O postare de pe TikTok a unei tinere răspunde tuturor celor care se întreabă cât costă un prânz cu fructe de mare în restaurantul lui Pescobar din Herăstrău. Recent, inspectorii de la Protecția Consumatorului au găsit nereguli grave, mizerie și alimente expirate, în restaurantul lui Pescobar din Herăstrău, asta în condițiile în care prețurile practicate sunt uriașe. Doar o apă plată costă 10 lei!
CITEȘTE REVISTA VIVA! DE SEPTEMBRIE, GRATIS, AICI!
Inspectorii ANPC au decis să închidă temporar locațiile lui Pescobar din București și Timișoara în urma neregulilor găsite. O tânără a făcut publică, pe pagina sa de TikTok, nota de plată uriașă pe care a primit-o într-unul dintre restaurantele lui Pescobar, după ce ea și prietenii săi au decis să ia prânzul acolo.
Cât au plătit 10 tineri pe un prânz cu fructe de mare în restaurantul lui Pescobar
O tânără a distribuit, pe Tik Tok, un clip în care era prezentată nota de plată pe care a primit-o la unul dintre restauratele lui Pescobar. Mai exact, în urma consumației, cei 10 tineri au fost nevoiți să plătească nu mai puțin de 2.612 lei, plus bacșișul, inclus pe bon.
Pentru o sticlă de 750 de mililitri, clienții au plătit 25 de lei. Mai mult decât atât, potrivit bonului făcut public de aceasta, cel mai scump preparat este un platou cu fructe de mare, de 4.500g, al cărui preț ajunge la valoarea de 579 de lei. Totodată, o bere la draught, de 400 ml ajunge la 18 lei, o sticlă de suc la 15 și o limonadă la 25 de lei.
În plus, clienții sunt nevoiți să plătească și pentru lămâia primită la masă în restaurantul lui Pescobar, prețul acesteia fiind de 5 lei.
Ce nereguli grave a găsit Protecția Consumatorului la restaurantul lui Pescobar din Herăstrău
Taverna Racilor – Herăstrău, restaurantul lui Pescobar, a fost închis de comisarii de la Protecţia Consumatorilor, după o acţiune de control în urma căreia au descoperit mai multe nereguli grave.
Șeful ANPC a vorbit despre neregulile găsite la Taverna Racilor Herăstrău.
„Cred că cea mai importantă dintre abateri este modul în care acest operator economic depozitează, transportă și gestionează produsele din pește și similare acestora, despre care cu toții știm că au un potențial negativ asupra sănătății omului, în condițiile în care nu sunt respectate exigențele minimale’, a declarat Horia Constantinescu, la Antena 3 CNN.
„Ori iată că la Giurgiu, între întreaga cantitate de produse este păstrată niște containere, de acolo sunt transportate la o cu totul altă temperatură decât cea recomandată de producător pentru a fi redistribuite, iar odată ajunse în București, acestea sunt depozitate în niște camioane, pe aleea Parcului Herăstrău, fiind transportate către bucătăria restaurantului la temperatura ambientală. Ori, dacă revenim la potențialul periculos al produselor de acest tip, depozitate la alte temperaturi decât cele la care trebuie să fie depozitate, înțelegem cu toții că vorbim despre un pericol flagrant asupra sănătății consumatorilor.
În primul rând, marea majoritate a produselor, după cum ați văzut, sunt congelate, nu proaspete. Vorbim de mai multe acțiuni. La o primă acțiune a fost suspendată activitatea până la remedierea deficiențelor, operatorul economic a înțeles să transfere toată operațiunea pe o altă societate comercială, nerespectând astfel prima măsură.
Au fost luate în cascadă și alte măsuri corespunzătoare cu privire la suspendarea activități. Ori iată că, în mai puțin de șase luni, acesta nu înțelege să respecte lucrurile pe care colegii mei le-au transmis în documentele încheiate în perioada precedentă, motiv pentru care înțeleg că a fost propusă închiderea pe o perioadă de la șase la 12 luni.
Vom analiza, de asemenea, ce vom putea face cu privire la oprirea definitivă nu numai a cantității, bineînțeles, de produse depozitate neconform, dar și activității, eventual, din zona de depozitare și de procesare a acestor produse la Giurgiu, pentru că pare că lucrurile nu se îndreaptă, ci mai mult se agravează.’, a mai precizat șeful ANPC.