Cum arată Adina Buzatu, în costum de baie, la 46 de ani: "Ești ireală, superbă". Fanii au reacționat imediat

Radulescu Ruxandra

Cum arată Adina Buzatu, în costum de baie, la 46 de ani. Creatoarea de modă Adina Buzatu a făcut o escapadă într-o destinație exotică pentru a se relaxa, departe de vremea rece din România. Vedeta a ales Thailanda, una dintre țările ei preferate. Adina Buzatu a împărtășit fanilor experiențele ei din locația de vis, însă a postat și o fotografie în costum de baie, etalându-și formele de zeiță.

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE DECEMBRIE, GRATIS, AICI!

Adina Buzatu, în vârstă de 46 de ani, este una dintre cele mai respectate femei de afaceri din România, construind un brand de succes datorită telentului ei ca designer. Vedeta se poate mândri nu numai cu o carieră de invidiat, ci și cu o fiică, care, acum, a crescut și studiază în străinătate. La începutul anului, Adina Buzatu a plecat într-o binemeritată vacanță, în Thailanda, una dintre destinațiile ei preferate. Creatoarea de modă s-a bucurat din plin de plajele luxuriante, dovada fiind o poză postată pe social-media, în care își etalează trupul de model, într-un costum de baie decoltat. Postarea a primit mii de aprecieri și comentarii din partea fanilor.

snapinsta.app_419299229_18413600965020142_7704075270292576818_n_1080snapinsta.app_419299229_18413600965020142_7704075270292576818_n_1080

Cum arată Adina Buzatu, în costum de baie, la 46 de ani

Adina Buzatu a împărtășit fanilor din mediul online imagini superbe din vacanța în Thailanda. Creatoarea de modă este fascinată de cultura țării respective și adoră să viziteze templele și muzeele. Vedeta nu a ratat nici plajele însorite, unde s-a expus într-un costum de baie decoltat, demonstrând că este într-o formă fizică extraordinară.

Citește și: De ce nu s-a căsătorit Adina Buzatu în cei 23 de ani de la divorțul de tatăl fiicei sale: „Am avut grijă să nu intre în viața noastră cineva care…'

Citește și:Oana Roman și Adina Buzatu, în plin scandal după moartea lui Stephan Pelger: ‘Nu putem să cântărim afecțiunea așa cum cântărim un kg de brânză la piață…’. Ce reproșuri și-au adus

Citește și: Ce a făcut Rinda, sora Ronei Hartner, cu rochiile regretatei actrițe și unde locuiește acum fiica acesteia: „E încă foarte amărâtă, supărată că și-a pierdut mama…’

Citește și: Constantin Enceanu a câștigat procesul împotriva Niculinei Stoican: „Am făcut-o din orgoliu. Acum nu mai e nici manager, am scăpat de stres’. Ce sumă trebuie să-i plătească artista

Încă sunt cu gândul la vacanță dar de fapt mă găsiți tot weekend-ul la muncă.„, a scris Adina Buzatu pe contul personal de Instagram.

'De data aceasta, este o vacanță în care mi-am dorit să vizitez. Îmi părea rău că de câte ori am fost, nu am apucat să vizitez (…) Am vizitat temple, locuri superbe și ultimele trei zile de vacanță le petrec pe o insulă, pur și simplu relaxare și masaj. Am mâncat carne de crocodil, costă puțin, este varianta mai ieftină a porcului la thailandezi, pentru că și eu m-am mirat cum au voie să vândă și am cercetat problema. Ei au chiar ferme de creștere a crocodililor, pentru că e o variantă mult mai ieftină de carne, deci costă puțin. Oricum mâncarea în Thailanda este destul de ieftină', a spus Adina Buzatu, la Antena Stars, în urmă cu ceva timp.

Cum au reacționat fanii la imaginea cu Adina Buzatu în costum de baie

Urmăritorii Adinei Buzatu au reacționat imediat la imaginile publicate de vedetă și și-au arătat admirația față de vedetă, copleșind-o cu o mulțime de complimente.

Păi sigur că poți oferi ținuta perfectă, tu însăți fiind perfectă! Am să folosesc o expresie ușor colocvială, ești ireală, ești bună rău!', 'Superb costumul de baie ca aspect și culoare!', 'Arăți foarte bine!', 'Cea mai frumoasă femeie pe care am văzut-o până acum. Superbă', 'Asta este ținuta perfectă' – au fost câteva dintre comentariile pe care le-a primit la postarea de pe Instagram.

Cum se menține Adina Buzatu în formă la 46 de ani

Adina Buzatu este una dintre cele mai îndrăgite creatoare de modă din România. De ani de zile îi ajută pe bărbații din showbiz să poarte cele mai stilate costume. De asemenea, Adina Buzatu acordă mare atenție modului în care arată și are o siluetă impecabilă. La 46 de ani, creatoarea de modă are un trup de invidiat și primește numeroase complimente din partea bărbaților.

„Pentru că mă cunosc bine, am descoperit că mă plac, în perfecțiunile și imperfecțiunile mele, iar uneori mă ador de-a dreptu. Ăsta e motivul pentru care am grijă de mine și nu din vreun complex sau vreo frică de îmbătrânire. N-am niciun regret pentru trecerea timpului. Vremea ce-a trecut m-a împlinit și m-a adus aici, în acest moment al vieții în care sunt stăpână pe mine și pe direcția în care am hotărât că vreau să mă îndrept’, a scris Adina Buzatu pe Instagram.

FOTO: Instagram

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.