Renuntand la gandirea strategica traditională, aceasta carte-reper deschide o perspectiva noua si indrazneata pentru companiile care doresc sa aiba in viitor un cuvant de spus in domeniul lor de activitate.
Continutul acestei lucrari este rezultatul a peste cincisprezece ani de cercetari, include informatii referitoare la peste o suta de ani de revolutie si se sprijina atat pe o serie de articole publicate in Harvard Business Review, cat si pe alte articole.
Kim si Mauborgne sunt de parere ca viitorii lideri de piata vor reusi nu incercand sa elimine concurenta, ci creand „oceane albastre' alcatuite din zone ale pietei nedisputate si capabile de o dezvoltare rapida.
Examinand o gama larga de miscari strategice realizate in mai multe ramuri economice, cartea pune in lumina cele sase principii pe care orice companie le poate aplica pentru implementarea cu succes a strategiei oceanului albastru.
Aceste principii se refera la retrasarea granitelor pietei, concentrarea asupra imaginii de ansamblu, depasirea cererii existente, ordonarea diferitelor secvente in succesiunea lor corecta, depasirea obstacolelor organizationale si punerea in practica a strategiei.
Va invitam sa cititi aceasta carte, pentru a invata sa deveniti, in viitor, promotorii expansiunii.
Pret: 32 RON.