OPPO, partener la Roland Garros. Turneul de tenis de la Roland Garros, unul dintre cele mai importante evenimente internaționale de gen, s-a încheiat recent cu victoria lui Rafael Nadal, care deține acum un record personal de 22 de titluri de Mare Șlem. Este cel de-al patrulea an în care OPPO a susținut pasionații de tenis și, nu în ultimul rând, excelența în sport, în urma unui parteneriat cu Federația Franceză de Tenis pentru turneul de Mare Șlem de la Roland Garros.
CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA! DE MAI, GRATIS, AICI!
Chiar dacă OPPO este un brand apărut relativ recent în România, acesta s-a făcut cunoscut printr-o serie de parteneriate locale, dar și globale, care să inspire utilizatorii. Colaborarea dintre Grand Slam-ul parizian și OPPO este axată pe inovație și tehnologie, iar noua poziționare de brand a celor de la OPPO, „Inspiration Ahead', completează și noua semnătură a turneului Roland-Garros, „Move the lines, with style'.
OPPO susține tenisul
Prin intermediul noii propuneri de brand – Inspiration Ahead – OPPO, partenerul premium al Roland Garros 2022, dezvăluie uimitoarea campanie Inspirational Light 2022. Captând pasiunea pentru sportul alb, fanii tenisului au transmis mesaje inspiraționale de pe cel mai faimos teren de zgură roșie al lumii, surprinse cu telefonul OPPO Find X5 Pro. Dar ce înseamnă Inspiration Ahead pentru OPPO și pentru cei care au urmărit anul acesta cu sufletul la gură turneul de la Roland Garros?
„Inspiration Ahead înseamnă să arătăm încredere și echilibru atunci când mergem înainte. Participarea la evenimente sportive este fantastică pentru OPPO, pentru a transmite inspirația și pentru a comunica experiența de inovare tehnologică cu utilizatorii noștri globali', spune William Liu, Președinte Global Marketing al OPPO.
Iar anul acesta, Inspiration Ahead s-a tradus printr-o serie de activități pentru fanii tenisului, dar și pentru pasionații de tehnologie nerăbdători să vadă' acest sport prin lentila celui mai performant telefon OPPO, modelul Find X5 Pro.
În cadrul turneului 2022, între 16 mai și 5 iunie, OPPO, care s-a bucurat de o vizibilitate extinsă pe terenurile de spectacol ale stadionului, a prezentat „RG x OPPO Photo Gallery', o expoziție digitală de fotografii realizate exclusiv cu OPPO. Aceasta a fost realizată, desigur, cu telefonul Find X5 Pro, care și-a prezentat astfel potențialul imens de a surprinde imagini unice.
„Shot of the Day'
În acest an, OPPO va dezvălui „Shot of the Day', un videoclip cu cea mai bună lovitură sau execuție din fiecare zi, care va fi postat pe diferitele platforme digitale ale turneului.
Pornind de la sprijinul global pentru starurile tenisului din acest an, brandul a lansat campania Inspirational Light, în care fanii tenisului din întreaga lume au fost încurajați să transmită mesaje de susținere, care au fost apoi folosite pentru a crea imagini în lumini surprinzătoare, prezentate în fiecare seară pe terenul de zgură roșie.
La sfârșitul fiecărui meci de seară, când luminile stadionului au fost stinse, echipa de pictură cu lumină a OPPO a transpus cele mai bune comentarii ale fanilor, folosind modul de fotografie în lumină scăzută de la OPPO Find X5 Pro. Cum a fost posibil acest proiect? Dincolo de inovația tehnologica inclusă în camerele foto ale noului Find X5 Pro, acesta dispune și de o unitate de procesare a imaginilor (NPU) numită MariSilicon X, proiectată de OPPO, ce permite realizarea unor videoclipuri 4K Ultra Night și fotografii sportive reușite.