Alin Oprea și soția lui, Medana, au avut parte de o experiență neplăcută pe litoral, iar acum sunt deciși să ia măsuri. Artistul a plătit pentru cazare, la hotelul de cinci stele din Mangalia, mai ceva ca în Tenerife, dar nu a avut parte de serviciile dorite. Ba mai mult, atitudinea personalului i-a lăsat un gust amar, asta după ce Alin Oprea și soția lui au avut parte de un eveniment neprevăzut.
CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA DE IULIE GRATIS, AICI
Cei doi au mers pe litoral și cu fiica de 15 ani a Medanei. În timpul vacanței, cabina de sticlă de la duș s-a spart și Daria, fata Medanei, s-a tăiat. Adolescenta a rămas cu o traumă după ce cioburile care s-au împrăștiat au rănit-o în mai multe locuri. Angajații nu au avut, însă, reacția așteptată și nu au empatizat cu situația lor.
Fiica Medanei, experiență de coșmar în camera de hotel
Angajații hotelului nu au vrut să își asume responsabilitatea pentru accident și au ezitat să cheme ambulanța. Artistul se declară revoltat de cele întâmplate și nu vrea să lase lucrurile așa.
„În loc să ofere sprijin, personalul hotelului a refuzat orice formă de ajutor, inclusiv chemarea unei ambulanțe. Managerul hotelului a dispărut rapid, invocând probleme personale. Directoarea din București, contactată telefonic, a avut o atitudine inumană, susținând că incidentul nu este responsabilitatea hotelului și că Medana trebuia să intre cu copilul de 15 ani în baie.
Când Medana i-a spus cine este și că va chema presa și televiziunea, aceasta a spus că pe ea nu o interesează, să-i cheme chiar acum’, a declarat Alin Oprea pentru Cancan.ro.
Alin Oprea și Medana vor să ajungă în instanță
Alin Oprea și Medana sunt deciși să își caute dreptatea în instanță, mai ales că directoarea hotelului de cinci stele din Mangalia nu le-a înțeles suferința.
„Vom acționa în instanță hotelul pentru neglijență, indiferență și lipsa măsurilor de siguranță, urmând să solicităm despăgubiri pentru daune morale și materiale’, a mai spus Alin Oprea.
„Dacă am fi întâlnit un minim de omenie și compasiune din partea conducerii hotelului, poate că nu am fi escaladat acest conflict. Însă, în fața aroganței și a aerelor de superioritate afișate de conducerea acestei unități, am hotărât să mergem până la capăt pentru a ne face dreptate.
Din păcate, acționarii hotelului, habar nu au de atitudinea angajaților lor. În străinătate, după un astfel de incident, mai că nu ți-ar fi pus covor roșu. Pe acești angajați nici măcar nu i-a interesat’, a adăugat Medana, pentru aceeași sursă.