Ce se întâmpla, de fapt, în culisele emisiunii "Surprize, surprize!", prezentate de Andreea Marin. Facturi telefonice de 20.000 de euro și 5.000 de scrisori, săptămânal

 Radulescu Ruxandra
.

Ce se întâmpla, de fapt, în culise. Emisiunea „Surprize, surprize!” a scris istorie în televiziunea din România, înregistrând audiențe-record, datorită prezentatoarei Andreea Marin și a producătorului Valeriu Lazarov. În spatele emisiunii se afla munca titanică a unei întregi echipe și un buget generos pus la dispoziție de TVR.

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE IULIE, GRATIS, AICI!

Ce se întâmpla, de fapt, în culisele emisiunii „Surprize, surprize!”, prezentate de Andreea Marin. Andreea Marin, supranumită „zâna surprizelor”, a prezentat vreme de nouă ani emisiunea „Surprize, surprize”, show-ul ajungând lider de audiență la nivel național. În toamna anului 2002, emisiunea a atins vârful audienței cu 41,1%. Fiecare caz prezentat în cadrul emisiunii necesita o documentație extrem de riguroasă, pe adresa redacției sosind săptămânal 5.000 de scrisori.

andreea-marin-despre-surprize-surprize-zar-avea-un-mare-succes-daca-s-ar-mai-face_1andreea-marin-despre-surprize-surprize-zar-avea-un-mare-succes-daca-s-ar-mai-face_1

Ce se întâmpla, de fapt, în culisele emisiunii „Surprize, surprize!”, prezentate de Andreea Marin

O întreaga echipă lucra la fiecare caz, aceasta implicând ore întregi de muncă și costuri mari. Documentaţia era prezentată de redactori în cadrul unei ședințe şi fiecare cuprindea aproape 10 pagini, cu o poveste completă despre viaţa celui surprins

Selecția scrisorilor primite din parte publicului trebuia să fie efectuată cu atenție și existau trei coduri pe care le foloseau: COT, REN sau FAN.

*COT = povești cotidiene
*REN = povești care cuprind reîntâlniri între rudele de gradul I și II sau poveștile de dragoste ale partenerilor aflați la distanță
*FAN = fanii care doreau să își întâlnească idolii, în emisiune

Redactorii îi contactau „surprizele”, cei care urmau să facă bucurii celor numiţi de redactori „surprinşi”. Dacă cei contactaţi acceptau să devină „surprize”, se păstra legătura cu ei şi erau aduşi la Bucureşti cu câteva zile înainte de emisiune. Costurile călătoriilor şi cazarea în Capitală pentru cei care nu erau din Bucureşti erau suportate de „Surprize, Surprize”.

Citește și: Cum arată vila Andreei Bălan din Pipera. Are cinci băi și două dressing-uri: „Costă în jur de 850.000 de euro”

Citește și: Alex Velea, după scandalul iscat de prestația lui Gheboasă la Untold: „Nu mai blocați artiștii din a fi creativi”

Redactorii păstrau legătura „surprizele” din Canada, Statele Unite ale Americii sau Australi, prin telefon. Pe de altă parte, din cauza diferenţelor mari de fus orar, redactorii apelau la ore neobişnuite pentru România. Din acest motiv, costurile facturilor telefonice ajungeau aproape la 20.000 de dolari, pe lună, notează Adevarul.ro.

JR. din Dallas și Demis Roussos, la „Surprize, surprize!”

Cele mai scumpe cazuri erau, bineînţeles, reuniunile, când membrii de familie sau îndrăgostiţii despărţiţi din cauza distanţei se reîntâlneau pe platoul de filmare. Din punct de vedere al dificultăţilor întâmpinate de redactori, erau cazurile în care trebuiau să aducă în emisiune persoane din ţările arabe. Aici, ambasadele străine refuzau să le dea drumul celor invitaţi şi, de cele mai multe ori, se intervenea cu ajutorul ambasadelor României în ţările respective.

De-a lungul celor nouă ani de emisiune, pe platoul „Surprizelor” româneşti au călcat şi personalităţi internaţionale precum Bonnie Tyler, Demis Roussos, Richard Clayderman, Larry Hagman (interpretul celebrului personaj J.R. din „Dallas”). Costul pentru aducerea unei astfel de vedete nu depăşea, de obicei, 10.000 de dolari.

 
Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Citește în continuare
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton