Procter & Gamble și Carrefour România continuă parteneriatul în cadrul campaniei „O Românie Mai Curată Începe de Acasă,' început în 2022. În luna iunie, 50 voluntari din cele două companii s-au implicat într-o nouă acțiune, contribuind la protejarea Munților Măcinului și a traseelor turistice din această zonă unicat a României.
Echipele de voluntari s-au concentrat în principal pe igienizarea zonelor de campare, asigurându-se că viitorii vizitatori se vor bucura de un mediu plăcut și curat. De asemenea, au fost amplasate panouri informative cu informații despre colectarea selectivă a deșeurilor și bune practici în natură. Mai mult, voluntarii au refăcut marcajele traseelor, prevenind astfel potențiale daune aduse speciilor rare de floră și faună din Munții Măcinului.
Ȋn Carrefour România, suntem determinați să contribuim la crearea unui viitor sustenabil, de aceea ne bucurăm să luăm parte la o nouă acțiune de protejare a mediului înconjurător, de data aceasta în Munții Măcinului, alături de prietenii şi partenerii noştri din Procter & Gamble. Credem că fiecare acțiune de voluntariat colectivă sau individuală, fiecare gest, indiferent de cât de mic sau mare este, poate face o diferență semnificativă. Pentru mediu. Pentru oameni. Pentru animale’, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
„Ne bucurăm să continuăm parteneriatul cu Carrefour în cadrul Programului ‘O Românie Mai Curată Începe de Acasă. Sperăm că implicarea voluntarilor noștri va aduce schimbări pozitive în această zonă deosebită a României și că îi putem inspira și pe alții în privința importanței protejării naturii,’ a completat George Carpov, Company Communications Director, P&G South-East Europe.
Munții Măcinului sunt cei mai vechi munți din România, în această zonă existând unele dintre cele mai vechi, interesante din punct de vedere științific și peisagistic rezervații naturale din țara noastră. Pe cele 18 trasee turistice din bătrânii Munți Hercinici se pot vedea elemente floristice și faunistice rare sau endemice, specifice peisajului din nordul Dobrogei, multe dintre ele fiind dispărute din tezaurul natural al altor țări. Munții Hercinici reprezintă de fapt, din punct de vedere floristic, o sinteză în miniatură a două continente, Europa și Asia. *
Campania O Românie Mai Curată Începe de Acasă a fost lansată de P&G în 2018 și a devenit treptat o acțiune care a reunit voluntari ai companiei, ONG-uri și comunități locale, într-un efort de a curăța de deșeuri zone din întreaga țară. Până acum, am sprijinit implicarea a peste 3000 de voluntari, din 22 orașe din România, fiind colectate peste 22 tone de deșeuri. În același timp, datorită eforturilor voluntarilor și ONG-urilor partenere, au fost plantați peste 10.000 de copaci.
*Conform informațiilor menționate de Parcul Naţional Munţii Măcinului (parcmacin.ro)
Despre Procter & Gamble
Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de încredere, de calitate, lideri în categoriile lor, precum: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Pentru cele mai recente știri și mai multe informații despre P&G și brandurile sale, vă rugăm să vizitați https://ro.pg.com/.
Despre Carrefour România
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio’. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.