Claudia Pătrășcanu, la un pas să rămână fără auz în vacanța din Turcia. Cât a costat-o spitalizarea: „A început să îmi sângereze foarte tare urechea. Am făcut o infecție foarte urâtă"

Tudorache Simona

Claudia Pătrășcanu s-a trezit cu timpanul spart de la presiunea din avion. Artista a trecut prin momente cumplite, anul trecut, în timpul vacanței din Turcia. Solista a avut nevoie de îngrijiri medicale, iar ghinionul ei a fost că plecase fără asigurare medicală. A costat-o ceva, dar a reușit să se recupereze.

CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA DE MAI GRATIS, AICI!

Medicii din Antalya au făcut, însă, minuni. Claudia Pătrășcanu a urmat un tratament dur cu antibiotice și a start internată, dar a reușit să revină cu bine acasă. A avut norocul să fie însoțită de nași, astfel a avut cu cine să lase copiii. E mulțumită că totul s-a terminat cu bine și a reușit să nu rămână fără auz după această experiență.

claudia-patrascanu-3claudia-patrascanu-3

Claudia Pătrășcanu a ajuns în Turcia cu timpanul spart

Claudia Pătrășcanu a avut de tras pentru că a plecat în Turcia fără asigurare medicală și soarta a făcut să se îmbolnăvească. I s-a spart timpanul și doar a minune a făcut să nu rămână fără auz.

„În Antalya, anul trecut, am plecat fără asigurare medicală. Nu știu ce a fost în mintea mea. Copiilor le-am făcut și mie nu. Mi s-a spart timpanul de la presiunea din avion. Nu știu ce s-a întâmplat, de acasă am simțit că mă jena urechea, nu mă simțeam foarte bine. În avion am simțit că nu mai aud. Am fost așa la un pas să rămân fără auz. Am ajuns în Antalia, a început să îmi sângereze foarte tare urechea. Am făcut o infecție foarte urâtă. Am ajuns în recepție. În fiecare hotel există un cabinet medical de prim-ajutor. M-a văzut un medic de acolo (…) Norocul meu a fost că am fost împreună cu nașii și i-am lăsat pe copii cu ei', a mărturisit Claudia Pătrășcanu, la emisiunea Vacanță de Vedetă, la Antena Stars.

Citește și: Iulia Albu, emoții mari înainte ca fiica ei să susțină Evaluarea Națională: „Se pregătește de examen. Este foarte dificil…'. Ce meserie și-ar dori pentru Mikaela

Citește și: Cum este Ștefan Popescu de la Chefi la Cuțite în rol de tată: „Am fost implicat în viața copiilor mei, de la schimbatul scutecelor până la cititul poveștilor. Dacă i-ai întreba pe ei, ți-ar răspunde că sunt sever, impun reguli…”. Are doi băieți și unul îi calcă pe urme / EXCLUSIV

Citește și: Ana Maria Barnoschi s-a căsătorit civil cu iubitul ei, Vlad: „Căsătoria nu înseamnă doar să te uiți unul la celălalt, ci să privești în aceeași direcție”

Citește și: Fiica cea mare a lui Adrian Mutu a terminat liceul: „Să nu lași pe nimeni să îți spună că nu poți. Te iubesc'. Imagini emoționante de la absolvirea Adrianei Mutu

Citește și: Oana Pellea a încheiat stagiunea cu un moment neplăcut, din cauza spectatorilor care au întrerupt de 3 ori spectacolul: „Se primeau mesaje, le vedeam chipurile luminate. Nu-mi place deloc să fac observație. Am fost nevoită să…”

Claudia Pătrășanu a dat 2.800 de euro pentru o nopte de spitalizare

Solista a stat o noapte internată și a urmat un tratament intensiv cu antibiotice. Chiar dacă medicii îi spuseseră că nu mai are voie să călătorească către țară cu avionul, a reușit să se pună pe picioare. A dat, însă, 28000 de euro pentru a scăpa de suferință.

„Mi-a spus (n.r. medicul) că nu mai am voie să călătoresc, să mă întorc cu avionul. Am zis „Ce fac, nu pot să mă întorc eu cu mașina și copii fără mine nu au cum să plece'. M-au internat, am stat o noapte numai pe antibiotic. Îmi făceau din trei ore în trei ore antibiotic. Nu m-am simțit bine deloc, am făcut febră mare și am reușit cu ajutorul medicilor de acolo să mă pun pe picioare și să zbor înapoi în România. Un tratament foarte bun. Când am văzut factura… Aproape 2.800 de euro pentru o noapte', a adăugat vedeta.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.