Cât a plătit Corina Caragea pe o masă, la un restaurant din Bali: "Nici nu am apucat să mâncăm tot. Am avut două feluri de mâncare, desert, fructe"

Dumba Gabriela

Invidiată pentru vacanțele sale exotice, Corina Caragea spune că și le organizează singură și niciodată nu merge la all inclusive. Vedeta Pro TV a dezvăluit, pentru ca telespectatorii să-și facă o idee despre prețurile din Bali, unde a fost ea recent, cât a plătit pentru o masă cu mai multe feluri de mâncare.

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE DECEMBRIE, GRATIS, AICI!

Corina Caragea, prezentatoarea știrilor sportive de la PRO TV, s-a întors de curând dintr-o vacanță de 10 zile în Bali. Invitată în emisiunea lui Măruță, care este prezentată zilele acestea de Adela Popescu, bruneta a spus că este atrasă de mâncarea asiatică și a dezvăluit cât a plătit pentru o masă bogată.

322332575_2241974475990082_5240816610016963324_n322332575_2241974475990082_5240816610016963324_n

Cât a plătit Corina Caragea pe o masă generoasă în Bali

Corina Caragea este propria ei agenție de turism! Își organizează singură vacanțele, chiar și pe cele mai lungi și mai îndepărtate, și este atât de curioasă să încerce gastronomia locală încât nu optează pentru mesele oferite de hotelul unde este cazată.

În ultima sa escapadă exotică, drumul Corinei Caragea a început din Istanbul, acolo unde a petrecut trecerea în noul an, iar mai apoi a bifat trei locații din Bali.

„A durat 10 zile vacanța. Am făcut revelionul la Istanbul, apoi am plecat în destinația mea preferată. Vacanța a fost împărțită în trei. Am mers în Ubut, în Jimbaran și Sadia. Bali e genul de destinație pentru cei care vor să se relaxeze, dar vor și să descopere locuri. Îmi organizez vacanțele singură, nu apelez la agenții, doar rar pentru destinații de care nu știu mare lucru', a povestit Corina Caragea.

Prezentatoarea a dezvăluit și cât costa o masă la un restaurant din Bali. „La o masă unde am avut două feluri de mâncare, desret și fructe, nici nu am apucat să mâncăm tot, am plătit cam 60 de euro„, a adăugat Corina în emisiunea de la PRO TV.

Citeste si: Ce a pățit Dan Negru în vacanța din India: „Am fost la un pas de dezastru, am luat 100 de pastile într-o zi”

Citește și: Vica Blochina, motivul pentru care a acceptat să meargă la Survivor România 2023: „Pe bani mulți

Citeste si: Pe ce își cheltuie Corina Caragea veniturile: „Îmi consumă toți banii și nu îmi pare rău. Am o listă lungă de…' / EXCLUSIV

Corina Caragea nu se ferește de mâncarea de pe stradă, când merge în Asia

Corina Caragea a dezvăluit că a încercat mai multe preparate din bucătăria thailandeză și nu s-a sfiit să mănânce de la localnicii care vindeau preparatele pe marginea străzii, deși unii recomandă să se evite acest lucru.

„Am mâncat de pe stradă in thailanda, știu că e riscant, partea bună e că le face în fața ta, e clar că sunt proaspete. Mănânc mai mult în vacanțe, îmi place mâncarea asiatică', a spus Corina Caragea.

Și Adela Popescu a dezvăluit cât a costat-o masa în Thailanda!

Deși biletul de avion până în Thailanda nu este foarte ieftin, Adela Popescu susține că aceasta ar fi, de fapt, cea mai mare cheltuială pe care o vor face cei care pleacă într-o astfel de destinație. Acolo vor găsi prețuri mici la mâncare și se echilibrează, în cele din urmă, bugetul.

O masă pentru cinci oameni, până într-un milion (n.r 100 RON), și pe mine m-a surprins, știam că e ieftin, dar am zis că o să fiu dezamagită de data asta… și nu am fost. Îmi pare rău ca ne-am luat cazările de acasă, pentru că dacă o iei la pas găsești locuri superbe – am închiriat o cameră, în ultima zi, cu 50 de euro. Ieșeai din casă, direct pe plajă’, a mărturisit Adela Popescu.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.