Cine este Mircea Bravo. Tânărul comediant a ajuns să promoveze NATO

.

Mircea Bravo a devenit cunoscut pe internet odată cu filmulețe în care făcea farse. Are 33 de ani și este originar din Beclean. Mircea Bravo a terminat Facultatea de Drept din Cluj, însă nu a intrat în Barou, preferând să se dedice comediei, lucru care l-a făcut faimos și i-a adus mult succes pe plan personal și profesional.

CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE OCTOMBRIE, GRATIS, AICI!

Plin de energie și foarte prietenos, Mircea Bravo a început să facă filmulețe virale cu farse, a trecut apoi de această etapă și s-a concentrat pe scenete amuzante. A colaborat cu actori cunoscuți pentru a pune în scenă sketch-uri și a ajuns să fie extrem de popular. El a strâns milioane de vizualizări la clipurile postate pe rețelele sociale și a primit oferte pentru reclame.


„Am început acest proiect într-o zi de 16 octombrie, în 2014, eram convins încă de atunci că voi reuşi. Într-o primă fază, timp de un an, am fost ceva mai agresiv, am mers pe farse pentru a deveni cunoscut. Am apelat la fel de fel de scene care au provocat discuţii vii în mediul online: am intrat într-un mall îmbrăcat în scutece, am făcut farse cu poliţişti, preoţi sau taximetrişti. Într-o zi am fost şi bătut de un om căruia i-am făcut o farsă. În timp am ajuns să fiu cunoscut de poliţiştii din toată ţara, pentru că au fost anunţaţi să nu cadă în plasa mea’, a povestit amuzat Mircea Bravo pentru adevărul.ro.


Părinții lui Mircea Bravo au fost rușinați de perioada în care făcea farse

În acea perioadă, spune el, părinții lui erau extrem de rușinați din cauza farselor pe care le făcea, povestește tânărul celebru.

„Ai mei erau disperaţi, ei erau convinşi că voi deveni avocat, că voi fi o persoană sobră, dar s-a întâmplat cu totul altfel. Tot pe atunci, tata mi-a povestit că mama plângea fiindcă o făceam de ruşine şi că nici nu-i mai putea să iasă din casă de jenă. Culmea e că acum, după ce am renunţat la farse şi am abrodat alt stil de comedie, amândoi sunt mândri de mine. Au înţeles şi ei că asta îmi doresc să fac şi au văzut că în felul ăsta m-am realizat şi pe plan financiar. Şi chiar au început să-mi aprecieze materialele, acum sunt şi ei printre cei peste un milion de fani’, a povestit Mircea Bravo.   


Marile companii din România au început să îl observe, așa că a ajuns să facă publicitate neconvențională pentru branduri de top. A renunțat la farse, însă nu și la comedie. Mircea Bravo a realizat sute de materiale de comedie și spoturi neconvenționale pentru companii gigante precum Samsung, Microsoft, Lidl, Coca Cola, VISA și Untold.


Mai mult, datorită succesului de care dau dovadă clipurile și imaginația lui, tânărul și-a deschis propria agenție numită Bravo Producations.

„Publicitatea neconvenţională este cea care nu te face să schimbi canalul, să arunci telefonul, să închizi laptopul sau să vrei să te retragi într-o peşteră, departe de orice urmă de banner, pop-up sau alt material promoţional. Reclamele neconvenţionale sunt discrete, amuzante şi plăcute. Sunt acele reclame care nu au nevoie să fie „Sponsored’, pentru că sunt distribuite de drag, pe merit. De fapt, marketingul viral este cea mai eficientă metodă de promovare, fiindcă privitorul înţelege şi acceptă reclama. Astfel, pe lângă informaţia despre produs, un asttfel de spot publicitar transmite şi o emoţie puternică, de regulă umor, surpriză sau entuziasm. Timpul alocat reclamei îi este răsplătit într-o manieră elegantă, oferindu-i-se în schimbul atenţiei sale un scurt metraj amuzant cu care rezonează intens. Drept urmare, privitorul distribuie benevol reclama pe pagina sa’, a explicat Mircea.  


A fost solicitat să promoveze NATO și Parlamentul European. Mircea Bravo: „Am fost contactat de Armata Română’

„Am fost contactat de reprezentanţii Armatei Române, la solicitarea NATO, şi am fost întrebat dacă aş putea să fac un material pentru a promova exerciţiile militare comune de la noi. Am răspuns afirmativ şi cred că am reuşit să transmit foarte bine în mediul online mesajul lor. Ulterior am fost contactat şi de Parlamentul European şi am realizat un material asemănător şi pentru ei.’ 


Odată cu filmările pe care le-a făcut la exercițiile NATO, el a fost remarcat de trimișii BBC, motiv pentru care tânărul român a ajuns subiect la știrile BBC4.

„Echipa de presă i-a angajat să facă ceva amuzant despre antrenamente pentru audienţe mai tinere. Sunt faimoşi pe Facebook… Mircea Bravo e un farsor binecunoscut în România, postează videouri amuzante şi are sute de mii de fani. Cel mai popular video este filmat într-o călătorie în Paris. Se bagă în selfieurile turiştilor americani în faţa turnului Eiffel şi îi enervează. Sunt surprinsă de video-ul făcut cu NATO şi de implicare Armatei Române. E PR subtil şi pozitiv. Soldaţii sunt descrişi ca jucători de v-aţi ascunselea profesionişti şi principiul apărării colective e explicat ca „toţi pentru unul şi unul pentru toţi’, au fost câteva cuvinte din prezentarea pe care Mircea Bravo a avut-o la BBC4.


Citește și: Cristina Ich s-a testat pentru COVID-19. Ce simptome avea:M-am panicat foarte tare

Citește și: O nouă despărțire în showbiz! Ramona Lăzuran și Cristi Voicu și-au spus adio. Primele declarații:„Despărțirea nu a mai putut fi evitată

Citește și: Cristi Brancu, adevărul din spatele divorțurilor anului:„Nu mai pot trăi împreună nici măcar de ochii lumii. Și Bianca Drăgușanu a intrat în vizorul lui!

Citește și: Raluca Pastramă și-a retras plângerea împotriva lui Pepe, după ce l-a acuzat că a bătut-o. Primele declarații:„A vrut să construiască probe pentru procesul de divorț!


Acum, tânărul face bani din videoclipuri virale, care se bazează pe realitatea din România. A evoluat mult, de la calitatea videoclipurile, până la ideile pe care le pune în practică și unghiul de privi lucrurile.

„Primele mele clipuri au fost cu un impact foarte puternic, mi-am compromis orice şansă de a mă întoarce la meseria de avocat. Clipuri în scutec pe stradă. Ne inspirăm din realitatea de zi cu zi.  Dacă aş trăi în Elveţia sau Danemarca am şoma în subiecte, lumea e mai echilibrată, mai normală’, a spus Mircea Bravo.