Vara înseamnă nu doar grade multe în termometru, ci și vacanță și relaxare, iar imaginația te transportă, invariabil, pe un șezlong, la malul mării, unde să petreci timp cu tine, în compania unei cărți bune și a unui pahar răcoritor de FuzeTea.
Trăim cu toții pe repede înainte și, uneori, nu avem timp să ne bucurăm de nimic din ceea ce ne înconjoară, devenim sclavii rutinei, ai comportamentului repetitiv, care ne transformă, pe zi ce trece, în niște roboței. Paradoxal, ne trebuie atât de puțin ca să fim fericiți și poate tocmai de aceea amânăm momentul… O culoare, o aromă, un sunet pot face diferența, teleportându-ne pe loc în copilărie sau în momentele cele mai fericite ale vieții noastre. Și ce poate să-ți elibereze serotonina, numită și hormonul fericirii, mai repede decât o băutură inovatoare, un mix de ingrediente neașteptat, care te relaxează, te face să trăiești o experiență unică și îți aduce zâmbetul pe chip în doar câteva clipe? Asta promite și face FuzeTea, după cum îi spune și numele, o fuziune neașteptată între extractul de ceai, sucurile de fructe și plantele aromatice, o băutură răcoritoare perfectă pentru momentele de relaxare și de liniște, care te surprinde în mod plăcut de la prima înghițitură.
Ambasadorul de brand al FuzeTea este, deloc întâmplător, o personalitate căreia creativitatea i-a adus consacrarea internațională – cunoscuta artistă româno-americană Alexandra Nechita – și care promovează conceptul Timp cu Tine, prin care consumatorii sunt încurajați să își facă timp să se relaxeze, să se reconecteze cu ei înșiși. Aceasta este filosofia FuzeTea, care ne îndeamnă să ne facem întotdeauna timp pentru noi înșine și să ne deconectăm, pentru a ne putea reîmprospăta creativitatea și a merge înainte. „FuzeTea este cea mai bună alegere pe care mi-o pot imagina pentru viețile noastre agitate, pentru că timpul pentru tine și pauzele pe care ți le acorzi sunt ingredientele care te ajută să performezi. Sunt foarte bucuroasă că am devenit Ambasadorul Brandului pentru că mă identific cu mixul de culori și arome al FuzeTea', a declarat Alexandra Nechita, ambasadorul brandului.
Pentru că gusturile consumatorilor români sunt în continuă schimbare și din ce în ce mai rafinate, FuzeTea – care, de altfel, a primit, anul acesta, premiul Produsul Anului la categoria Băuturi Non-Carbonatate, la Gala „Votat Produsul Anului – Consumatorii Premiază Inovația' – este disponibil în cinci variante: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits și Black Icetea Mango Pineapple. Ce poate fi mai răcoritor decât aroma de mentă și lime sau cea de fructe de pădure, mai exotic decât melanjul dintre mango și ananas sau cel dintre piersică și hibiscus, toate în combinație cu ceaiul verde sau negru? În plus, deloc de neglijat, cel puțin în ceea ce ne privește pe noi, doamnele și domnișoarele care ținem la siluetă, băuturile FuzeTea au un conținut scăzut de calorii (19-20 de calorii per 100 ml, în funcție de aromă), fiind îndulcite cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric extras din frunze de stevia, dovedind preocuparea constantă a Coca-Cola de a se alinia la cerințele publicului consumator. Cum aportul caloric este unul practic neglijabil, acum ne putem relaxa nestingherite, pe un șezlong, la malul mării, în compania FuzeTea.