La începutul lui aprilie, Meghan Markle a lansat brandul „As Ever”, care reflectă pasiunea sa pentru gătit, grădinărit și viața casnică. Produsele comercializate, între care și miere de flori sălbatice cu fagure, au stârnit un mare interes în rândul clienților, astfel că nu au putut fi onorate toate comenzile. În lipsă de stoc, Ducesa de Sussex s-a văzut nevoită să își ceară scuze cumpărătorilor și să returneze banii.
CITESTE TOATA REVISTA VIVA! MARTIE, GRATIS, AICI!
Pe 2 aprilie, , Meghan Markle a lansat oficial brandul „As Ever', o marcă de lifestyle inspirată de pasiunea ei pentru gătit. Printre primele produse lansate s-au numărat mierea de flori sălbatice cu fagure, un mix artizanal pentru clătite, ceaiuri sau gem de zmeură. Lansarea a stârnit un val de entuziasm, iar stocurile s-au epuizat rapid, punând-o pe soția lui Harry într-o situație deloc plăcută.
Meghan Markle, eșec cu noua afacere
După lansarea oficială a brandului, cumpărătorii au manifestat un interes crescut pentru un produs mai rar, respectiv mierea de flori sălbatice cu fagure. Comenzile au fost plasate, însă, în lipsă de stoc, Meghan Markle s-a văzut nevoită să le adreseze personal scuze clienților, printr-o notă digitală.
„Dragă prietene, Doamne, ce vârtej a fost săptămâna aceasta! Îți mulțumesc foarte mult pentru sprijin. Înseamnă foarte mult pentru mine. Mi-a părut atât de rău să aud ce s-a întâmplat cu comanda ta și că, din cauza vânzării excesive, nu am reușit să îți livrăm mierea în ediție limitată. Te rog să ne crezi că echipa a muncit foarte mult în fiecare departament și am aflat din mers ce se întâmplă', a scris Ducesa de Sussex.
De asemenea, clienții au fost asigurați că își vor primii banii înapoi. Deși interesul pentru „As Ever' rămâne ridicat, incidentul a afectat nu doar imaginea brandului, ci a atras atenția și asupra provocărilor logistice din interior.
„Emoția începutului a creat un volum de trafic pe site pe care nici măcar noi nu l-am fi putut anticipa (totul s-a vândut într-o oră). Comenzile s-au efectuat atât de repede, încât back-end-ul site-ului nu a avut șansa să țină pasul cu comenzile și e posibil să fi achiziționat un articol care nu se mai afla pe stoc. Îți mulțumim pentru înțelegere', se arată în mesaj.
:contrast(8):quality(75)/https://www.viva.ro/wp-content/uploads/2025/04/001-cover-91.jpg)
Ce este „As Ever', noua afacere a lui Meghan Markle
În primăvara acestui an, Meghan Markle a revenit în atenția publicului cu un nou proiect de lifestyle: „As Ever'. Brandul marchează o relansare strategică a fostului „American Riviera Orchard', adaptat acum pentru a reflecta mai fidel viziunea personală a Ducesei de Sussex. Rebrandingul a fost dezvăluit chiar înaintea debutului emisiunii sale culinare de pe Netflix, „With Love, Meghan'.
Colecția de debut cuprinde produse atent selecționate: miere de flori sălbatice cu fagure, gem de zmeură, ceaiuri din plante, mixuri artizanale pentru clătite și fursecuri, toate prezentate într-un ambalaj elegant
În ceea ce privesc prețurile, „As Ever' se poziționează într-un segment premium. De exemplu, un borcan de gem de zmeură costă 14 dolari, în timp ce mierea cu fagure, considerată vedeta colecției, ajunge la aproximativ 28 de dolari.
Sursa foto: Hepta & Instagram