Tehnologia inovatoare conduce noile tendințe pentru coafare a părului - Interviu cu cu Kathleen Pierce, președintele categoriei Dyson Beauty

.

Dyson a lansat recent un nou produs de styling,  aparatul de îndreptat părul Dyson Airstrait™. Acesta poate îndrepta părul de la umed la uscat, cu aer și fără daune cauzate de căldură, ajutându-I, cu adevărat, pe consumatori să realizeze fără efort o coafură fără cusur. Este o onoare să vorbim cu Kathleen Pierce, președintele categoriei Dyson Beauty, pentru a ne împărtăși gândurile sale despre acest produs uimitor dintr-o varietate de perspective, inclusiv RDD, funcționalitate și inovație.

Produsele anterioare Dyson, cum ar fi Dyson Corrale™ sau Dyson Supersonic™, care au un dispozitiv de netezire a părului, pot îndrepta de asemenea părul. Care sunt avantajele tehnologiei Airstrait în comparație cu produsele de înfrumusețare anterioare ale Dyson?


Kathleen: După cum poate că știu femeile, părul se deteriorează cel mai mult atunci când este ud, deoarece este mult mai expus. Dar dacă acesta se poate coafa într-o singură tură, se deteriorează mai puțin. Așa că misiunea noastră a fost să le permitem femeilor să aibă un dispozitiv doi în unul și rapid, care să folosească aerul în loc de căldură extremă. Dyson Airstrait este proiectat pentru mai multe tipuri de păr, astfel că utilizatorii pot obține un păr drept natural cu elasticitate, păstrând în același timp rezistența și aspectul sănătos al firului. Dispozitivul este format din două brațe, din care jetul de aer de înaltă presiune cu unghiuri precise este folosită în jos și pe lungimea firului de păr, atât pentru uscare cât și pentru coafare, în mod simultan.


Investiția Dyson în cercetare și dezvoltare, atât în termeni de bani, cât și de timp, este o cifră uluitoare. A fost nevoie de 20 de ani pentru a dezvolta motorul uscătorului de păr, iar un nou produs va trece prin peste 500 de iterații ale prototipurilor, sunt sigur că vor exista nenumărate obiecții și întrebări în mijlocul procesului, deci care este forța motrice?


Kathleen: Cred că Dyson este un brand transparent și public în ceea ce privește investițiile în îngrijirea părului și în frumusețe, astfel că am investit 500 de milioane de euro în laboratoare pentru următorii 4 ani, astfel încât să  lansăm 20 de noi dispozitive. Deci suntem foarte dedicați acestui spațiu. Inginerii Dyson au investigat probleme pe care oamenii le-au ignorat și sunt foarte entuziasmați de rezolvarea acestora atunci când dezvoltă și optimizează un prototip. Descoperirea și dezvoltarea constantă în jurul nevoilor consumatorilor este, de asemenea, una dintre preocupările inginerilor Dyson.


James Dyson spune că apreciază o gândire greșită, că îi place să audă oamenii care gândesc diferit. În campusul Dyson există o universitate unde tinerii merg la cursuri timp de două sau trei zile, iar apoi alte două sau trei zile lucrează cu noi, dezvoltând  concepte și rezolvând probleme în fiecare zi. Este incredibil.


În timpul procesului de cercetare și dezvoltare, inginerii se concentrează pe nevoile unice ale consumatorilor. Inginerii pot optimiza produsele Dyson/ar dezvolta modele personalizate pe baza feedback-ului și a tendințelor de pe piață?

Kathleen: Fiecare etapă majoră de dezvoltare a unui nou produs o testăm pe consumatori de mai multe ori. Părerea consumatorul este esențială în procesul inovației. Iar la o vârstă foarte fragedă, multe femei sunt foarte preocupate în ceea ce privește îngrijirea părului și frumusețea și cunosc nenumărate informații. Prin urmare, pentru a rămâne relevanți pe piață, ne îndreptăm atenția, în special, către cunoscătoarele care ne provoacă să devenim din ce în ce mai buni pentru a le satisface nevoile individuale. 


În industria frumuseții, fuziunea dintre tehnologie și design este crucială pentru succesul unui produs, cum echilibrează Airstrait™ aceste două aspecte?

Kathleen: Când Dyson făcea cercetări cu mulți ani în urmă pentru proiectarea Dyson Supersonic™, inginerii noștri au mers la școala de frumusețe și la școala de coafură  pentru a învăța cunoștințele și metodele pe care un stilist profesionist le are. Inginerii au recurs la acest lucru nu doar pentru că au vrut să înțeleagă mai bine ceea ce creează din punct de vedere al ingineriei mecanice, ci și de ce și pentru cine creează dispozitivele. Așadar, Dyson investește o cantitate enormă de timp și energie în înțelegerea științei părului și a sănătății părului, astfel încât să putem crea produse inovatoare pe care nimeni nu le-a mai văzut până acum. 


Succesul Dyson poate fi invincibil în industrie datorită investiției puternice în cercetare și dezvoltare științifică și a intenției de a „rezolva problemele ignorate de consumatori'. Este de așteptat ca Dyson să aibă mai multe produse de pionierat în viitor, să ofere mai multe soluții de styling pentru îngrijirea părului pentru consumatori și să continue să conducă industria frumuseții.