Știai că poți să creezi și să vinzi cursuri online folosind platforma WordPress?

.

Vânzarea de cursuri online este o idee de afaceri online foarte populară, pe care o poți pune în practică cu un minim de investiții și fără cunoștințe tehnice.

Indiferent dacă dorești să creezi un curs online pentru a-l vinde sau pur și simplu să oferi studenților pe care ai deja un material de studiu în plus, din acest articol poți afla pas cu pas ce trebuie să faci pentru a-ți îndeplini obiectivele. 


Poți crea un curs online foarte ușor folosind platforma WordPress. Și de asemenea, îți poți transforma cursul într-un business online de succes. 

De ce ai nevoie pentru a crea și a vinde un curs online?

Pentru a crea un curs online ai nevoie de următoarele lucruri:

– o idee de curs prin care să-i ajuți pe ceilalți să-și dezvolte abilitățile sau să dobândească abilități noi;

– un nume de domeniu cu priză la public, ceva simplu și ușor de reținut, dar cu lipici;

– un pachet de servicii de Găzduire WordPress, specializat în această platformă, așa cum sunt cele oferite de simplenet.ro, care să-ți permită să te concentrezi integral pe crearea și promovarea cursului tău și nu pe a căuta soluții la eventualele probleme cu care te poți confrunta când vine vorba de managerierea unui website;


– un modul special pentru crearea și administrarea cursurilor online;

– dispoziția de a învăța lucruri noi.

Cum poți să folosești platforma WordPress pentru a crea un curs online?

Odată ce ți-ai înregistrat propriul website WordPress, trebuie să instalezi modulul MemberPress LMS care îți permite să creezi cursuri originale folosind platforma WordPress. 

Există și alte module cu ajutorul cărora poți crea cursuri online pentru website-urile WordPress, dar acesta este de departe cel mai simplu de folosit. 


După ce activezi acest modul, îl poți folosi ca să setezi metodele de plată și alte detalii. Apoi, poți să treci direct la a crea cursuri după ce activezi addon-ul MemberPress. 

În MemberPress vei vedea mai întâi pagina cursului unde trebuie să introduci un subiect, un titlu și o descriere. MemberPress este la fel de ușor de folosit ca și WordPress în sine deoarece folosește același editor, așa că îți poți lăsa imaginația să zboare și să creezi cursuri cu adevărat impresionante prin intermediul lui.


Mai poți adăuga categorii de cursuri, tag-uri și chiar o imagine reprezentativă pentru cursul tău.

Tot MemberPress îți permite și să-ți împarți cursul în secțiuni și lecții și să customizezi fiecare din aceste elemente în parte.

De asemenea, MemberPress îți permite și să vinzi cursuri online, cu tot cu planuri speciale pentru membri și alte avantaje. De asemenea, îți permite și să restricționezi accesul, permițând doar membrilor să vadă cursurile create de tine.

Cum să-ți promovezi cursul online?


Celălalt avantaj al duo-ului WordPress + MemberPress este ușurința cu care îți poți promova cursurile online.

De exemplu, poți crea landing page-uri care să prezinte vizitatorilor website-ului despre ce este cursul pe care l-ai creat și care să-i convingă că merită să investească în el dacă vor să-și îmbogățească bagajul de cunoștințe.

Este dovedit faptul că landing page-urile pot face minuni atunci când vine vorba de conversii, iar cursurile online nu sunt o excepție. 


Învață și bazele optimizării SEO și ești deja pe drumul cel bun dacă vrei să trăiești din vânzarea cursurilor pe internet.

Motoarele de căutare sunt principala sursă de trafic pentru majoritatea website-urilor de pe internet și de aceea este important să știi măcar lucrurile esențiale în ceea ce privește optimizarea, astfel încât să-ți faci website-ul mai atractiv după standardele motoarelor de căutare.

Nu în ultimul rând, în ceea ce privește strategia de marketing, nu orbecăi în întuneric, ci fă în așa fel încât să colectezi cât mai multe date cu privire la vizitatorii website-ului tău și activitatea lor acolor, astfel încât ori de câte ori iei o decizie să fie o decizie informată.


Și în final, pe măsură ce te dezvolți și cursurile tale strâng fani, fă-ți o listă cu email-urile abonaților și păstrează legătura cu newslettere. Chiar dacă unii dintre ei nu au cumpărat încă vreun curs de la tine, faptul că te urmăresc înseamnă că se gândesc deja să investească în ele.