- Clienții pot verifica acum disponibilitatea produselor în magazinele Primark înainte de a le vizita.
- Noul site îmbunătățit va prezenta o selecție mult mai largă de produse din toate gamele, pe lângă noile funcții adăugate.
- Acesta este un pas important în evoluția brandului spre diferențierea și digitalizarea canalelor de cumpărare, urmând să îmbunătățească și mai mult experiența de cumpărături a clienților săi.
Primark, retailerul internațional de modă, și-a lansat noul website în România, după un proiect pilot de succes în Marea Britanie. Este un pas important în transformarea digitală a brandului și va oferi clienților o experiență de cumpărături nouă și îmbunătățită.
Noul site oferă o gamă largă de produse din cele mai noi colecții Primark și articole esențiale de zi cu zi, precum și un design actual, o navigare mai bună și o funcție nouă care permite clienților să verifice disponibilitatea stocului, a mărimii și a culorii unui anumit produs în magazinele Primark locale.
Vitrina virtuală va fi completată cu un număr mai mare de imagini ale produselor și acces la informații mai detaliate despre țesături și materiale, surse și instrucțiuni de îngrijire, care până acum puteau fi găsite doar pe etichetă sau pe ambalaj. De asemenea, clienții vor putea crea conturi personalizate pentru a-și salva preferințele de cumpărături sau pentru a crea o listă cu produsele favorite. Mai mult, pentru a fi la curent cu cele mai noi tendințe și colecții Primark, aceștia se vor putea abona la un buletin informativ, ceea ce va facilita întreaga experiență de cumpărături – de la găsirea produsului potrivit pe site-ul web până la achiziționarea acestuia în magazinul fizic Primark preferat.
Maciej Podwojski, Director Vânzări ECE în cadrul Primark, a declarat: „Suntem încântați să lansăm noul nostru website în România; știm cât de mult iubesc clienții Primark să vină în magazinele noastre și prin această inițiativă ne dorim să le fie mai ușor să descopere oferta curentă, prezentând o selecție mult mai largă de produse online, oferindu-le posibilitatea de a naviga și de a verifica disponibilitatea stocului în magazinul din proximitatea lor înainte de a ne vizita. Ne propunem să îmbunătățim constant experiența clienților noștri în magazine, iar site-ul ne va ajuta să punem în evidență gama largă de opțiuni la modă și la prețuri accesibile disponibile în Primark. Cred că va atrage clienții români, care vor dori să viziteze locațiile noastre din ParkLake și AFI Cotroceni.'
Clienții se pot bucura deja de cele mai noi funcții accesând Primark.com/ro. După ce a fost lansat luna trecută în Republica Cehă și Polonia, noul website va fi implementat în Slovacia și Slovenia în următoarele săptămâni.
Despre Primark
Primark este un retailer de modă internațional cu peste 70.000 de angajați în 16 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, la produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 400 de magazine la nivel global și continua să se extindă pe piețe noi și existente cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026, inclusiv pe noua piață din Ungaria.
Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă la prețuri rezonabile pentru fiecare. Ambiția Primark constă în prelungirea ciclului de viață al hainelor, protejarea vieții pe planetă și susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În acest sens, Primark a publicat o serie de angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Acestea includ realizarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, proiectarea hainelor în așa fel încât să fie implicit reciclabile, înjumătățirea emisiilor de dioxid de carbon de-a lungul întregului lanț de valoare, și asigurarea unui salariu echitabil lucrătorilor din lanțul de aprovizionare.