Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Avon Ultra, care marchează relansarea celei mai bine vândute game de rujuri din portofoliul Avon. Noua colecție, acum cu 25% mai mult pigment, redefinește intensitatea culorilor sub sloganul „Culorile prind viață atunci când suntem împreună”. Campania pune accent pe puterea sisterhood-ului, reamintind că toate experiențele și emoțiile sunt mai intense atunci când sunt trăite alături de cele mai bune prietene.
Pentru a aduce noul ruj Ultra Colour mai aproape de universul Gen Z feminin, Avon și Oxygen au construit o campanie care îmbină storytelling-ul, colaborările cu creatori de conținut și activările interactive. Printr-o varietate de nuanțe intense și o formulă nouă, Ultra devine un simbol al autoexprimării și al curajului de a experimenta.
Campania prinde viață prin piesa „Easy', interpretată de Irina Rimes, ambasadoarea Avon pe segmentul de machiaj, oferind colecției Ultra o energie vibrantă. Acest single, a doua colaborare cu artista după succesul „Dulce Amară', intensifică mesajele campaniei, în timp ce videoclipul său dinamic redă esența rujurilor Ultra printr-o explozie de emoție, culoare și autenticitate. Alături de Irina Rimes, în material apar și creatori de conținut relevanți pentru zona de beauty și pentru Gen Z, consolidând astfel legătura dintre brand și comunitatea sa, într-un mod natural.
Campania rulează pe canalele de social media Avon, precum și pe cele ale creatorilor de conținut implicați, consolidând poziția brandului ca un promotor al autoexprimării prin culoare, muzică și conexiuni autentice. Cu peste 100.000 de rujuri vândute deja, Ultra dovedește că este mai mult decât un produs de machiaj – este o declarație de stil și un simbol al comunității.
:contrast(8):quality(75)/https://www.viva.ro/wp-content/uploads/2025/03/ana-nicolae-head-of-integrated-communication-romaniamoldova-1-683x1024-1.jpg)
„Odată cu lansarea Rujului Ultra ne-am dorit să oferim femeilor nu doar cel mai pigmentat ruj pe care l-au încercat vreodată, ci și un manifesto pentru prietenie și sisterhood. Ne-am dorit să transformăm fiecare aplicare într-un statement de culoare și energie, iar pentru asta am avut alături aliatul perfect: Irina Rimes, artist iconic, dar și unul dintre cei mai iubiți ambasadori Avon, a reușit să aducă împreună muzica, creativitatea și puterea comunității, într-un mod autentic și inspirațional', spune Ana Nicolae, Head of Integrated Communications Romania & Moldova AVON.
:contrast(8):quality(75)/https://www.viva.ro/wp-content/uploads/2025/03/iarina-comanescu-copywriter-oxygen.jpg)
„Pentru noi, lansarea rujului Ultra Colour este un love letter către toate fetele din generația Z care își găsesc puterea și inspirația în grupul lor de prietene. Pentru că noul ruj vine cu o varietate mare de culori și mai mult pigment, este produsul perfect pentru fetele care vor să experimenteze mai multe look-uri și să se redescopere împreună – iar la intersecția acestor gânduri s-a născut piesa Easy by Irina Rimes', spune Iarina Comănescu, Copywriter.

„Sisterhood-ul feminin este acel spațiu sigur în care te poți exprima creativ și poți evolua în moduri inimaginabile – iar sisterhood-ul nostru din agenție, de pe durata acestui proiect, este dovada perfectă. Am lansat rujul Ultra Colour printr-o explozie de culoare și energie bună, iar piesa în colaborare cu Irina Rimes a adus culorile la viață exact așa cum ne-am imaginat', spune Anișoara Mina, Senior Art Director.
Mixul de comunicare include PR, digital și influencer marketing.
Despre AVON
AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.
Despre Oxygen
Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este cea mai mare agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC, BEKO Romania, Avon, STRABAG, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, BERD, Garanti BBVA, VEKA Romania, Selgros, Xiaomi, Antenna Entertainment, Hesburger și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și creativitate. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați: oxygencomms.ro.
Echipa Avon:
Ana Nicolae – Head of Integrated Communications
Cornelia Tone – PR Lead
Cristina Avram – Head of Marketing
Ștefania Dinu – Brand Activation Specialist
Teodora Popa – Social Media & Content Specialist
Echipa Oxygen:
Cosmin Baba – Creative Director
Silvia Dumitru – Group Creative Director
Anișoara Mina – Senior Art Director
Iarina Comănescu – Copywriter
Sînziana Focșa – Senior Strategic Planner
Alina Chicoș – Senior Account Manager
Alina Jijău – Senior PR Director
Claudia Neagoe – Senior PR Manager
Diana Șandru – PR Manager