Plantăm semințele schimbării

 advertising.ringier
.

Un moment de relaxare în cafenelele partenere Julius Meinl poate face diferența de Ziua Internațională a Cafelei

  • Cu ocazia Zilei Internaționale a Cafelei, un copac va fi plantat în numele fiecărui partener Julius Meinl participant în campanie, care servește cafea cu origini sustenabile
  • Peste 20.000 de copaci vor fi plantați în Tanzania, în urma parteneriatului unic al brandului cu Institutul Jane Goodall
  • Julius Meinl invită consumatorii să contribuie și ei la această cauză, vizitând una dintre locațiile participante în luna octombrie

Julius Meinl relansează, cu ocazia Zilei Internaționale a Cafelei, o inițiativă prin care își dorește ca iubitorii de cafea să savureze în continuare atât un produs bun, cât și o experiență memorabilă, protejând în același timp planeta. În parteneriat cu Institutul Jane Goodall, Julius Meinl va planta, pentru al doilea an consecutiv, un arbore în numele fiecărei locații partenere participante la campanie, pentru a marca astfel alegerea lor de a servi oaspeților o cafea provenită din surse sustenabile. Această acțiune este parte a proiectului de reîmpădurire a Tanzaniei, una dintre zonele din care provine cafeaua comercializată de brand.

Astfel, peste 20.000 de puieți vor fi plantați ca urmare a implicării Julius Meinl în acest proiect, iar pe parcursul următorilor 10 ani, fiecare dintre acești copaci plantați vor absorbi 60 de kg de carbon.

Mai mult, pentru că Ziua Internațională a Cafelei este o ocazie importantă pentru toți iubitorii de cafea, anul acesta, consumatorii care merg în perioada 01-14 octombrie într-una din locațiile participante la campanie și comandă o cafea Julius Meinl, se vor bucura de o a doua cafea, oferită cu titlu gratuit, precum și de premii pentru o viață mai sustenabilă.

În același timp, prin participarea la programul Julius Meinl de Ziua Internațională a Cafelei, partenerii HoReCa, pot promova o economie a cafelei mai ecologică. Fiecare locație participantă va primi un certificat prin care îi va fi recunoscută participarea la inițiativa de reîmpădurire a Tanzaniei.

Pașii mici, dar semnificativi reprezintă filozofia companiei pe care se bazează planul nostru de sustenabilitate. Cu un raport de sustenabilitate publicat în mod regulat, adoptăm aceeași abordare orientată spre viitor, pe care a avut-o cândva și fondatorul nostru.' spune Christina Meinl, parte din a cincea generație a familiei Meinl

Produsele sustenabile din portofoliul de cafea Julius Meinl sunt obținute în mod responsabil, mai multe blenduri îndeplinind standardele de sustenabilitate recunoscute la nivel internațional, așa cum sunt stabilite, de exemplu prin certificarea Fairtrade. Pentru produsele care provin din Columbia, cum ar fi blendul flagship 1862 Vienna, Julius Meinl a inițiat, de asemenea, proiectul Colombian Heritage care își propune să ajute la creșterea veniturilor fermierilor prin oferirea de asistență tehnică și financiară.

„Ca brand, am fost întotdeauna conștienți de cât de important este să luăm în considerare impactul social și cel asupra mediului al cafelei pe care o producem de-a lungul întregului lanț valoric. Având grijă, în același timp, ca momentul petrecut la cafea să rămână special. Prin urmare, îi invităm pe toți să se bucure de o ceașcă de cafea sustenabilă de Ziua Internațională a Cafelei,' continuă Christina Meinl

Proiectul de reîmpădurire derulat de Institutul Jane Goodall are intenția de a crește gradul de conștientizare a consecințelor pe termen lung ale defrișărilor – în fiecare an sunt distruse 4.7 hectare. Pădurile intacte furnizează energie, apă și oxigen, protejează împotriva dezastrelor naturale și reprezintă un habitat esențial pentru milioane de specii diferite de animale și plante.

Întrucât Julius Meinl activează atât în sectorul HoReCa, cât și în cel de Retail, ca parte a eforturilor de sustenabilitate și în urma unor investiții ample în cercetare și dezvoltare, gama de capsule de cafea pentru acasă va fi relansată la finalul acestui an, cu un nou ambalaj 100% biodegradabil, adecvat pentru compostarea acasă.

Pentru mai multe informații, vizitați: www.juliusmeinl.comro/ziua-internationala-a-cafelei

Boilerplate

Despre Julius Meinl: Fondată în 1862, Julius Meinl este una dintre cele mai vechi companii de prăjire a cafelei din lume și un brand emblematic al cafenelelor din Viena. Dedicarea pentru calitate este o marcă de familie, menținută timp de cinci generații. Cu 160 de ani de experiență în aprovizionarea, amestecarea și prăjirea cafelei, Meinl este furnizorul preferat de cafea pentru cele mai importante cafenele din Viena. Astăzi, cafelele și ceaiurile Meinl contribuie la crearea unor momente semnificative pentru clienții din întreaga lume și sunt vândute în peste 50.000 de hoteluri, cafenele și restaurant din 70 de țări, plus într-un număr mare de puncte de vânzare cu amănuntul.

Un scurt rezumat:

  • Înființată în 1862 în Viena
  • 1.000 de angajați în întreaga lume
  • Peste 50.000 de clienți la nivel internațional
  • Distribuită în peste 70 de țări: un brand de top în peste 40 de țări
  • Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia)
Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Citește în continuare
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton