Tocmai ce s-a încheiat ediția din acest an a turneului de la Roland Garros, cu ce-a de-a 14-a victorie pentru Rafael Nadal și Iga Swiatek, care a câștigat pentru a doua oară acest turneu.
Și anul acesta, printre susținătorii sportului alb s-a aflat OPPO, brandul de tehnologie prezent și la noi de doi ani. Stăm de vorbă cu Alexandra Răuț, Head of Marketing OPPO în cadrul Green Leaves Technical, despre ce înseamnă pentru companie acest parteneriat și ce surprize mai pregătește OPPO în România.
- Alexandra, ce ne poți spune despre parteneriatul pe care OPPO îl dezvoltă în această zonă?
Din 2019, OPPO este partener premium Roland-Garros și Wimbledon, sprijinindu-i pe cei pasionați de tenis, cei care își doresc mereu să iasă din zona lor de confort și scare tind spre perfecțiune. Brandul OPPO și tenisul împărtășesc multe atribute, la fel ca pasionații de tenis, și noi urmărim frumusețea și eleganța prin design și tehnologie inovatoare. În România am marcat în fiecare an acest parteneriat important, chiar și în ciuda restricțiilor impuse în anii anteriori de pandemie. Ne-am bucurat local de un parteneriat cu Horia Tecau, iar prin intermediul tehnologiei OPPO am adus mai aproape tinerii jucători de tenis de competiția de la Roland Garros în 2020, în cadrul primului apel video 5G susținut în cadrul turneului.
- Cum a surprins OPPO publicul de la Roland Garros și fanii sportului alb, ce activări speciale a conceput?
În cadrul turneului 2022, între 16 mai și 5 iunie, OPPO, care s-a bucurat de o vizibilitate extinsă, a prezentat „RG x OPPO Photo Gallery', o expoziție digitală de fotografii realizate exclusiv cu OPPO, Aceasta a fost realizată, desigur, cu telefonul Find X5 Pro care și-a prezentat astfel potențialul imens de a surprinde imagini unice.
În acest an, OPPO va dezvălui „Shot of the Day', un videoclip cu cea mai bună lovitură sau execuție din fiecare zi, care va fi postat pe diferitele platforme digitale ale turneului.
În plus, pornind de la sprijinul global pentru starurile tenisului din acest an, OPPO a lansat campania Inspirational Light, în care fanii tenisului din întreaga lume au fost încurajați să transmită mesaje de susținere, care au fost apoi folosite pentru a crea imagini în lumini surprinzătoare, prezentate în fiecare seară pe terenul de zgură roșie. La sfârșitul fiecărui meci de seară, când luminile stadionului au fost stinse, echipa de pictură cu lumină a OPPO a transpus cele mai bune comentarii ale fanilor, folosind modul de fotografie în lumină scăzută de la OPPO Find X5 Pro. Cum a fost posibil acest proiect? Dincolo de inovația tehnologica inclusă în camerele foto ale noului Find X5 Pro, acesta dispune și de o unitate de procesare numită MariSilicon X, proiectată de OPPO, ce permite realizarea unor videoclipuri 4K Ultra Night și fotografii sportive reușite.
- Ce urmează pentru OPPO din perspectiva parteneriatelor în sport?
Anul acesta am reînnoit parteneriatul cu Federația Franceză de Tenis pentru edițiile 2022 și 2023, un parteneriat bazat pe inovație și tehnologie.
Colaborarea dintre Grand Slam-ul parizian și OPPO este axată pe inovație și tehnologie. OPPO a lansat recent o nouă poziționare de brand, „Inspiration Ahead', care completează și noua semnătură a turneului Roland-Garros, „Move the lines, with style'. Vom fi prezenți anul acesta și la turneul de la Wimbledon, așa cum i-am obișnuit deja pe fanii noștri, dar și pe fanii sportului alb.
- Ce sfaturi aveți, pentru pasionații de tenis care își caută în prezent un smartphone ideal pentru a captura dinamismul sportului?
Vă spuneam la început că OPPO urmărește frumusețea și eleganța prin design și tehnologie inovatoare. Iar aceste atribute sunt cel mai bine integrate în cel mai nou flagship al nostru, OPPO Find X5 Pro. Datorită sistemului său avansat de imagine, cel mai nou flagshiop OPPO, Find X5 Pro, este telefonul perfect pentru fanii tenisului pentru surprinde momente captivante din timpul meciurilor susținute de jucătorii de tenis preferați. Alimentat de NPU-ul MariSilicon X, proiectat de OPPO, Find X5 Pro oferă capabilități de imagine recunoscute în industrie, permițând fanilor de tenis să înregistreze videoclipuri 4K Ultra Night și fotografii captivante ale turneului de tenis.
Acesta se remarcă prin printr-un design elegant, cu linii curbe, cea mai bună cameră foto existentă în acest moment pe piață, cu stabilizare optică a imaginii pe 5 axe și inteligență artificială care să asigure cadrele perfecte. Totodată, o baterie de 5000 de mAH cu încărcare rapidă de 80 de wati SuperVOOC te asigură că ai tot timpul dispozitivul tău de încredere pregătit să te însoțească la meci.