NESCAFÉ celebrează 86 de ani de excelență și lansează un produs îndrăzneț - NESCAFÉ 3in1 Black Roast

.

Nestlé, liderul din industria alimentară și băuturilor, a adus pe piața Europei de Sud-Est o inovație remarcabilă: NESCAFÉ 3in1 Black Roast. Acest mix de cafea, zahăr și lapte este dezvoltat special pentru regiune și promite o experiență de gust îndrăzneață și intensă, îmbinând savoarea intensă a boabelor de cafea Robusta cu o notă dulce.

Cu o istorie de aproape un secol, NESCAFÉ este un brand iubit la nivel global, recunoscut pentru inovațiile sale care au adus bucurie consumatorilor și a contribuit la extinderea categoriei de cafea în întreaga lume. La împlinirea a 86 de ani, NESCAFÉ marchează această ocazie specială prin lansarea NESCAFÉ 3in1 Black Roast pe piața din Europa de Sud-Est.

În contextul unei industrii în care prăjirea cafelei devine tot mai importantă pentru consumatori, cafeaua din NESCAFÉ 3in1 Black Roast se remarcă prin tehnologia sa inovatoare de prăjire, care aduce o aromă profundă și intensă. Această cafea, combinată cu lapte și zahăr pentru a forma un produs unic tip 3în1, oferă o experiență de gust echilibrată și reconfortantă, perfectă pentru momentele petrecute acasă sau în mișcare.

„NESCAFÉ 3in1 Black Roast este acum disponibil în regiunea Europei de Sud-Est. Suntem recunoscători că munca pe care o facem este recompensată de consumatorii noștri prin alegerile lor la raft, deoarece NESCAFÉ este brandul lider în piața totală de cafea instant, în ceea ce privește penetrarea în gospodăriile din România1', spune Ramona Hărătău, Mixes Business Lead South Eastern Europe, Nestlé.

Acest tip de cafea prăjită intens se evidențiază prin nuanța sa închisă, corpul plin și aromele profunde, oferind un contrast remarcabil între aroma sa puternică și bogată și dulceața laptelui și zahărului. NESCAFÉ 3in1 Black Roast nu este doar o cafea, ci și o experiență completă reflectată în ambalajul său îndrăzneț pentru categorie și în strategia de comunicare ce vizează să se conecteze cu tinerii. 

Cu o campanie de marketing amplă, care acoperă diverse canale de comunicare, precum televiziunea, mediul digital și activitățile în magazine, NESCAFÉ 3in1 Black Roast promite să devină preferata consumatorilor din Europa de Sud-Est, aducând o nouă dimensiune gustului lor preferat de cafea.
Sursa:1 Conform raportului Consumer Panel Services GfK (YouGov) pentru întregul an 2022 și 2023 comandat de Nestlé.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton