind peste 350 de oaspeți din 15 țări.
Oaspeții au fost invitați să pornească într-o călătorie pentru simțuri pentru a sărbători înființarea brand-ului în 1743 și a experimenta arta de a trăi și a sărbători, înrădăcinată în ADN-ul Casei Moët & Chandon. Călătoria evenimentului a prezentat moștenirea casei în „Capitole” care i-au pus în evidență istoria, sărbătorind Femeia, Viața, Sportul, Arta de a trăi și Lumea.
„De aproape 3 secole Moët & Chandon a fost șampania preferată pentru a marca evenimente semnificative atât din istorie, cât și pentru ocazii personale. Această noapte a fost un eveniment semnificativ pentru Casă și pentru regiunea noastră Europa Centrală, având ocazia de a sărbători cea de-a 280-a aniversare a mărcii la Belgrad, unindu-ne partenerii, colegii, prietenii și stimații noștri membri ai Societății Moët, o comunitate de influenți selectați, care împărtășesc valorile Casei – măreție, generozitate și eleganță. Sper că toți oaspeții noștri au rămas cu un mesaj cheie din această seară memorabilă: că viața este plină de oportunități care trebuie sărbătorite”, a declarat Nora Szegedi, Brand Manager Europa Centrală, Moët Hennessy.
Spectacolele vizuale și de dans – sub conducerea artistică a lui Milan Gromilić, directorul artistic Lafayette – au fost completate de vocea magică a invitatei speciale a serii – artista de jazz Lena Kovačević. La eveniment au participat numeroase vedete din lumea spectacolului și a artei, precum: Maja Nikolić, Danijela Buzurović, Brana Antović, Boško Jakovljević, Nenad Radujević, Jelena Blečić, Miloš Nadaždin și mulți alții.
Unul dintre momentele marcante ale serii a fost degustarea de Moët & Chandon excepțional Grand Vintage 2004, prezentat exclusiv în dimensiunea Jeroboam. Aceste sticle speciale au fost împărtășite cu oaspeții și reprezintă chiar spiritul care face ca Moët & Chandon să fie unic. Această ediție limitată, produsă doar în 280 de sticle în întreaga lume, maturate în pivnițe de peste 15 ani, va marca aniversarea Moët & Chandon reprezentând o combinație deosebită de maturitate, complexitate și carisma, făcându-o perfectă pentru a sărbători un moment uimitor al Casei.
Photo credit: New Entertainment Office