Ioana Burcea este director de marketing la Paralela 45 și promotoarea unui concept nou de călătorii exclusiviste care se regăsesc în pachetele și ofertele agenției.
Înființată la începutul anului 1990, Paralela 45 a devenit rapid unul dintre principalii jucători de pe piața turismului din țară, cunoscută drept una dintre cele mai mari și mai vechi agenții de turism cu tradiție pe piața românească. În cei peste 30 de ani de existență, Paralela 45 a acumulat o vastă experiență în domeniul turismului, ceea ce îi permite să ofere servicii de calitate și să răspundă diverselor cerințe ale clienților.
Termenul „luxury' folosit în contextul vacanțelor se referă la experiențe de călătorie și cazare de înaltă calitate, care oferă un nivel superior de confort, servicii și facilități. Vacanțele luxury sunt destinate celor care doresc să beneficieze de cele mai bune condiții și servicii, fără a face compromisuri în ceea ce privește calitatea și experiența oferită.
„O vacanță luxury nu înseamnă un all inclusive imens, nu înseamnă un hotel cu 500 de camere și o muțime de facilități incluse, ci înseamnă intimitate, servicii și detalii extra care nu există într-un hotel obișnuit și care pot aduce plus valoare experienței de acest gen. Înseamnă atenție la detalii și libertate totală…’ spune Ioana Burcea, invitată în studioul Ringier.
Multe vacanțe luxury pun accent pe intimitate, oferind oaspeților spații private, intrări separate, sau chiar insule private în cazul resorturilor de lux.
„Luxul înseamnă să învârți globul pământesc de două ori, să pui degetul într-un loc și acolo să mergi…’
Este important de subliniat că „luxury' nu se referă neapărat doar la preț, ci la o combinație de factori care contribuie la o experiență excepțională. O vacanță luxury este despre calitate, confort și experiențe memorabile, adaptate nevoilor și dorințelor individuale ale fiecărui oaspete.
Pentru mai mute detalii despre destinațiile exclusiviste propuse de Ioana Burcea, (Paralela 45) în video-ul de mai jos…