Orlando Bloom, celebrul actor din seria Lord of The Rings, este noul ambasador Staropramen la nivel global. Anunțul coincide cu spot-ul tv disponibil în România începând cu luna iunie, ce se concentrează pe istoricul Staropramen, o bere dedicată experților în gust.
Staropramen este unul dintre brand-urile premium produse de Bergenbier S.A. în fabrica din Ploiești, iar gama berii pragheze mai cuprinde sortimentele Staropramen Dark, Unfiltered și 0,0% alcool.
„Suntem încântați de asocierea cu un nume important cum este Orlando Bloom. Staropramen continuă să fie o bere apreciată în segmentul premium din România, un brand ce se diferențiază printr-un gust distinct. Prin acest nou parteneriat la nivel global, Staropramen își consolidează statutul de bere făcută de experți pentru experți‘, a punctat Bogdan Jianu, Marketing Director Bergenbier S.A.
Spotul TV și activitatea de susținere a ATL și social media se concentrează pe istoria de 150 de ani a berii din Praga, prin sloganul „Creată de experți pentru experți.’
„Maeștrii berari Staropramen sunt recunoscuți pentru vasta experiență în fabricarea berii, oferind un gust bogat și îndrăzneț. Toate acestea sunt parte din povestea brand-ului nostru, elemente ce ne ajută să ne diferențiem pe o piață extrem de competitivă în România, în special în segmentul premium. Credem că publicul va primi foarte bine alegerea lui Orlando Bloom ca ambasador Staropramen’ a punctat Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.
Noua campanie este filmată în Praga și are ca temă tradiția Staropramen de a produce și servi o bere premium consumatorilor săi.
„Sunt foarte fericit să reprezint un produs atât de calitativ precum Staropramen. Cred că este important să colaborezi cu brand-uri care practică ceea ce predică. Echipa Staropramen vorbește mult despre calitate și expertiză și când vine vorba despre aceste lucruri, aceasta este o bere cu un gust grozav, produsă de niște oameni incredibil de talentați‘, a spus Orlando Bloom.
În România, Staropramen este produsă de Bergenbier S.A și distribuită prin rețeaua de parteneri în canalele modern trade și traditional trade, precum și în locațiile HoReCa.
Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Becks, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu și variantele 0,0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.
Despre Molson Coors
De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugels Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitați molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.