Zile stresante vs zile productive: 4 trucuri simple pentru a te detașa de agitație

 advertising.ringier
.

De fiecare dată când ne găsim într-o stare de epuizare, nervozitate sau dezechilibru, cauza trebuie căutată mai întâi în interiorul propriei persoane și abia mai apoi în exterior. Poate fi complicat la prima vedere să controlăm modul cum reacționăm la ceea ce ni se întâmplă. Dar este un proces care se învață și ai la dispoziție câteva metode pentru a găsi echilibrul, ca să o poți lua de la capăt ori de câte ori este nevoie. 

Am ales câteva variante care funcționează de minune la acest capitol, deci alege ce ți se potrivește și ține cont că ele nu se exclud, ci pot fi realizate concomitent. 

Revenirea la lucrurile simple

Răsăritul din această dimineață, mirosul de după ploaie sau amuzamentul copiilor din vecini sunt lucruri din categoria căreia ar trebui să îi acorzi mai multă atenție. Aceste aparent neimportante întâmplări sunt cele care în realitate ne arată cât este de indicat să găsim bucuria în lucruri simple. 

Alege chiar să te detașezi de oraș și ia drumul spre natură, într-o destinație culturală precum satul Viscri, portretizare perfectă a importanței pe care simplitatea o are, de fapt. Alege să ai câteva zile cu activități simple, nimic legat de serviciu, business sau activități care îți agită pulsul. În acest fel vei reuși să calmezi gândurile neliniștite. 

Organizare și prioritizare

Când ne gândim la priorități, s-ar putea ca acestea să se schimbe și din cauze independente de noi. O oarecare flexibilitate în această direcție prinde foarte bine la nivel emoțional. Totuși, prioritățile trebuie să fie clare, indiferent că sunt majore sau obiective pe termen foarte scurt, pentru că această claritate se transmite și către alte aspecte ale vieții.

Acțiune propriu-zisă

Te-ai gândit vreodată cât de mult timp petreci îngrijorându-te în legătură cu scenarii fictive, cu deadline-uri care se apropie sau cu felul în care vei avea succes? Poate suna contraintuitiv, dar atunci când gândești excesiv lucrurile tind să apară și problemele de organizare. Asta din cauza faptului că scenariile din mintea noastră sunt mult mai problematice decât realitatea în sine. 

Cel mai probabil, dacă deja s-au adunat mai multe sarcini, îți va fi din ce în ce mai complicat să le îndeplinești și chiar să te apuci de ele. Varianta cea mai indicată de specialiști este să începi cu activitatea cea mai consumatoare de timp și energie, pentru că astfel celelalte treburi vor părea mai ușoare. Începe treaba și vei observa că totul devine mai ușor pe măsură ce înaintezi. 

Reluarea traseului

Tocmai pentru că nu există o rețetă a succesului, cel mai bine ar fi ca variantele potrivite pentru tine să fie reluate, indiferent de frecvența lor. Concret, dacă timp de jumătate de an simți că poți face orice, nu ezita să pui lucrurile cap la cap exact așa cum simți. Iar mai apoi, dacă la fiecare trei săptămâni ai impresia că ai vrea să îți reîncarci bateriile undeva departe, nu este nimic greșit în a face pauze mai dese. 

Interesant este că ceea ce funcționează pentru alte persoane s-ar putea să nu funcționeze pentru tine sau, mai mult, ceea ce funcționa acum doi ani pentru tine să nu mai aibă același efect. Astfel de mici descoperiri în ceea ce privește propria persoană sunt de fapt benefice, pentru că înseamnă că ai evoluat. Alege ce ți se potrivește cel mai bine și detașează-te cât mai des de agitația din jurul tău!

Sursa Foto: Pixabay

Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Citește în continuare
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton