Brigitte, soția controversatului Florin Pastramă, a fost dată în judecată de designer-ul Philipp Plein. Motivul stipulat este încălcarea proprietății intelectuale privind anumite produse comercializate de Brigitte la propriul magazin.
CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE APRILIE, GRATIS, AICI!
Brigitte Pastramă face ce face și ajunge pe prima pagina a tabloidelor. De data aceasta, însă, motivul este unul total neașteptat! Designer-ul Philipp Plein, cunoscut la nivel internațional, cu milioane de fani prin toată lumea și curtat de zeci de mii de femei, a dat-o în judecată tocmai pe româncuța noastră. Nu, nu este o glumă!
Motivul pentru care creatorul de modă a înaintat această acțiune este tactica lui Brigitte Pastramă de a-și promova magazinul de haine. Philipp Plein a acuzat-o că ar fi folosit însemnele casei sale de modă, pentru publicitate, lucru care este ilegal. Cu toate acestea, singura doleanță a designer-ului a fost să se renunțe la folosirea numelui său în scopul realizării de „campanii publicitare agresive' și eliminarea însemnelor Philipp Plein din vitrina magazinului.
Citește și: Brigitte Sfăt a mers la Poliție să ceară un ordin de protecție. Motivul este uluitor!
Citește și: Cum a reacționat Namiko, după ce s-a aflat că Andreea Ibacka este însărcinată: „Cel mai bun…'
Citește și: Adelina Pestrițu, la brațul lui Philipp Plein, fostul iubit al Mădălinei Ghenea. „Nu vă stă rău!'
Citește și: Bianca Drăgușanu și Alex Bodi, împreună la aceeași petrecere. Gabi Bădălău ar fi făcut o criză de gelozie
De ce a dat-o Philipp Plein în judecată pe Brigitte Pastramă
Spre norocul tuturor, chiar și designer-ul a conchis că toate obiectele comercializate de Brigitte Sfăt erau originale. Totuși, Philipp Plein a solicitat ca Brigitte să nu mai folosească însemnele casei sale de modă, în încercarea sa de a deveni „ambasadoarea modei sau a haute couture-ului'.
Dosarul a ajuns deja la Curtea de Apel, potrivit WOWbiz.ro, iar ca probă a fost atașată inclusiv corespondența dintre Philipp Plein și Brigitte Pastramă. Soția lui Florin Pastramă a dorit francizarea afacerii lui Philipp Plein, lucru pe care creatorul l-a refuzat cu vehemență.
'Mai arată că la dosar au fost depuse două e-mail-uri în care s-a purtat o corespondență între o persoană fizică, cel mai probabil doamna Brigitte S___, administratorul celor două pârâte, și o altă persoană despre care se susține că ar fi reprezentantul reclamantului, în care se bucură de calitatea de clientă a acelui magazin, ceea ce demonstrează cunoștință directă și intenția cu care au operat. Din al doilea e-mail ar reieși fracționată că acea persoană ar fi dorit să obțină o franciză, dar a fost refuzată.
Toate acestea conduc la intenția urmărită de pârâte, de a crea această falsă asociere cu niște produse ale reclamantului și transferul acestui magnetism al mărcilor notorii, în sensul în care doamna Brigitte S___ s-ar fi dorit a fi ambasadoarea modei, sau a haute couture-ului. Toate campaniile de publicitate și toate magazinele sunt operate după un manual extrem de strict și din acest motiv nu există nicăieri în București, în afara magazinelor, francizate, sau operate direct de concurenți, o altă activitate de promovare de felul celei săvârșite de pârâte.', relevă dosarul de la Curtea de Apel.