Dana Rogoz a făcut nudism într-o baie publică din Japonia: "Am intrat, complet dezbrăcată, am fost foarte sceptică"

Radulescu Ruxandra

Dana Rogoz a făcut nudism într-o baie publică din Japonia. Dana Rogoz a povestit pe rețelele de socializare o experiență inedită, pe care a trăit-o în vacanța din Tokyo, Japonia. Vedeta a călătorit alături de soțul ei Radu Dragomir și cei doi copii ai lor. Dana Rogoz a povestit cum a renunțat la prejudecăți și a făcut nudism, într-o baie termală publică din Japonia, iar Radu Dragomir i-a urmat exemplul, în zona destinată bărbaților.

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE IUNIE, GRATIS, AICI!

Dana Rogoz a făcut nudism într-o baie publică din Japonia. Dana Rogoz a plecat într-o minunată vacanță în Japonia, alături de soțul ei, Radu Dragomir, și cei doi copii ai lor. Vedeta a vizitat o mulțime de locuri istorice și cosmopolite atât din metropola Tokyo, cât și din zonele apropiate. Una dintre cele mai inedite experiențe a fost la o baie termală publică, unde regulamentul presupune ca doritorii să se dezbrace complet de haine, existând zone dedicate exclusiv femeilor și bărbaților. Dana Rogoz și-a luat inima în dinți și a intrat complet dezbracată în baia termală din Japonia. Vedeta a povestit întreaga întâmplare pe Instagram.

screenshot-2023-07-11-135802screenshot-2023-07-11-135802

Dana Rogoz a făcut nudism într-o baie publică din Japonia

Dana Rogoz a avut parte de o vacanță superbă în Japonia, unde a avut ocazia să experimenteze ceva complet nou. Vedeta a făcut pentru prima dată nudism, când s-a dezbrăcat complet pentru a intra într-o baie termală publică. Nici soțul ei, Radu Dragomir, nu s-a lăsat mai prejos și s-a dezbrăcat și el în zona dedicată bărbaților.

„Pe seară am luat cina în Shibuya (pe care voiam să o vedem și noaptea), apoi ne-am întors la hotel pentru a încerca onsen-ul. Ei bine, da! După 3 zile în care mi-am făcut curaj, am intrat – complet dezbrăcată – în onsen-ul hotelului nostru (Mitsui Garden Hotel Toyosu). Am citit de zece ori înainte care sunt regulile pentru a intra intr-o astfel de baie publică cu apă termală, ca nu cumva să fac vreo greșeală. Ei sunt atât de disciplinați, riguroși, corecți, încât nu vrei să provoci cine știe ce .. dezechilibru. Țin să spun că am fost foarte sceptică. Nu am făcut niciodată nudism și nu credeam că voi reuși să mă simt vreodată relaxată în timp ce stau goală, înconjurată de alți oameni.

Citește și: Cum își educă Dana Rogoz fiul, la 9 ani. Actrița recunoaște că e mai autoritară decât soțul ei: „Am așteptări mari de el. Când va ajunge la 100 de cărți citite, i-am promis că…' / EXCLUSIV

Vezi galeria foto

Citește și: Cum gestionează Dana Rogoz și Radu Dragomir diferența de vârstă și cum mențin pasiunea în cuplu, după 11 ani de căsnicie: „Astea sunt nebuniile noastre. Serile, dacă mai avem forță…’ / EXCLUSIV

Dar cert e că am urmat întocmai ritualul și după câteva minute de stat în apă fierbinte, ascultând muzică ambientală și simțind din când în când adierile de vânt, parcă m-am desprins de tot ce e în jur și am rămas singură cu gândurile mele. Ca un personaj al lui Murakami, pe fundul unei fântâni. Mi-a plăcut atât de mult, încât l-am convins și pe Radu să intre, firește, în zona dedicată bărbaților. Teoretic au voie și copiii, dar atmosfera la acest onsen era atât de serenă, încât am preferat să facem cu schimbul. Adică unul dintre noi să rămână cu ei în camera de hotel, în timp ce celălalt să se bucure de această experiență unică', a mărturisit Dana Rogoz pe Instagram.

Dana Rogoz a avut o vacanță de vis în Japonia

Dana Rogoz i-a ținut la curent pe urmăritorii ei de pe Instagram cu locurile minunate pe care le-a vizitat în vacanța din Japonia.

„A treia zi în Tokyo a început cu o vizită a templului Meiji, unde sunt făcute și fotografiile. Apoi ne-am plimbat pe Omotesando, acest Champs Elysees al orașului Tokyo. Fiind sâmbătă, era destul de aglomerat. Iar cum noi nu aveam în plan să facem shopping, am ieșit din mulțime și am plecat către Gotokuji, adică „templul pisicilor', cum l-am denumit noi. Nu vă faceți griji, revin cu fotografii din toate aceste locuri. Momentan fac un rezumat al zilei, ca să vă faceți o idee de traseu.'

FOTO: Instagram

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.