Andreea, ce surpriza, ce lovitura de teatru! Cum ai ajuns sa prezinti Observatorul de la ora 19? Cand s-a decis asta si cum?
Este o bomba cu explozie intarziata! Pentru mine nu e o surpriza. De-a lungul acestor ani, mi-au mai fost propuse diverse proiecte. Unora le-am dat curs, pe altele le-am amanat pentru un moment mai potrivit, iar altele nu m-au interesat deloc. Asa ca nu este o decizie luata peste noapte decat privita din exterior, altfel este un curs firesc al istoriei mele in televiziune.
E o mutare foarte importanta. O data pentru ca il „parasesti pe Andrei dupa… cati ani de prezentare impreuna… 8? Si apoi ma gandesc ca te vei plasa intr-o pozitie foarte interesanta: vei fi principala adversara a unei alte Andreea (Esca, de data asta)… Cum privesti, cum comentezi toate acestea?
Din 2003 prezentam impreuna la Antena 1 si nici acum nu regret decizia de a pleca din Pro pentru acest proiect de cuplu. A fost una dintre cele mai bune perioade in viata mea profesionala. Toate au mers ca unse si acasa si la serviciu. De altfel, am spus-o de multe ori, alaturi de Andrei orice prezentator are de invatat sau de „furat meserie. Chiar si unul cu experienta! In ceea ce priveste competitia cu Pro TV-ul, este de notorietate lupta pentru suprematia stirilor de ani buni de zile, pentru ca in divertisment Antena 1 a limpezit demult lucrurile.
Se stia ca ratingul Observatorului este extrem de mic, dar ma gandeam ca Alina Petrescu are, poate, nevoie de timp pentru a demonstra sau… nu mai era cazul sa se astepte performanta?
Ratingul oscileaza mereu, iar adevarul 100% este cunoscut doar de catre cei implicati in munca de televiziune. Ce se comunica pe piata este, de multe ori, ce-i convine fiecaruia. Noi avem publicul nostru, Pro-ul are publicul lui, diferentele de abordare si de atragere ale celor doua statii sunt diferite. Ei o fac agresiv dintotdeauna, noi comunicam firesc, nu ne impaunam cu una cu doua. Pro-ul isi striga in toate ziarele cotele de piata la orice ora din zi si din noapte. Noi o facem doar ca trecere in revista, ca bilant, nu ca strategie de marketing. Despre Alina Petrescu nu pot spune decat ca este un jurnalist foarte bun, proaspat si activ, potrivit unei televiziuni tinere cum este Antena 3.