Broadway Bucuresti – The show must go on
Broadway Bucuresti – The show must go on
Loredana (Velma Kelly) si Crina Matei (Roxy Hart) in „Chicago |
Reteta a fost una simpla, dar de succes. Au strans laolalta nume mari si le-au incredintat fiecaruia cate un proiect. Altfel spus, fiecare regizor si-a luat sub aripa creatoare cate o secventa de musical: Alexandru Tocilescu – „Cabaret, Cornel Todea – „Evita, Ion Caramitru – „Cats. Regizoarei Beatrice Rancea i-au fost incredintate patru spectacole: „New-York, New-York , „Heart of Lion, „A Chorus Line si „Chicago, pentru care a facut si coregrafia. Fiecare a fost liber sa vina cu viziunea lui, insa, tinand cont ca secventele erau reprezentative pentru fiecare titlu in parte, nu s-a intervenit prea mult.
„Broadway-Bucuresti a fost conceput ca un colaj cu cele mai frumoase momente din paisprezece musicaluri americane celebre, realizate de la inceputuri pana astazi. Si fiecare dintre ele a venit cu cate ceva inedit. „Cabaret ne-a aratat ca Razvan Mazilu poate sa si cante, „Cats ne-a convins ca Ion Caramitru se incumeta pana si la musical, iar in „Chicago, despre care am aflat ca a fost si preferatul dirijorului Gary Dilworth, a plouat pur si simplu cu stele.
Loredana: „La premiera am avut niste emotii de parca urma sa fac bungee-jumping.
Cantareata a primit partitura Velmei Kelly („Chicago) printr-o simpla intamplare: „Dadeam proba pentru un alt spectacol cand Beatrice mi-a propus sa fiu Velma, a marturisit ea. „Partitura nu a fost deloc simpla. In timp ce cantam, trebuia sa fiu atenta si la coregrafie. A fost o adevarata provocare sa intru in pielea personajului. Cu mult entuziasm, Loredana a adaugat ca, daca i s-ar fi oferit, ar fi acceptat fara ezitare rolul Evitei Peron, sau, fara legatura cu spectacolul, „orice partitura a Barbrei Streisand.